quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Zoals Schmidt wisselt snapt geen hond hont.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:16 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat zei ik al tijdens de wedstrijd. Zoek maar even een 45 min terug.
Zat ik er toch niet ver vandaan met mn ''5050''quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jammer jongens Benfica is nog net een maatje te groot, had het verschil in niveau veel groter verwacht.
Die wissels zijn onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:23 schreef Tarado het volgende:
Dit was wel heel matig en wat een wissels, had Schmidt aan die jongens beloofd dat ze mee mochten doen?
Nou een 50/50 was het ook totaal niet Benfica is niet echt in de problemen geweest met 10 man vandaag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zat ik er toch niet ver vandaan met mn ''5050''
Die hebben het gewoon competent uitgespeeld ja. Uitslag is dan ook volkomen terecht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou een 50/50 was het ook totaal niet Benfica is niet echt in de problemen geweest met 10 man vandaag.
Je hebt ook niet heel veel beters maar Teze en Thomas was wel heel pijnlijk en Bruma/Vertessen hielp ook al niet.quote:
Schmidt wilde het bestuur nog even duidelijk maken dat er nog breedteversterkingen moeten komen denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt ook niet heel veel beters maar Teze en Thomas was wel heel pijnlijk en Bruma/Vertessen hielp ook al niet.
Van Ginkel waarom haal je die er steeds uit? En Madueke speelde niet al te best maar is nog altijd beter dan Vertessen. En Boscagli speelde prima. Dat je nog Bruma brengt is te begrijpen. Maar een Thomas en Teze?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt ook niet heel veel beters maar Teze en Thomas was wel heel pijnlijk en Bruma/Vertessen hielp ook al niet.
Nou toch een kans of 2 3 die erin mochten. Zahavi op de lat, Vertessen + rebound. En nog een paar knallen. Met een beetje geluk vliegt er 1 in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou een 50/50 was het ook totaal niet Benfica is niet echt in de problemen geweest met 10 man vandaag.
Ja dat was echt waardeloos. Breng dan Mauro.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Van Ginkel waarom haal je die er steeds uit? En Madueke speelde niet al te best maar is nog altijd beter dan Vertessen. En Boscagli speelde prima. Dat je nog Bruma brengt is te begrijpen. Maar een Thomas en Teze?
Vertessen ben ik geen fan van nee. Ik snap op zich wel dat je een aanvallendere speler er bij brengt, maar dan had je beter Vertessen voor Mwene kunnen brengen ofzo. En dan evt Bruma voor Madueke als laatstgenoemde op was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Van Ginkel waarom haal je die er steeds uit? En Madueke speelde niet al te best maar is nog altijd beter dan Vertessen. En Boscagli speelde prima. Dat je nog Bruma brengt is te begrijpen. Maar een Thomas en Teze?
De enige echte dikke kans was die van Zahavi. Die knallen, daar heb je op dit niveau een keeper voor, het is niet de eredivisie. Schot van Vertessen en rebound idem. Dat is gewoon twee keer recht op de keeper. Daar red je het niet mee op dit niveau.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou toch een kans of 2 3 die erin mochten. Zahavi op de lat, Vertessen + rebound. En nog een paar knallen. Met een beetje geluk vliegt er 1 in.
Als ie zo doorgaat levert dat over twee jaar 30 miljoen op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schot van Vertessen en rebound idem. Dat is gewoon twee keer recht op de keeper. Daar red je het niet mee op dit niveau.
Alleen in een wereld waar ze 40 miljoen voor Thomas betalen denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ie zo doorgaat levert dat over twee jaar 30 miljoen op.
Vertessen kan er niet zoveel van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertessen ben ik geen fan van nee. Ik snap op zich wel dat je een aanvallendere speler er bij brengt, maar dan had je beter Vertessen voor Mwene kunnen brengen ofzo. En dan evt Bruma voor Madueke als laatstgenoemde op was.
Is gewoon echt zijn karakter. Die man kan nog het goede zien in een oorlog. Gaat niet veranderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rikkert is zoals altijd weer behoorlijk mild in zijn commentaar. Die heeft volgens mij echt een deal met PSV dat hij af en toe wat tid bits aan inside info krijgt en dat hij dan in de pers altijd alles vergoeilijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |