SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is inderdaad niet voor elke stuk vlees geschikt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
@:gianni61 bleu vind ik echt net wat te rauw. en ook alleen lekker bij bepaalde rassen.
Je hebt maar vier dingen nodig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is dit echt? Ben helemaal geen keukenprinses, en krijg biefstuk nooit lekker gebakken..
Thanks, kende ik niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://ghentlemensbbq.com/recepten/hoofdgerechten/de-mayo-sear/
Dat afbranden gaat hem niet worden nier..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
Ik bak meestal de kern op medium rare.. dan zijn de uiteinden doorgaans wel medium-well wat veel van de mensen die bij mij eten lekkerder vinden.
Nogal fan van sous vide en dan afbranden met gasbrander, of sous vide en dan bakken in ene schreeuwend heet skillet. Of reverse sear op de bbq.
Nee, daar wordt je binnen twee jaar lelijk en onaantrekkelijk van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk die hier pretentieus doen allen
Doe mij maar een mexicano en een friet saté![]()
Lol, waarom noem je haar Poekie ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Poekie ligt als een soort boa om mijn nek te knorren, dat beestje heeft wel mensenkennis zeg.
Ik mag hier niet bbq'en. maar aangezien de beneden buurman (voorzitter vve) wel z'n onkruid mag wegbranden met een varkensbrander.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat afbranden gaat hem niet worden nier..
Oh dan pas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, daar wordt je binnen twee jaar lelijk en onaantrekkelijk van.
Eeeeeuhm.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, waarom noem je haar Poekie ?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Poekiequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, waarom noem je haar Poekie ?
Hoe heet jouw poes?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Poekie![]()
Standaard poezennaam.
Jij bent de KSC grillmeister. Maar kan ik een Komodovaraan klaarmaken op een Kamodo grill?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Met een Kamado is niets makkelijker dan rood vlees bereiden. Reverse of normaal maakt niet veel uit.
kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar zo heet ze helemaal nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Poekie![]()
Standaard poezennaam.
Hou eens op met invullen wat een ander wel of niet zou willen, pffffquote:Helaas werken zij momenteel (bijna) volledig vanuit huis, en hopen ze langzaamaan weer op kantoor te kunnen werken.
Zal vast naar kip smakenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent de KSC grillmeister. Maar kan ik een Komodovaraan klaarmaken op een Kamodo grill?
jouw poes heeft een dubbele naam ?quote:
wij zijn nog minstens tot 20 september opgehokt. Niet naar kantoor tenzij noodzakelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou eens op met invullen wat een ander wel of niet zou willen, pffff
vindt je dat handig ?quote:
Mja, wij 1x per week naar kantoor, maar volgende week ben ik er sowieso niet, want geen vervoer en ik ga niet met de trein (3 uur reistijd)quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wij zijn nog minstens tot 20 september opgehokt. Niet naar kantoor tenzij noodzakelijk.
ga je toch de biljart op?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:25 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik vandaag dronken word
Nou ja de roepnaam is natuurlijk gewoon Zoë, maar mijn prinsesje verdient natuurlijk wel meerdere namenquote:
whiskeysaus gegeten dan ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:25 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik vandaag dronken word
wutquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja de roepnaam is natuurlijk gewoon Zoë, maar mijn prinsesje verdient natuurlijk wel meerdere namen
Ik heb daar ooit een auto verkocht en mijn schoonvader heeft daar een boete gekregenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
Dordrecht is echt een leuke stad jongens
slot van zijn deur gehaald ?quote:
als je niks beter gewend bent welquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
Dordrecht is echt een leuke stad jongens
Nee, 1,5 uur heen en 1,5 uur terug, dus 3 uur in totaal en dat vind ik echt gescheten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
3 uur enkel?Dat gaat wel wat ver ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |