Historisch gezien ja, maar in de Eredivisie zouden ze ook gewoon om plek 5 spelen. Dus die moet je gewoon kunnen pakken, ook Vitesse.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker niet! Maar dat ze Europees groter zijn dan ons lijkt me bekend toch? Zij hebben het budget van PSV. 3-3 had ik dus vooraf voor getekend, achteraf voelt het wat zuur.
Blessures.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:56 schreef RipCity het volgende:
Ik volg vitesse niet maar waarom ontbreken al die spelers dan? Blessure? Covid?
Supporters van elke club zijn arrogant als het goed gaat.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Qua supporters het Ajax van België...arrogant ten top
Hun budget is 50 miljoen he? Dat van Vitesse is 25 miljoen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Historisch gezien ja, maar in de Eredivisie zouden ze ook gewoon om plek 5 spelen. Dus die moet je gewoon kunnen pakken, ook Vitesse.
Budget zegt geen reet als je jaren wanbeleid voert.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Hun budget is 50 miljoen he? Dat van Vitesse is 25 miljoen.
Doe eens niet zo diep.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Supporters van elke club zijn arrogant als het goed gaat.
Mwa, een speler als Verschaeren heeft bijvoorbeeld ook Feijenoord niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Historisch gezien ja, maar in de Eredivisie zouden ze ook gewoon om plek 5 spelen. Dus die moet je gewoon kunnen pakken, ook Vitesse.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
Tyf eens op met dat shirtjes weggeven.
Kutkinderen, het is geen speelgoed.quote:
Ik zou die spits en linksbuiten van ze anders graag in Arnhem zienquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Budget zegt geen reet als je jaren wanbeleid voert.
Wat zou jij als kind met zo'n shirtje doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zouden mensen met die shirtjes doen?
Marktplaats.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zouden mensen met die shirtjes doen?
Ik ben tegen racisme.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |