#viesdik wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je verder gaat ?
quote:
quote:
quote:
Ik zie een patroon.quote:
Geen Israëlische menukaart in huis?quote:
Daarom eten ze ze daar ook op, dan kan je er niet meer op gaan staan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog per ongeluk op een slak gestaan. Dat was niet fraai
Had dat nou niet gezegd..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:29 schreef Sableheart het volgende:
Het blijft mooi om te zien dat we tot nu toe consequent punten blijven pakken.
Helaas geen Israëlische menukaart in huisquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zie een patroon.
[..]
Geen Israëlische menukaart in huis?
ook geen Portugesequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas geen Israëlische menukaart in huis
Jinxert dat ie isquote:
Pasteis de nataquote:
Ik wil dit echt een keer proeven ooit mocht ik in Portugal komen, ik vind die dingen er echt lekker uit zienquote:
Iemand die zegt dat iets heel goed gaat, en juist op dat moment gaat het misquote:
Ja hequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wil dit echt een keer proeven ooit mocht ik in Portugal komen, ik vind die dingen er echt lekker uit zien
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand die zegt dat iets heel goed gaat, en juist op dat moment gaat het mis
Oooh ja hier in Nederland zal je ze ook wel op bepaalde plekken kunnen halen, maar ik ben daar vaak toch sceptisch in: in het land van afkomst smaakt het meestal toch andersquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ik heb ze wel eens zelf gemaakt, of hier bij de bakker gehaald. Wel heel lekker, maar dat glanzende laagje bovenop met die donkere plekken lukt nog niet zo; dat ziet er echt goed uit
IJsland had deze strategie even overgenomen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:37 schreef Sableheart het volgende:
Ik dacht even dat Malta bewust punten aan relatief kansloze inzendingen aan het sturen was, maar 12 punten naar Ierland laten zien dat dat toch niet het geval was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |