abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201006588
Hier kunnen we verder gaan met het delen van onze leuke (en soms ook minder leuke) ervaringen met datingsites en apps.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201006705
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind mannen die menen hun ballen te moeten scheren sneu, maar dat zal die mannen toch een rotzorg zijn. Er zijn genoeg vrouwen die het niet alleen aantrekkelijk vinden maar als een vereiste zien. En dat gaat voor dat meisje ongetwijfeld ook op. Jij valt niet op haar en ik stel me zo voor dat ze daar prima mee kan leven.
Jij zal wel een goed gebit hebben van al dat flossen *)
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:10:59 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201006835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Halverwege de 30.
Gelukkig maar.
The End Times are wild
pi_201007380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Mwah. Ik ben dus een vrouw die totaal niet van die over de top romantiek houdt :r . Liever een leuke avond met een concert ofzo afgesloten met goede seks.
Verder snap ik mannen ook wel, met sommige van mijn vriendinnen valt ook echt niet te leven _O- , “wijvengezeik”.
Gelukkig kunnen wij dat gewoon eerlijk tegen elkaar zeggen. Zo krijg ik ook gewoon eerlijke feedback als ik over sommige dingen vertel die ik doe/meemaak en vooral zeg tegen dates. Schijnbaar ben ik nogal bot en direct.
_O_
Verander vooral niet!
100 keer beter dan 'hij moet het zelf zien' of andere indirecte communicatie. :Y
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 02:42:24 #5
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_201007748
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 01:30 schreef Hineni het volgende:

[..]
_O_
Verander vooral niet!
100 keer beter dan 'hij moet het zelf zien' of andere indirecte communicatie. :Y
vrouwen die alles als een soort "hints' ziet, nee bedankt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 08:05:40 #6
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201008540
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 02:42 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
vrouwen die alles als een soort "hints' ziet, nee bedankt.
Extreem vermoeiend inderdaad dat ze denken dat je helderziend bent.

Geef mij maar gewoon direct aan hoe en wat, kan je er tenminste iets mee.
pi_201008598
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 08:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Goed om te horen. Nu moet ik alleen nog leren om dat gedrag ook te vertonen als ik gevoelens heb |:(
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201008895
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 08:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Goed om te horen. Nu moet ik alleen nog leren om dat gedrag ook te vertonen als ik gevoelens heb |:(
Je moet helemaal niks joh
pi_201008922
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 08:58 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Je moet helemaal niks joh
Dat is waar. Maar gebrek aan communicatie is wel onhandig tijdens het daten heb ik gemerkt. Te veel aan communicatie is ook onhandig trouwens _O-
pi_201008992
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:01 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat is waar. Maar gebrek aan communicatie is wel onhandig tijdens het daten heb ik gemerkt. Te veel aan communicatie is ook onhandig trouwens _O-
Bij te veel zal je wel wat voelen he, ik denk dat iemand die bij je past je ook het juiste ritme laat voelen.
pi_201009205
quote:

[..]
Een beetje geïnteresseerde vent vraagt je met enige regelmaat maat naar je gevoelens?
pi_201009246
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:30 schreef Hineni het volgende:

[..]
Een beetje geïnteresseerde vent vraagt je met enige regelmaat maat naar je gevoelens?
Ach ik kan mij wel voorstellen dat dat lastig kan zijn als ze de hele tijd praat om dat gevoel maar niet te laten zien
pi_201010389
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:33 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Ach ik kan mij wel voorstellen dat dat lastig kan zijn als ze de hele tijd praat om dat gevoel maar niet te laten zien
Dat is het punt denk ik. Ik ben geen prater wat betreft gevoelens en ik kies mannen die dat ook niet zijn omdat dat dus comfortabel is voor mij.
pi_201010561
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 11:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat is het punt denk ik. Ik ben geen prater wat betreft gevoelens en ik kies mannen die dat ook niet zijn omdat dat dus comfortabel is voor mij.
Waarom is dat oncomfortabel?

Ja de 1 is wat meer no nonsense dan de ander, wellicht heb jij een no nonsense man nodig, al is het wel handig dat jij 'gewoon' bij jouw gevoelens kunt blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2021 11:37:18 ]
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:01:41 #15
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201010746
quote:

[..]
Uiteindelijk telt dat ook natuurlijk. Heb ook wel relaties gehad waarbij je het er echt uit moet trekken, maar op een gegeven moment ga je daar toch problemen mee krijgen.

Voornamelijk doordat het niet aangegeven wordt kan je ook minder/geen rekening houden met weet ik veel wat.
pi_201010786
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 11:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dan ben je nog niemand tegengekomen die echt naar je luistert (lees: aanhoort)? Iemand die naar je luistert geeft namelijk onbewust erkenning, aandacht, en nog meer van die onbewuste gevoelens die je normaalgesproken heel comfortabel doen voelen? Het zegt dat jij er toe doet, en dat je gevoelens er mogen zijn.
pi_201011058
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:05 schreef Hineni het volgende:

[..]
Dan ben je nog niemand tegengekomen die echt naar je luistert (lees: aanhoort)? Iemand die naar je luistert geeft namelijk onbewust erkenning, aandacht, en nog meer van die onbewuste gevoelens die je normaalgesproken heel comfortabel doen voelen? Het zegt dat jij er toe doet, en dat je gevoelens er mogen zijn.
Niet in een liefdesrelatie nee. Achteraf gezien mijn ex waar ik jaren mee samen geweest ben ook niet. Ik heb wel vrienden waarmee ik dat kan.
pi_201011062
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 11:36 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Waarom is dat oncomfortabel?

Ja de 1 is wat meer no nonsense dan de ander, wellicht heb jij een no nonsense man nodig, al is het wel handig dat jij 'gewoon' bij jouw gevoelens kunt blijven.
Geen idee. Ik krijg gewoon een benauwd gevoel dan.
pi_201011093
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 08:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit is echt vreselijk inderdaad, paar keer meegemaakt. Al kan je ze wel helemaal gestoord maken als je er zelf ook zo'n spelletje van maakt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:10:47 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201014447
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Niet in een liefdesrelatie nee. Achteraf gezien mijn ex waar ik jaren mee samen geweest ben ook niet. Ik heb wel vrienden waarmee ik dat kan.
Ik ben wel in staat naar een vrouw te luisteren mits zij echt boven- intelligent is. Anders gaat het mij oneindig vermoeien.
The End Times are wild
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:11:41 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201014451
Maar dan kan ik het ook echt heel goed.
The End Times are wild
pi_201014521
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik ben wel in staat naar een vrouw te luisteren mits zij echt boven- intelligent is. Anders gaat het mij oneindig vermoeien.
:o
pi_201015687
quote:

[..]
Heb ik ook wel. Dat ik woorden moet uitleggen die ik gebruik :'( , oké next.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:01:05 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201015705
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 19:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Heb ik ook wel. Dat ik woorden moet uitleggen die ik gebruik :'( , oké next.
Dat geldt voor mij trouwens net zo goed voor mannen overigens.
The End Times are wild
pi_201015709
quote:

[..]
Wat is boven-intelligent? :P Is het niet gewoon dat je een beetje dezelfde interesses moet hebben? Als een bovengemiddeld intelligent iemand de hele tijd over kwantummechanica praat, kan dat ook wel gaan vermoeien lijkt me, al vind ik dat zelf wel interessanter dan gesprekken over mode of sport, maar dat is ook maar net wat je leuk vindt. Sowieso als de vrouw over haar gevoelens praat moet je wel luisteren natuurlijk ;)
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')