quote:
Eigenlijk is dit de eerste Servische deelnemer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:50 schreef Sableheart het volgende:
Ondertussen staat hier nog Joegoslavie. Voor de laatste keer, en met op de achtergrond een enorm gespannen politieke situatie.
Ook niet helemaal, de eerste deelnemer voor Servie en Montenegro zou dan acurater zijn. Alleen zouden die pas in 2004 meedoen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit de eerste Servische deelnemer.
Gespannen? Eigenlijk was die oorlog toch een paar maanden eerder al begonnen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:50 schreef Sableheart het volgende:
Ondertussen staat hier nog Joegoslavie. Voor de laatste keer, en met op de achtergrond een enorm gespannen politieke situatie.
Nog steeds droog hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ondertussen is het hier flink gaan regenen, dus ik vraag me wel af waar ze precies over zong.
Ik ken de details niet goed genoeg om een nauwkeurigere beschrijving te geven, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gespannen? Eigenlijk was die oorlog toch een paar maanden eerder al begonnen?
Eens. Een van de beteren.quote:
Ik word er een beetje stoned-achtig vanquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik word nu wel een beetje melig van de liftmuziek![]()
Mollie is hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef molloot200 het volgende:
Ik was dit weer even helemaal vergeten, oepsMaar ik zie op Wikipedia dat ik Nederland nog kan zien, dus daar maar even op wachten dan
Dat zou ook nog kunnen maar Sne¸ana Berić word als Servisch omschreven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ook niet helemaal, de eerste deelnemer voor Servie en Montenegro zou dan acurater zijn. Alleen zouden die pas in 2004 meedoen.
Nu je het zegt, ik geloof dat ik die naam inderdaad een paar keer voorbij heb zien komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:00 schreef sportfreak het volgende:
Hé, zag ik nou bij de lyrics Ralf Siegel staan? Die naam komt me bekend voor. Heeft die vaker iets gedaan voor het ESF?
Misschien een of twee keer, veel vaker kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:00 schreef sportfreak het volgende:
Hé, zag ik nou bij de lyrics Ralf Siegel staan? Die naam komt me bekend voor. Heeft die vaker iets gedaan voor het ESF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |