SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dit jaar was m'n eerste keer hoogste eigen risico hoor, ook al had ik al jaren eerder kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het geld om het eventueel te betalen, en normaal gesproken nooit echt kosten maar toch doe ik het niet.
Vanuit thuis meegekregen om beetje risicomijdend te zijn op dat vlak. Qua verzekeringen neem ik ook vaak net iets meer dan nodig.quote:
Volgens mij heb ik nu een middenweg gekozen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit jaar was m'n eerste keer hoogste eigen risico hoor, ook al had ik al jaren eerder kunnen doen.
Lekker rustigquote:
Niet de mijne in ieder geval helaasquote:
Ga je naar het strand vandaag?quote:
Het wordt 22 gradenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is toch geen strandweer![]()
Ik ga richting het hoofd van buda
Ja maar dat is toch niet zo. Alles mag toch nog als je niet gevaccineerd bent?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
maar ondertussel wel de hele tijd zeiken dat hij dan niets meer mag
Duur oogjequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het wordt 22 graden
Ga je buda z'n oog collecteren ?
ja maar testen heeft die ook geen zn in :pquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet zo. Alles mag toch nog als je niet gevaccineerd bent?
Ik heb nog niks voorbij zien komen waar mensen geweigerd werden als ze niet gevaccineerd warenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet zo. Alles mag toch nog als je niet gevaccineerd bent?
nee maar die kant zal het uiteindelijk wel op gaan denk ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog niks voorbij zien komen waar mensen geweigerd werden als ze niet gevaccineerd waren
Ja maar dat moet sowieso nogquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar testen heeft die ook geen zn in :p
En dan is het nog niet eens in goede orde achter gelatenquote:
Zit allemaal troep op gesmeerd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens in goede orde achter gelaten
@Budapestenaar, bij de rakettenbouwer op het industrieterrein hebben ze schuilkeldersquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
over een paar uur in dordrecht
[ afbeelding ]
De regering zal dat wel bij de organisatie/uitbaters/etc neer leggen en dan zullen er vast een aantal zijn die dat zullen doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar die kant zal het uiteindelijk wel op gaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |