Ik heb Max nooit een goede speler gevonden. Beperkt als back en zijn voorzetten zijn ook zelden op maat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:01 schreef Cherni het volgende:
[..]
Madueke speelde inderdaad een slechte wedstrijd. Zahavi die een grote kans mist. Max die ik al een tijd niet al te best vind spelen.
Ah ja kritiek op tijdrekken mag niet, dan word je calimero genoemd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Succes of niet, de calimero blijft altijd in de ziedende psver
Die wissels waren onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
De bank is gewoon niet sterk genoeg. Allemaal net niet spelers. En als je dan Thomas en Teze gaat brengen in de slotfase ipv een Fofana en Doan, dan wil je ook gewoon niet winnen.
Ja, zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja kritiek op tijdrekken mag niet, dan word je calimero genoemd.
Wat ik ook niet snap is al die korte corners. Iedere keer maar hetzelfde. En het werkt nooit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
De bank is gewoon niet sterk genoeg. Allemaal net niet spelers. En als je dan Thomas en Teze gaat brengen in de slotfase ipv een Fofana en Doan, dan wil je ook gewoon niet winnen.
En je hebt met een Ramalho, Sangare en Boscagli toch echt wel koppers in de selectie. Zonde.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat ik ook niet snap is al die korte corners. Iedere keer maar hetzelfde. En het werkt nooit.
Zelfs al heb je dat niet, dan moet je maar hopen dat hij goed valt. Die korte corners zijn gewoon altijd kut.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En je hebt met een Ramalho, Sangare en Boscagli toch echt wel koppers in de selectie. Zonde.
Teze en Thomas brengen terwijl je goals nodig hebtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die wissels waren ook wel echt waardeloos.
Maar zo rolt Schmidtie. Die moet altijd lekker eigenwijs wisselen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Dat hoort bij zijn 'lekker eigenwijze' tactiek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat ik ook niet snap is al die korte corners. Iedere keer maar hetzelfde. En het werkt nooit.
En terecht.quote:
Die kan komend weekend banken dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
Van Ginkel kraakt Schmidt behoorlijk
Alles ging ook de trechter in. Het werd niet breed gehouden. Alles door het midden en dat is zeker door Benfica makkelijk te verdedigen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Gakpo was totaal onzichtbaar in de tweede helft
Ik snap dat wel. Zoals Schmidt wisselt snapt geen hond.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
Van Ginkel bakte er zelf ook helemaal niks van die kan beter zijn mondje houdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
Bedankt Wesleyquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef Cherni het volgende:
[..]
Alles ging ook de trechter in. Het werd niet breed gehouden. Alles door het midden en dat is zeker door Benfica makkelijk te verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |