abonnement Unibet Coolblue
pi_201032347
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, alle vrouwen die zo zijn als jij wel ja.
Tel jouw negatieve opmerkingen in dit topic over mij. Niet 1 keer dat je denkt. Goh het is wel sneu dat ze geghost is nadat hij haar had wijsgemaakt een relatie te hebben. Op alles wat ik zeg, ben ik de schuldige volgens jou
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 20:21:48 #102
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201032362
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:20 schreef Bleubell het volgende:

[..]
Tel jouw negatieve opmerkingen in dit topic over mij. Niet 1 keer dat je denkt. Goh het is wel sneu dat ze geghost is nadat hij haar had wijsgemaakt een relatie te hebben. Op alles wat ik zeg, ben ik de schuldige volgens jou
Je bedoeld de realistische opmerkingen? Ja, die zijn er wel wat ja. Nee, ik vind het ook niet sneu dat je geghost bent. Dit is dezelfde man waar jij in je vorige topic überhaupt al geen zin in had en die je ik weet niet hoe lang had laten wachten toch?

En vervolgens vindt je het raar dat je 'geghost' wordt. Dus ja, dit heb je wel over jezelf afgeroepen ja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201032430
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Je bedoeld de realistische opmerkingen? Ja, die zijn er wel wat ja. Nee, ik vind het ook niet sneu dat je geghost bent. Dit is dezelfde man waar jij in je vorige topic überhaupt al geen zin in had en die je ik weet niet hoe lang had laten wachten toch?

En vervolgens vindt je het raar dat je 'geghost' wordt. Dus ja, dit heb je wel over jezelf afgeroepen ja.
Een maand laten wachten veel? Deze man had niet eens een eigen huis. Had ik het moeten doen op een grond zonder matras ofzo. Dat is ook een plek wat hij ook zo leuk vond. Een lege verdieping in een kantoor waar hij werkte.

Laatste avond was in een kleine vieze huis waarvan hij zei dat zn huisgenoot tijdelijk bij hem woonde, maar hoe vreemd is het dat de naam van zn huisgenooit op de deur stond? Een huis met maar 1 kamer met alleen 1 matras.

Oh wacht, het is allemaal mijn schuld.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 20:27:27 #104
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201032503
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:24 schreef Bleubell het volgende:

[..]
Een maand laten wachten veel? Deze man had niet eens een eigen huis. Had ik het moeten doen op een grond zonder matras ofzo. Dat is ook een plek wat hij ook zo leuk vond. Een lege verdieping in een kantoor waar hij werkte.
Het ging toch om 7 dates ofzo? Dus die 7 dates vonden plaats in 1 maand? Dus je had 7 dates nodig om er achter te komen dat een man zonder eigen huis het niet was voor jou, maar nu, 1,5 maand later kun je die man zonder huis niet met rust laten en moet en zal hij op je reageren.

Dus die man zonder huis was niet boeiend maar wel boeiend genoeg voor meerdere dates maar toen hij afhaakte werd hij ineens wel boeiend, vandaar dat dit topic er is.

Ik weet niet wie je voor de gek probeert te houden, maar hier wordt door je verhaaltje heen geprikt hoor.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 22 augustus 2021 @ 20:38:04 #105
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201032746
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 19:59 schreef Bleubell het volgende:
Voor de geïnteresseerden. Ik ga hem morgen appen. Ik vind deze situatie heel genant ja en het is iets wat ik nooit eerder heb meegemaakt. Maar ik moet het van mezelf doen. Ik ben heel nieuwsgierig naar de uitkomst. Ik weet bijna zeker dat hij me gaat negeren. Dan zou ik hem nog zwakker van karakter vinden dan alle mannen die ik ooit heb gekend.
Haha, uhu. En als hij dan vervolgens over een maandje toch contact met je opneemt geef je weer toe.
pi_201032876
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:24 schreef Bleubell het volgende:

[..]
Een maand laten wachten veel? Deze man had niet eens een eigen huis. Had ik het moeten doen op een grond zonder matras ofzo. Dat is ook een plek wat hij ook zo leuk vond. Een lege verdieping in een kantoor waar hij werkte.

Laatste avond was in een kleine vieze huis waarvan hij zei dat zn huisgenoot tijdelijk bij hem woonde, maar hoe vreemd is het dat de naam van zn huisgenooit op de deur stond? Een huis met maar 1 kamer met alleen 1 matras.

Oh wacht, het is allemaal mijn schuld.
Hij is een loser, jij ook. :)
pi_201032957
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:24 schreef Bleubell het volgende:

[..]
Een maand laten wachten veel? Deze man had niet eens een eigen huis. Had ik het moeten doen op een grond zonder matras ofzo. Dat is ook een plek wat hij ook zo leuk vond. Een lege verdieping in een kantoor waar hij werkte.

Laatste avond was in een kleine vieze huis waarvan hij zei dat zn huisgenoot tijdelijk bij hem woonde, maar hoe vreemd is het dat de naam van zn huisgenooit op de deur stond? Een huis met maar 1 kamer met alleen 1 matras.

Oh wacht, het is allemaal mijn schuld.
Wat! Waarom zoek je nog contact met deze respectloze ransaap. Had hij niet eens het fatsoen om een hotelletje voor te stellen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 20:53:10 #108
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201033081
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Wat! Waarom zoek je nog contact met deze respectloze ransaap. Had hij niet eens het fatsoen om een hotelletje voor te stellen.
Hotel, grond, lege verdieping op 't werk, dat verandert allemaal niks aan dat 'deze man niet eens een eigen huis' had he. Maar dan tóch meerdere dates in een maand doen 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201033110
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hotel, grond, lege verdieping op 't werk, dat verandert allemaal niks aan dat 'deze man niet eens een eigen huis' had he. Maar dan tóch meerdere dates in een maand doen 8)7
Misschien omdat ze hem het voordeel van de twijfel gaf, dat doen vrouwen vaak.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 20:55:50 #110
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201033164
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:53 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Misschien omdat ze hem het voordeel van de twijfel gaf, dat doen vrouwen vaak.
Dan is het maximaal zwak om dan NU, achteraf, ineens als punt aan te voeren dat ie niet eens een eigen huis had. Dat was ook geen probleem om die dates te doen, en het is ook geen dealbreaker om nu 1,5 maand later nog steeds niet te willen accepteren dat hij niet reageert.

Als dat hele huis zooooooooooo ontzettend belangrijk was, waarom dan niet gewoon einde verhaal in plaats van 1,5 maand later nog steeds zitten te lammeteren
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201033217
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hotel, grond, lege verdieping op 't werk, dat verandert allemaal niks aan dat 'deze man niet eens een eigen huis' had he. Maar dan tóch meerdere dates in een maand doen 8)7
Mwah. Heb ook wel gedate met een man die tijdelijk weer bij zijn ouders woonde. Maar die had wel een baan enzo en plan.

Maar laat ik eerlijk zijn, ik begin er niet meer aan. Niet omdat ik een man dan een “loser” vind maar meer omdat zo’n man gewoon zijn shit nog niet op orde heeft en dus niet klaar is voor een relatie.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 20:58:55 #112
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201033244
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Mwah. Heb ook wel gedate met een man die tijdelijk weer bij zijn ouders woonde. Maar die had wel een baan enzo en plan.

Maar laat ik eerlijk zijn, ik begin er niet meer aan. Niet omdat ik een man dan een “loser” vind maar meer omdat zo’n man gewoon zijn shit nog niet op orde heeft en dus niet klaar is voor een relatie.
Daar is helemaal niks mis mee, maar dan ga je niet 1,5 maand nadat HIJ de stekker er uit heeft getrokken (dus blijkbaar was dat eigen huis niet hebben toch niet zo'n dealbreaker) alsnog lopen te jengelen waarom hij niet meer reageert.

Dat is wel exact wat hier gebeurt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201033260
Waar is de popcorn, 'As the world turns' is er niks bij :9~
pi_201033474
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Daar is helemaal niks mis mee, maar dan ga je niet 1,5 maand nadat HIJ de stekker er uit heeft getrokken (dus blijkbaar was dat eigen huis niet hebben toch niet zo'n dealbreaker) alsnog lopen te jengelen waarom hij niet meer reageert.

Dat is wel exact wat hier gebeurt.
Klopt. Dit was ook niet een reactie op TO maar op mannen zonder eigen woning in het algemeen. Ik zou die ex date van mij er ook nooit op aanspreken, hij was immers eerlijk en ik vond het toen oké.

Die date heeft mij overigens ook geghost _O- , 2 x. 1e x raakte het mij heel erg. Maar met therapeut over gehad en min of meer bewust geworden van mijn eigen issues achter waarom het mij enorm raakte. Dat had (zoals ik al vermoede) niks met hem te maken. 2e keer deed het mij toen vrij weinig en ben ik het ook meer gaan zien als zijn probleem/ wangedrag.

Dus TO, misschien is het ook iets voor jou om eens met een therapeut te praten?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201033537
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dan is het maximaal zwak om dan NU, achteraf, ineens als punt aan te voeren dat ie niet eens een eigen huis had. Dat was ook geen probleem om die dates te doen, en het is ook geen dealbreaker om nu 1,5 maand later nog steeds niet te willen accepteren dat hij niet reageert.

Als dat hele huis zooooooooooo ontzettend belangrijk was, waarom dan niet gewoon einde verhaal in plaats van 1,5 maand later nog steeds zitten te lammeteren
Omdat ze diep van binnen gekwetst is en haar manier van dealen blijkbaar dit gedrag is. Je kan het ook wat menselijker bekijken. Vind ik haar een loser? Ja, maar alleen omdat ze hem nu gaat appen. Niet door wat ze zegt en doet. Deze dame heeft issues en ziet dat nog niet in. Door dat gemekker van jou gaat ze juist in de verdediging.
  Spellchecker zondag 22 augustus 2021 @ 21:32:46 #116
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201034045
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:12 schreef Bleubell het volgende:

[..]
Niks bijzonders. Het is niet dat hij dan de prins op het witte paard is geworden. Ik heb geen gevoelens meer voor hem, ik heb wel goede herinneringen van onze tijd. Die periode wil ik voor mezelf nog netjes afsluiten.
Hou dan ook de eer aan jezelf en app hem niet.
pi_201034065
Is dus geen man, is een jongetje.

Ga je er achteraan lopen appen na 6 weken dan voelt ie zich een hele vent ook nog.

En is hij wederom in een machtspositie omdat hij je kan negeren.

Zo'n player figuur leeft van precies die aandacht he, ik hoop dat je dat beseft. Zo voelt hij zich belangrijk zonder dat er intimiteit bij komt kijken.

In mijn vorige woonplaats kende ik een paar van deze types, die hebben altijd een spoor van boze en teleurgestelde meiden achter zich aan die hen niet kunnen loslaten.

Het is ook moeilijk, maar probeer niet die meid te zijn, dan voel je je uiteindelijk beter. Het is even afkicken eerst. Maar richt je op jezelf, kijk naar hoe je aan meer eigenwaarde kan werken.

En als je toch het appje stuurt, kijk goed wat het uiteindelijk met je doet en leer ervan.
What's the name of the game?
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:41:38 #118
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_201036579
Hij wil je niet, dat is duidelijk.

Daarmee zou het afgesloten moeten zijn.
pi_201039236
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:24 schreef Bleubell het volgende:

[..]
Een maand laten wachten veel? Deze man had niet eens een eigen huis. Had ik het moeten doen op een grond zonder matras ofzo. Dat is ook een plek wat hij ook zo leuk vond. Een lege verdieping in een kantoor waar hij werkte.

Laatste avond was in een kleine vieze huis waarvan hij zei dat zn huisgenoot tijdelijk bij hem woonde, maar hoe vreemd is het dat de naam van zn huisgenooit op de deur stond? Een huis met maar 1 kamer met alleen 1 matras.

Oh wacht, het is allemaal mijn schuld.
Wat doet het ertoe wiens schuld het is?

Wat wil je nou met dit topic? Advies hoe je met deze jongen verder moet? Dat heb je in vrijwel alle reacties gekregen: laat hem los. Je kwelt jezelf er alleen maar mee.

Wil je erkenning of hij jou misbruikt? Kunnen we onvoldoende beoordelen, aangezien we zijn kant van het verhaal niet kennen. EN HET DOET ER NIET TOE! Hij wil overduidelijk niks meer met jou te maken hebben. Verneder jezelf niet.

Dit is nou eenmaal een van de moeilijkste dingen waar we allemaal weleens te maken krijgen in het leven: afgewezen worden in de liefde. We kunnen je allemaal beamen hoe ontzettend veel pijn dat kan doen.

En DAT is het waarschijnlijk waar jij nu het meest last van hebt. Je wilt van die pijn af ... zo snel mogelijk! Dus daarom probeer je die jongen zoveel mogelijk te overtuigen, maar door jouw wanhoop bereik je daar precies het tegenovergestelde mee! Je stoot hem nog veel meer van jou af en je bevestigt daarmee voor jezelf een negatief zelfbeeld dat je een wanhopig gestoord kutwijf bent.

Dat ben je niet, echter jouw gedrag en obsessies geven wel aan dat je moet werken aan jezelf.

Er is namelijk maar één manier hoe je gelukkiger kan worden in de liefde: en dat is gelukkiger worden met jezelf.

Er zit niks anders op dan te aanvaarden dat je nu heel verdrietig bent omdat je je alleen voelt. Leuk is anders, maar je kan het draaglijker maken door afleiding te zoeken bij vrienden. Of probeer nieuwe vrienden te maken door iets te ondernemen.
pi_201039385
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 10:48 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Wat doet het ertoe wiens schuld het is?

Wat wil je nou met dit topic? Advies hoe je met deze jongen verder moet? Dat heb je in vrijwel alle reacties gekregen: laat hem los. Je kwelt jezelf er alleen maar mee.

Wil je erkenning of hij jou misbruikt? Kunnen we onvoldoende beoordelen, aangezien we zijn kant van het verhaal niet kennen. EN HET DOET ER NIET TOE! Hij wil overduidelijk niks meer met jou te maken hebben. Verneder jezelf niet.

Dit is nou eenmaal een van de moeilijkste dingen waar we allemaal weleens te maken krijgen in het leven: afgewezen worden in de liefde. We kunnen je allemaal beamen hoe ontzettend veel pijn dat kan doen.

En DAT is het waarschijnlijk waar jij nu het meest last van hebt. Je wilt van die pijn af ... zo snel mogelijk! Dus daarom probeer je die jongen zoveel mogelijk te overtuigen, maar door jouw wanhoop bereik je daar precies het tegenovergestelde mee! Je stoot hem nog veel meer van jou af en je bevestigt daarmee voor jezelf een negatief zelfbeeld dat je een wanhopig gestoord kutwijf bent.

Dat ben je niet, echter jouw gedrag en obsessies geven wel aan dat je moet werken aan jezelf.

Er is namelijk maar één manier hoe je gelukkiger kan worden in de liefde: en dat is gelukkiger worden met jezelf.

Er zit niks anders op dan te aanvaarden dat je nu heel verdrietig bent omdat je je alleen voelt. Leuk is anders, maar je kan het draaglijker maken door afleiding te zoeken bij vrienden. Of probeer nieuwe vrienden te maken door iets te ondernemen.
Ik hoef niks meer van hem. Maar omdat ik als laatste zei dat ik hij alles van me moest verwijderen, is hij er te makkelijk mee weggekomen.
Zo lijkt het alsof hij me niet heeft geghost maar ik erom heb gevraagd.

Ik wil hem appen zodat hij me echt kan ghosten. Daar heb ik gewoon behoefte aan. Ik wil hem gewoon niet meer mogen. En dat kan alleen als ik nog een laatste appje stuur. Alleen zo kan ik definitief die periode afsluiten.

Ik ben echt niet alleen. Daar gaat het me totaal niet om. En ik ben ook niet meer verdrietig om hem, ik voel niks meer voor hem. Alleen een beetje afkeer nog, maar merendeels goede herinneringen. Ik wil zeker weten voor mezelf dat zelfs die goede herinneringen een illusie waren. Hij had me denk ik alleen maar gemanipuleerd om 1 keer seks met me te hebben.
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 11:07:02 #121
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201039430
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:01 schreef Bleubell het volgende:

[..]
Ik hoef niks meer van hem. Maar omdat ik als laatste zei dat ik hij alles van me moest verwijderen, is hij er te makkelijk mee weggekomen.
Zo lijkt het alsof hij me niet heeft geghost maar ik erom heb gevraagd.

Ik wil hem appen zodat hij me echt kan ghosten. Daar heb ik gewoon behoefte aan. Ik wil hem gewoon niet meer mogen. En dat kan alleen als ik nog een laatste appje stuur. Alleen zo kan ik definitief die periode afsluiten.
Maar als je nog op déze manier denkt, terwijl je toch al in de 20 bent....dit is toch gewoon middelbare schoolmentaliteit joh. Hij is er te makkelijk mee weg gekomen....met wát precies? Hij heeft geen seks met je gehad, hij heeft meerdere dates met je gehad en in je eerdere topics over deze gast liet je je behoorlijk laatdunkend uit over hem.

Die gast is er goed vanaf gekomen ja, want hij had ook in een relatie kunnen zijn met je, daar was hij niet gelukkiger van geworden, maar vervolgens trekt hij zijn eigen plan, reageert niet meer op je en dan komt hij er 'te makkelijk vanaf' volgens jou. Dit heeft helemaal niks meer met die gast te maken, jouw eigen ego zit je gewoon enorm in de weg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201039497
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar als je nog op déze manier denkt, terwijl je toch al in de 20 bent....dit is toch gewoon middelbare schoolmentaliteit joh. Hij is er te makkelijk mee weg gekomen....met wát precies? Hij heeft geen seks met je gehad, hij heeft meerdere dates met je gehad en in je eerdere topics over deze gast liet je je behoorlijk laatdunkend uit over hem.

Die gast is er goed vanaf gekomen ja, want hij had ook in een relatie kunnen zijn met je, daar was hij niet gelukkiger van geworden, maar vervolgens trekt hij zijn eigen plan, reageert niet meer op je en dan komt hij er 'te makkelijk vanaf' volgens jou. Dit heeft helemaal niks meer met die gast te maken, jouw eigen ego zit je gewoon enorm in de weg.
Je kan tegen een dame die je hebt gevraagd je vriendin te zijn wel even zeggen dat je niet meer verder met haar wil omdat (vul maar een reden in). En geen vage smoes zoals een pauze en dan compleet verdwijnen.

Hij is dat inderdaad verplicht om te doen. Kijk als het 3 dates was en hij was eerlijk in geen relatie te willen, dan is het een ander verhaal.

Maar we hadden een relatie!

En dan op de laatste avond zeggen dat zijn gedrag in de buurt van een player komen en mij dan in de war laten brengen en vervolgens afstandelijk doen.

Jij blijft mij maar de schuld geven. Ik vind dat hij mij alsnog echt moet ghosten. Goed voor zijn karmapunten. Alleen zo kan ik met een gerust hart alles af sluiten.

Ik ga hem vanmiddag een appje sturen dat al klaar staat.
  maandag 23 augustus 2021 @ 11:17:08 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201039536
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:13 schreef Bleubell het volgende:

[..]
Je kan tegen een dame die je hebt gevraagd je vriendin te zijn wel even zeggen dat je niet meer verder met haar wil omdat (vul maar een reden in). En geen vage smoes zoals een pauze en dan compleet verdwijnen.

Hij is dat inderdaad verplicht om te doen. Kijk als het 3 dates was en hij was eerlijk in geen relatie te willen, dan is het een ander verhaal.

Maar we hadden een relatie!

En dan op de laatste avond zeggen dat zijn gedrag in de buurt van een player komen en mij dan in de war laten brengen en vervolgens afstandelijk doen.

Jij blijft mij maar de schuld geven. Ik vind dat hij mij alsnog echt moet ghosten. Goed voor zijn karmapunten. Alleen zo kan ik met een gerust hart alles af sluiten.
Echt zo ontzettend ténenkrommend, dit.

Heb je geen vriendin, zus, moeder, tante of buurvrouw* die je dit hele verhaal eens kan vertellen? Dan kan die je eens flink bedenkelijk gaan aankijken om je dan vervolgens te zeggen: “Waar ben je nou mee bézig, lieve meid?!” Dan kun jij je een keer flink schamen en eindelijk eens de les leren.

*Bij mij was het trouwens een collega.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201039567
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Echt zo ontzettend ténenkrommend, dit.

Heb je geen vriendin, zus, moeder, tante of buurvrouw* die je dit hele verhaal eens kan vertellen? Dan kan die je eens flink bedenkelijk gaan aankijken om je dan vervolgens te zeggen: “Waar ben je nou mee bézig, lieve meid?!” Dan kun jij je een keer flink schamen en eindelijk eens de les leren.

*Bij mij was het trouwens een collega.
Wat is er tenenkrommend aan? Zijn gedrag is pas tenenkrommend.
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 11:21:12 #125
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201039588
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:13 schreef Bleubell het volgende:

[..]
Je kan tegen een dame die je hebt gevraagd je vriendin te zijn wel even zeggen dat je niet meer verder met haar wil omdat (vul maar een reden in). En geen vage smoes zoals een pauze en dan compleet verdwijnen.

Hij is dat inderdaad verplicht om te doen. Kijk als het 3 dates was en hij was eerlijk in geen relatie te willen, dan is het een ander verhaal.

Maar we hadden een relatie!

En dan op de laatste avond zeggen dat zijn gedrag in de buurt van een player komen en mij dan in de war laten brengen en vervolgens afstandelijk doen.

Jij blijft mij maar de schuld geven. Ik vind dat hij mij alsnog echt moet ghosten. Goed voor zijn karmapunten. Alleen zo kan ik met een gerust hart alles af sluiten.

Ik ga hem vanmiddag een appje sturen dat al klaar staat.
Dat KAN ja. Maar het HOEFT niet, MOET niet en is al helemaal niet VERPLICHT. Immers, als hij dat verplicht was geweest dan had hij geen andere keuze gehad, maar wat was het ook alweer? Oh ja! hij heeft dus helemaal NIETS gedaan van wat jij 'verplicht' noemt, dus hey, zomaar een een gedachte hoor maarrrr....misschien is het dan toch niét verplicht?

Ja, ik blijf jou de schuld geven ja, dat klopt. Dat komt omdat de situaite waar je nu in zit ook jouw schuld is. Hij is al lang verder gegaan. Een relatie met je gehad? Met die man die 'niet eens een eigen huis heeft' ? Die man? Die man die niet goed genoeg voor je was? Daar had jij een relatie mee?

Jij bent echt volledig, maar dan ook echt vol-le-dig verknipt. Nogmaals; die gozer heeft waarschijnlijk niet eens door hoeveel geluk hij heeft gehad dat ie van je af is.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')