abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning zondag 22 augustus 2021 @ 01:45:11 #1
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201021954


In diverse landen zitten Nederlandse B&B eigenaren, met wat merkwaardige kenmerken, die zeggen op zoek te zijn naar de liefde. De kandidaten...

Jacob in Portugal
Laten we beginnen bij de bed and breakfast waar alles al klaar als een klontje is: die van Jacob in Portugal. Als enige ontving hij zijn vier gasten tegelijkertijd, vanwege de coronamaatregelen in Portugal. Al snel bleek dat Jacob niet 'opgewassen' was tegen de aanwezigheid van vier vrouwen tegelijkertijd.

Het mondde dan ook uit in een situatie die allesbehalve gezellig was, waarin de vier dames uiteindelijk uitspraken geen toekomst te zien met Jacob. Ze noemden hem zelfs een 'groot kind'. Gelukkig voor de bed and breakfast-eigenaar voelde hij op zijn beurt ook geen match met Anita, Jenny, Segrun of Monica.

Debbie in Italië
De 32-jarige Debbie legt haar hart en ziel in Casa Santangelo, dat ze runt in Salerno. De eerste bezoeker Melvin was geďnteresseerd in haar, maar zij niet in hem. Met Jelmer kwam ze tot de gezamenlijke conclusie dat het niets werd.

De 28-jarige Pascal en veertigplusser Chris zijn nu nog aan de Amalfi-kust om het hart van Debbie te veroveren, maar dat gaat tot nog toe niet van een leien dakje. Sterker nog: Debbie noemde de twee mannen in de aflevering van donderdag zelfs kinderachtig. "Ik vraag me af of ze hier voor mij zijn, of voor een gratis vakantie." Maar wellicht bloeit er in de laatste uitzendweek toch iets magisch op.

Caroline in Oostenrijk
In Oostenrijk volgen we de vrolijke Caroline in haar zoektocht naar de liefde. Haar eerste gast Nico leek stapelverliefd op haar, maar die klik was niet wederzijds. Mark besloot wat later zelf weg te gaan.

Dan is er nog Eric, die er inmiddels al lange tijd is, tot wie Caroline zich wel degelijk fysiek aangetrokken voelt. Alleen vallen zijn grapjes niet altijd even goed bij haar. Kan de laatste man, Jeroen, daardoor nog twijfel zaaien in Carolines hoofd?

Bert in Frankrijk
Als enige van alle zes de kandidaten heeft Bert niet vier, maar vijf gasten over de vloer gekregen. Met Ysolde en Annemarie voelde hij heel duidelijk geen klik. De twee dames waren dan ook in een poep en een scheet weer vertrokken naar Nederland.

Lange tijd leek hij met Romana wél een romantische connectie op te kunnen bouwen, tot zíj́ besloot weg te gaan. Vervolgens vertrok ook de goedlachse Gwen, met al haar t-shirts met teksten (op één na), omdat haar dochter in het ziekenhuis lag. Als bonus kwam de vijfde vrouw, Froukje. Aanvankelijk leek ze onder de indruk van Bert, zeker na een gezellig dinertje. Maar in de meest recente uitzending zien we dat Bert haar bijna aan het huilen maakt nadat ze ongevraagd de droger aan heeft gezet. De tijd zal leren of het écht een match is tussen hem en haar.

Roxanne in Nederland
De goedlachse Roxanne zit al wéken met de eerste twee mannen op haar terrein in Roosendaal, waar ze haar eigen bed and breakfast runt. Met Mitch en Theun (ja, met een h ertussen) heeft ze het ontzettend gezellig. Het drietal heeft de grootste gein met elkaar.

Later kwamen Jeffrey en Christian, die Roxanne overigens zélf had uitgekozen. Het bleek dat haar beste vriendin een betere inschatting heeft gemaakt qua type man, want met Jeffrey en Christian was de liefde ver te zoeken. In de laatste week moet Roxanne erachter komen voor wie ze meer romantische gevoelens heeft: Mitch, of tóch Theun.

Vincent in Italië
Al vanaf het begin af aan is Vincent in het gezelschap van Monique, die hij inmiddels al een tijdje 'Mo' noemt. Kort daarna kwam Jenny, die na één nacht slapen haar biezen pakte. De vrolijke Marcella stuurde Vincent zelf weg vlak nadat de vierde dame, Sophie, was gearriveerd.

Vincent heeft aangegeven overweldigd te zijn door alles wat er op hem af komt, terwijl hij ook nog zijn bed and breakfast klaar probeert te maken voor de opening. Kan hij uiteindelijk een diepere connectie maken met Monique, die hij als zijn maatje beschouwt? Of is de wereldse Sophie toch meer iemand voor hem?

Presentatie: Art Rooijakkers

Maandag t/m donderdag om 20.30 op RTL 4



[ Bericht 35% gewijzigd door Nine. op 23-08-2021 14:32:53 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zondag 22 augustus 2021 @ 06:27:18 #2
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201022468
De OP kan wel een update gebruiken O-)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201023173
Vind die Debbie niet eens woest aantrekkelijk met die mega neus, ze heeft divagedrag alsof ze een topmodel én van adel is :')

Die is echt forever alone.
blablablabla
pi_201023745
Of ze is extreem oncomfortabel met / in deze opzet waardoor ze zich zo gaat gedragen.
pi_201028042
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 10:48 schreef JanGroen het volgende:
Of ze is extreem oncomfortabel met / in deze opzet waardoor ze zich zo gaat gedragen.
Dat zou ook nog eens kunnen zijn, maar ik denk ook dat ze gewoonweg een wat hautaine persoonlijkheid heeft, of gedrag zullen we het maar noemen. Niet normaal hoe zij doet, daar krijg je nooit een partner mee. :N

Maar ik kan me wel voorstellen ja dat een dergelijke opzet je wat ongemakkelijker kan laten voelen. Ik zou het zelf never doen, meewerken aan zo'n programma. Steeds die camerás en al die mensen die meekijken, bah, moet er niet aan denken! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  zondag 22 augustus 2021 @ 15:52:39 #7
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_201028573
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:39 schreef Elan het volgende:
Vind die Debbie niet eens woest aantrekkelijk met die mega neus, ze heeft divagedrag alsof ze een topmodel én van adel is :')

Die is echt forever alone.
Ze is karakteristiek, maar lelijk is ze ook niet hoor. En verzorgd, kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen. Maar een beetje diva is het wel. Maar vind Bert echt de kroon spannen op horken gedrag hoor.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_201030103
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:52 schreef hierissieweer het volgende:
Maar vind Bert echt de kroon spannen op horken gedrag hoor.
Jep, wat een lul. Zit-ie zolang te bitchen over de droger dat z'n nieuwe, potentiële geliefde bijna in huilen uitbarst. Als je dan nog niet van jezelf door hebt dat je je gedrag aan zou moeten passen...

Toegegeven, die nieuwe vrouw is erg vermoeiend. Alles wat hij niet heeft, lijkt zij te willen compenseren en dat werkt contraproductief. Het is een verschrikkelijk slecht koppel. De laatste vrouw die wegging (Gwen) was perfect voor Bert, maar dat leek hij zelf niet door te hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Tettenkoning zondag 22 augustus 2021 @ 17:59:24 #9
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201030206
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 17:50 schreef Claudia_x het volgende:
Toegegeven, die nieuwe vrouw is erg vermoeiend. Alles wat hij niet heeft, lijkt zij te willen compenseren en dat werkt contraproductief. Het is een verschrikkelijk slecht koppel. De laatste vrouw die wegging (Gwen) was perfect voor Bert, maar dat leek hij zelf niet door te hebben.
Ik vond Romana veel beter bij hem passen dan Gwen.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201030756
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:15 schreef Sangha het volgende:

[..]
Dat zou ook nog eens kunnen zijn, maar ik denk ook dat ze gewoonweg een wat hautaine persoonlijkheid heeft, of gedrag zullen we het maar noemen. Niet normaal hoe zij doet, daar krijg je nooit een partner mee. :N
Maar zoals Pascal ook al eerder zei: als Debbie iemand treft die ze zelf leuk vindt, dan is die muur weg en dan denk ik echt dat je wel met haar kan grappen en grollen naast het serieus zijn wat ze nu mist.
  zondag 22 augustus 2021 @ 19:27:15 #11
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_201031366
Mooiste Debbie momentje vond ik toen ze boven dat glas aan het schoonmaken was en 1 van die 2 gasten van onder iets zei als: zo, hier hebben we het beste uitzicht.
Dat ze snauwde: "nou, doe ff normaal!" :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_201031420
Ja die grap kon ze maar weinig waarderen. Wellicht dat ze dat wel kan als ie gemaakt wordt door iemand die ze wel aantrekkelijk vindt.
pi_201031908
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:02 schreef hierissieweer het volgende:

[..]
Ik snap die Sophie ook niet. Eerst is hij te serieus en wil ze alleen plezier en avontuur. En nu moet hij diepgang hebben. Maar dat heeft hij niet, hij is ongecompliceerd net zo als hij zijn b&b aan pakt. Vind het nog steeds jammer dat hij Marcella heeft weggestuurd, denk dat die hen goed had kunnen aanvullen
Ik snap het in zoverre: Hij wist al dat hij met Marcella niet de juiste 'vonk' had en drie dames waren te veel om aandacht aan te geven. Ook omdat ze onderling wat kattig werden zo bleek uit de videomontage. Ik voor mij had dan Sophie weggestuurd, maar ja, die kende hij nog niet zo goed.
pi_201031941
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 17:59 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ik vond Romana veel beter bij hem passen dan Gwen.
Die heb ik zelf niet meegemaakt. Ik kijk vanaf de aflevering dat Romana als een klein kind wegstormde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Vis een optie? zondag 22 augustus 2021 @ 20:11:08 #15
70532 loveli
N
pi_201032159
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Die heb ik zelf niet meegemaakt. Ik kijk vanaf de aflevering dat Romana als een klein kind wegstormde.
Die had net mogen meemaken dat Bert schaapachtig aan het grijnzen was als hij bepoteld werd door Gwen en Romana 'kroegmaatje' bleef noemen. Romana had geen zin om met een gezicht als een oorwurm in dat gezelschap te blijven, anders had je vergelijkbare scčnes gehad als die met die hipsterknot bij Roxanne, toen de eiervertegenwoordiger daar was. En in plaats van sip naar huis ging Romana verder naar het zuiden, toedeledokie.

Team Romana te leuk voor Bert.
crap in = crap out
pi_201033302
Eigenlijk zijn al die B&B eigenaren gewoon ontzettend vervelende lui.

Doet me denken aan een programma van een jaar of 10 geleden waar simpel gepeupel een prins of prinses aan de haak probeerden te slaan. Zo vreselijk uit de hoogte, alsof hun belangen anders liggen dan die van de dames en heren die te gast zijn. Bert en Debbie spannen voor mij de kroon die zijn ronduit asociaal in hun doen en laten.
blablablabla
pi_201037561
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:01 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk zijn al die B&B eigenaren gewoon ontzettend vervelende lui.
Waarschijnlijk moet je een bepaald type persoonlijkheid hebben om in je eentje een BB te runnen ;)
pi_201037788
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 07:21 schreef Palomar het volgende:
Waarschijnlijk moet je een bepaald type persoonlijkheid hebben om in je eentje een BB te runnen ;)
Misschien. Al is bij de stelletjes en gezinnen die aan "Ik Vertrek" deelnemen ook wel een bepaald type persoonlijkheid dominant te noemen. Dus misschien geldt het wel meer algemeen voor mensen die een B&B beginnen. Niet alleen voor de singles.
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 10:22:38 #19
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201038909
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:01 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk zijn al die B&B eigenaren gewoon ontzettend vervelende lui.
In dit programma valt dat over het algemeen wel mee juist: TV / Bed&Breakfast #8 hippies
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201039406
Ik denk oprecht dat geen enkele b&b kandidaat hier de liefde gaat vinden.

Debbie met haar arrogante gedrag, doen ze iets is het niet goed, dat schoonmaken van dat glas , is daar niet het schoonmaak team voor?

Bert, gigantische hork ..gaat hij zeuren over de eiersalade, over de droger, wat wil die man nou?

Vincent die geen keuze kan maken.

Roxanne wordt ook nog wel een dingetje, want voor wie gaat ze nu? Waarschijnlijk wacht ze tot het laatste moment en kan ze dan niet kiezen en wordt het geen van beiden.

En Jacob, ja rare kerel absoluut, maar die vrouwen vond ik echt veel erger. Die denk ik wisten van te voren al dit wordt niks maar 2 weken vakantie daar gaan we voor..

Vond het vreselijke dames.
Maar ja dat is mijn mening.
India, ga er na toe!
pi_201039728
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:03 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik denk oprecht dat geen enkele b&b kandidaat hier de liefde gaat vinden.

Debbie met haar arrogante gedrag, doen ze iets is het niet goed, dat schoonmaken van dat glas , is daar niet het schoonmaak team voor?

Bert, gigantische hork ..gaat hij zeuren over de eiersalade, over de droger, wat wil die man nou?

Vincent die geen keuze kan maken.

Roxanne wordt ook nog wel een dingetje, want voor wie gaat ze nu? Waarschijnlijk wacht ze tot het laatste moment en kan ze dan niet kiezen en wordt het geen van beiden.

En Jacob, ja rare kerel absoluut, maar die vrouwen vond ik echt veel erger. Die denk ik wisten van te voren al dit wordt niks maar 2 weken vakantie daar gaan we voor..

Vond het vreselijke dames.
Maar ja dat is mijn mening.
Goede samenvatting ;) En je vergeet Carolien/Caroline. Vind haar wel weer anders dan de rest. Heel erg beschouwend/afstandelijk en overdreven correct. Krijg je ook niet echt hoogte van lijkt me.
  maandag 23 augustus 2021 @ 12:02:15 #22
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201040072
Caroline uit B&B Vol Liefde klaar met 'azijnzeikers' .

Caroline (49) woont sinds mei 2019 in Bad Kleinkircheim in Oostenrijk, waar ze een stijlvolle lodge met vijf appartementen verhuurt. Op dit moment leeft ze haar droom, maar die zou ze wel het liefst willen delen met een partner en daarom besloot ze zich op te geven voor 'B&B Vol Liefde'. Het programma is een groot succes, maar op romantisch gebied wil het bij de B&B-eigenaren nog niet zo vlotten. "Ik had mijn grenzen beter moeten aangeven", blikt Caroline terug in het 'Algemeen Dagblad'.

Hoewel Caroline in eerste instantie haar pijlen richt op Italië, maar als ze besluit in 2018 haar dromen na te jagen na een zwaar ski-ongeluk, komt ze terecht in het pittoreske Bad Kleinkircheim in Oostenrijk. Hoewel er nu niets mankeert aan haar brandschone B&B, was dat wel even anders toen ze het kocht. Aan de krant vertelt de voormalig stewardess dat haar paleisje vroeger bekend stond als 'de ruďne'. Caroline: "Gelukkig kon ik er doorheen kijken, vind ik stylen leuk, en begon half september 2019 de verbouwing. Eind 2019 opende ik de deuren."

Caroline hoefde al het zware werk gelukkig niet alleen te doen en kreeg hulp van een paar sterke handen. Maar toen de lodge eenmaal klaar was, eindigde ook haar relatie. "Mijn droom verwezenlijkt, maar niemand om het mee te delen. Een vriendin kwam met het idee om me op te geven voor B&B Vol Liefde. Na twee nachtjes slapen dacht ik: ik doe het gewoon!" vertelt ze over haar deelname.

Dat het zo intens zou zijn, dat had Caroline niet verwacht. Vooral het feit dat ze met meerdere mannen tegelijk aan het daten was vond Caroline 'heel heftig'. "Bovendien was ik het totaal niet gewend dat er een camera op ons gericht stond. Er zaten draaidagen van 12 uur bij, en ondertussen wil je al die mannen evenveel aandacht geven."

Die aandacht was er ook genoeg voor haar op social media. "Voordat het programma werd uitgezonden, heb ik mezelf voorgenomen niet te kijken naar wat de pers schrijft of wat er op social media staat", legt Caroline uit. "Mensen zijn helaas ook negatief en ik heb gehoord dat er over de B&B-eigenaren van alles wordt geschreven."

De B&B Vol Liefde-ster distantieert zichzelf dan ook van alle 'azijnzeikers die denken dat ze online alles mogen zeggen'. "Mensen die ik ken weten precies hoe ik in elkaar steek. Natuurlijk vind je achteraf dat je dingen anders had kunnen doen, maar het is hoe het is. Het was een prachtig avontuur, dat is het allerbelangrijkste.
https://www.rtlboulevard.(...)b-vol-liefde-kritiek
  maandag 23 augustus 2021 @ 12:09:31 #23
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201040146
Laatste week B&B Vol Liefde: kan er nog wat opbloeien?
https://www.rtlboulevard.(...)-liefde-laatste-week
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 12:34:49 #24
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201040466
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 06:27 schreef AgnesGru het volgende:
De OP kan wel een update gebruiken O-)
De OP een update gegeven :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201040528
quote:
7s.gif Op maandag 23 augustus 2021 10:22 schreef Nine. het volgende:

[..]
In dit programma valt dat over het algemeen wel mee juist: TV / Bed&Breakfast #8 hippies
Ja dat ken ik wel, maar bedoel in dit programma. Misschien zijn ze er wel op geselecteerd :P

Anyway, jammer dat het alweer bijna ten einde is vond het een erg leuk programma. Zoiets mogen ze het hele jaar wel uitzenden met verschillende settings/kandidaten.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')