abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201010544
PSV zal Tina Turner al wel gevraagd hebben voor ideeën voor hun third kit voor volgend seizoen na hun Puma debacle.
pi_201010564
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 11:34 schreef Fargo het volgende:
PSV zal Tina Turner al wel gevraagd hebben voor ideeën voor hun third kit voor volgend seizoen na hun Puma debacle.
Gezien haar soundtrack voor een Mad max film is daar een hoop mogelijk.
pi_201010656
Wie koopt deze rootzooi en waarom?
pi_201012406
Ik vind het wel mooi, het is spontaan ontstaan en gegroeid, de link tussen Marley en voetbal en tussen Amsterdam en Nederland in het algemeen en reggae waren er natuurlijk al. Drie vogels, drie kleuren, drie strepen, het klopt ook allemaal. Misschien ga ik de sweater kopen (ik weiger natuurlijk te betalen om reclame te maken voor een kabelboer). Maar zoiets kan alleen bij Ajax, ook daarin is de club uniek en dat gaat weer de hele wereld over.

Ik vind het alleen geen echt voetballied. Dat heeft melancholie, een 'snik', of iets van een strijdlied. Forever blowing bubbles, .Sunshine on Leith, Bloed Zweet en Tranen, dat soort ontroerende kwaliteit. Maar goed, het hoeft ook niet het clublied te worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 11:34 schreef Fargo het volgende:
Komt Frans Bauer niet ergens uit die buurt?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')