SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gezondheid is een groot goed inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok eerste wens; Geen onverkwikkelijke darmgassen meer.
Dat is gewoon gemiddeld of net iets onder het gemiddelde ?quote:
MI van een mottig hoopje was in het gras.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huh, de zon gaat hier ineens schijnen.
* Smijt de was naar buiten.
net iets onder gemiddeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is gewoon gemiddeld of net iets onder het gemiddelde ?
Ik zie ook stukjes blauwe lucht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huh, de zon gaat hier ineens schijnen.
* Smijt de was naar buiten.
In het zeiknatte gras na die moesson van vanochtend jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van een mottig hoopje was in het gras.
en als het VANAF die tijd dan bij mij mooi weer mag zijn, helemaal primaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:09 schreef dud0r het volgende:
als die zon en stukjes blauw blijven tot een uurtje of 1700 zou mooi zijn
Op een gegeven moment gaan ze lekken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Mmmmmm, een opgezwollen bitterbal ontneemt ook vrij veel goesting
* Smijt cavia's erbijquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van een mottig hoopje was in het gras.
ik vind het een prima deal. dan kan ik vanmiddag nog buiten trainen en hoef ik niet naar de sportschool voor legday. daarna is het eten en vanavond magic spelen dus dan zit ik toch binnenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en als het VANAF die tijd dan bij mij mooi weer mag zijn, helemaal prima
cavia's als handdoek gebruikenquote:
1.80m is gemiddeld?quote:
Zullen ze leuk vindenquote:
niet wat je wil horen als je je broek laat zakkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1.80m is gemiddeld?
Nou ja, die 2 cm.. lekker belangrijk.
Onsterfelijkheid, eeuwige jeugd en werelddominantiequote:
verstand van fietsen ik? weinig hoor.. maar als ik zo zou moeten gokken die schroeven/bouten/moeren aan de aachterkant eens proberen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:57 schreef FranticDJ het volgende: Iemand hier trouwens verstand van fietszadels
? @:mschol wellicht? ik zie het even niet https://i.imgur.com/Clo4PHL.jpg https://i.imgur.com/Z3CsP39.jpg https://i.imgur.com/W7mnwLy.mp4 m'n zadel zwabbert ten opzichte van de chromen pen. Wat moet ik aan draaien? dat gaatje boven die max torque lijkt alleen een split pen te bevatten en geen inbus ofzo.
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet wat je wil horen als je je broek laat zakken
met je broek laten zakken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee
Onsterfelijk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onsterfelijkheid, eeuwige jeugd en werelddominantie
Nee, doe ik nooit.quote:
Vanavond BBQquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind het een prima deal. dan kan ik vanmiddag nog buiten trainen en hoef ik niet naar de sportschool voor legday. daarna is het eten en vanavond magic spelen dus dan zit ik toch binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |