SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Home is where the pussy sleeps" kan toch wel?
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
In the homey the mighty homey the pussy sleeps tonight
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
betrouwbaarder dan dit ga je 't niet vinden
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger zoiets dergelijks in de gang hangen.
Deze dacht ik:
[ afbeelding ]
Loos ze!quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:52 schreef Karzai het volgende:
ik heb een volle zak moet toch even naar buiten
Dit klinkt uhm bijzonder.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:52 schreef Karzai het volgende:
huehuehuequote:Op zondag 22 augustus 2021 11:52 schreef Karzai het volgende:
Mooi ding, niet te duur. Gewoon kopenquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.etsy.com/list(...)tion-barometer-clock
ik wil dit
Leuk voor bij je bejaarde tante aan de muur.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.etsy.com/list(...)tion-barometer-clock
ik wil dit
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor bij je bejaarde tante aan de muur.
ik vind jou wel een persoon die daar een tattoo van heeftquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nja zijn wel mooiere te krijgen/maken. dus wss gewoon zelf ff die klokjes ergens scoren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi ding, niet te duur. Gewoon kopen
Nee man, 1 verkeerde tattoobeslissing is wel genoeg hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind jou wel een persoon die daar een tattoo van heeft
Alleen in die volgorde?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha dat is bij elk werk hetzelfde, het begint goed en dan al snel komt de ultieme haat aan klanten en later collega’s .
Waarom nou meteen weer zo?quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
heb je daar al een cover up voor trouwens?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee man, 1 verkeerde tattoobeslissing is wel genoeg hoor.
Aquarium met mosselen ..quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb in mn kantoortje allemaal antieke scheepsdingen staan/liggen/hangen
kompassen, sextanten, kijker enzo.
zo ziet mn kantoor er al bijna uitquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer zo?![]()
Als ik Fran was had ik een mancave volledig ingericht als de kapiteinshut van een 17e eeuwse piratenboot. Met zo'n koperen telescoop en een papegaai en zo'n omgebouwde boksbeugel met een haak eraan en een ooglapje en grote Blaaeuw wereldkaarten aan de muur en een raampje met uitzicht op zee. Of een flatscreen met een webcam van Scheveningen of zo. Beetje moonshine nippen en HARRR HARRR roepen tegen die kutvogel.
En zo'n mooie klassieke barometer erin sluit dan naadloos aan
Bweh. Voorspelbare sufkut.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo ziet mn kantoor er al bijna uit
Hoezo, ik vind het lelijk en oubollig alhoewel ik de affiniteit met scheepvaart wel begrijp, ieder zijn eigen smaak hoor en ik ben nu eenmaal onverbeterlijk hip.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer zo?![]()
Als ik Fran was had ik een mancave volledig ingericht als de kapiteinshut van een 17e eeuwse piratenboot. Met zo'n koperen telescoop en een papegaai en zo'n omgebouwde boksbeugel met een haak eraan en een ooglapje en grote Blaaeuw wereldkaarten aan de muur en een raampje met uitzicht op zee. Of een flatscreen met een webcam van Scheveningen of zo. Beetje moonshine nippen en HARRR HARRR roepen tegen die kutvogel.
En zo'n mooie klassieke barometer erin sluit dan naadloos aan
Nee wil ik volgend jaar even voor kijken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je daar al een cover up voor trouwens?
Ik denk niet dat mosselen dat lusten..quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou er een paar flinke volle handen broccoli-gehakt ingooien.
Mosselen hebben een betere smaak dan 4EverBlackEyed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mosselen dat lusten..
Revenge of the mussels. Komen ze allemaal aan US knagen en knabbelen met z'n allenquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mosselen dat lusten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |