SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Staat er een raam open? Of sterke atmosferische wisseling vanwege de bui die jouw kant op komt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die liggen voor Pampus in hun hok.
goeie zeevaartuitspraakquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die liggen voor Pampus in hun hok.
Ik kreeg laatst een spammail dat ik een gratis tarrotlezing met Medium Christina had gewonnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Madame Serena is dood dus daar heb ik ook niks aan.
Hoho nu niet ineens rationele feiten opnoemen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat er een raam open? Of sterke atmosferische wisseling vanwege de bui die jouw kant op komt?
Ja de achterdeur staat open maar het raam niet dus het tocht niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat er een raam open? Of sterke atmosferische wisseling vanwege de bui die jouw kant op komt?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Als de temperatuur ineens tien graden daalt is het tijd om even wat knoflook om je nek te hangen.
Wat heeft ze geredquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Als de temperatuur ineens tien graden daalt is het tijd om even wat knoflook om je nek te hangen.
Wind komt ook gewoon binnen zonder dat het hoeft te tochten hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de achterdeur staat open maar het raam niet dus het tocht niet.
Maar hij lag vanmiddag op deze plek, toen heb ik hem even opzij gerold en nu rolt hij dus uit zichzelf weer terug. Heeft hopelijk iets te maken met het pad op het kleed ofzo.
Noem eens vijf mogelijke oorzaken op?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vroeger, toen ik nog bij mijn ouders woonde, weleens meegemaakt dat de klink van de badkamerdeur helemaal naar beneden ging en weer naar boven. Terwijl ik zeker weten alleen thuis was
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vroeger, toen ik nog bij mijn ouders woonde, weleens meegemaakt dat de klink van de badkamerdeur helemaal naar beneden ging en weer naar boven. Terwijl ik zeker weten alleen thuis was
Warme wind huehuequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wind komt ook gewoon binnen zonder dat het hoeft te tochten hoor
Laatst nog zaten we in een huisje op een vakantiepark met mijn schoonzus en zwager.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
kappen nouquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beginnen je ledjes al te flikkeren? [ afbeelding ]
Spannend!!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem teruggerold. Kijken of het weer gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |