Kale koppen niet te stoppen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:43 schreef De_Kraam het volgende:
Zonder kale Kees kunnen die VI filmpjes me gestolen worden.
Maar kale Kees deed die filmpjes al nooit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:43 schreef De_Kraam het volgende:
Zonder kale Kees kunnen die VI filmpjes me gestolen worden.
Dit toernooi Sinisterra 5, Til 5 en Alireza 3. Nu een poulefase met één of twee clubs van een nog lager niveau dan Elfsborg. Dit wordt leuk voor die topscorerslijstquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Al zullen de spelers in het rijtje het iets meer in het hoofdtoernooi gedaan hebben.
Waarom zou je daar eigenlijk een deadline op stellen? Als mensen na 3 wedstrijden nog een volle seizoenkaart willen is dat toch alleen maar mooi?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als je dit jaar geen seizoenskaart neemt hoef je nooit meer te komen.
Ja geen idee. Was dat andere jaren ook zo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar eigenlijk een deadline op stellen? Als mensen na 3 wedstrijden nog een volle seizoenkaart willen is dat toch alleen maar mooi?
Terechte opmerking.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als je dit jaar geen seizoenskaart neemt hoef je nooit meer te komen.
Ik ben dan een geboren en getogen Rotterdammer die alleen maar (in Nederland) in Rotterdam heeft gewoond.quote:
Ik ben zo'n 6 jaar van Twente naar Rotterdam gegaan op zondag (en af en toe een uitpotje) en toen gestopt omdat het me allemaal wat te duur werd nog naast dat je een complete dag kwijt bent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben dan een geboren en getogen Rotterdammer die alleen maar (in Nederland) in Rotterdam heeft gewoond.
Heb daardoor tyfusveel respect als ik hoor dat er mensen uit Nijmegen en veel verder SCC-houder zijn.
Gelachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben zo'n 6 jaar van Twente naar Rotterdam gegaan op zondag (en af en toe een uitpotje) en toen gestopt omdat het me allemaal wat te duur werd nog naast dat je een complete dag kwijt bent.
Een anekdote die ik al te vaak heb verteld; Twente uit, geen losse kaarten dus met de combi mee. Kom ik bij de sigarenboer; opstapplaats Holten uitverkocht (half uurtje rijden). Utrecht was nog wel plek. Nouja, kut maar het moet dan maar. Ik met mijn zus (ik ging altijd met zus) in de auto naar Utrecht, stappen de bus in; kaartjesmeneer zegt: 'oh maar u hebt opstapplaats Holten dus u mag niet mee'. Ik werd woest (goh), na een boel gezeik toch mee. En dan rij je dus met die teringbus zo'n beetje langs je huis, kom je in Enschede, 90 minuten lang VERSCHRIKKELIJK voetbal, 1-1, regen, zelden zo koud gehad en dan mag je die teringbus dus weer in, weer zo'n beetje langs je huis en mag je vervolgens ook nog weer van Utrecht anderhalf uur terug naar huis rijden. Hetzelfde stuk dat je net per bus ook hebt afgelegd.
Dat was mijn laatste combireisje ooit.
Ik heb ook maar het domme geluk gehad dat De Kuip óf op loopafstand óf met een kort ritje met de tram/metro van mij vandaan was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
Mijn laatste combi was Groningen - Feyenoord (die 6-0 wedstrijd, of 4-0 geen idee) met een soortgelijke anekdote.
Daarna besloten om nooit meer in een uitvak te zitten op Europese potjes na, altijd thuisvak. Beste beslissing ooit.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
Mijn laatste combi was Groningen - Feyenoord (die 6-0 wedstrijd, of 4-0 geen idee) met een soortgelijke anekdote.
Daarna besloten om nooit meer in een uitvak te zitten op Europese potjes na, altijd thuisvak. Beste beslissing ooit.
Heerenveen uit is één van de leukere wedstrijden van het jaar juist door de lange reis. Al gaan ze daar de kaartverkoop tegen Feyenoord in de toekomst gewoon in z'n geheel aan banden leggen. Erg jammer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb ook maar het domme geluk gehad dat De Kuip óf op loopafstand óf met een kort ritje met de tram/metro van mij vandaan was.
Stel je wilde naar Heerenveen-uit, dan moest je vanuit Nijmegen of Twente heel het fucking land door voordat je eindelijk in het Abe Lenstra Stadion bent. Te idioot voor woorden. Onmenselijk bijna.
Gelukkig is er wel bier, druks en gezelligheid onderweg, zal vast het eea compenseren (en hard nodig zijn lol)
Mooi moment om nogmaals een kist langs te komen brengen bij het Maasgebouwquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerenveen uit is één van de leukere wedstrijden van het jaar juist door de lange reis. Al gaan ze daar de kaartverkoop tegen Feyenoord in de toekomst gewoon in z'n geheel aan banden leggen. Erg jammer.
Ja. Gek eigenlijk, voor mijn gevoel was dit helemaal niet in het Guidettijaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Was het toevallig deze wedstrijd? Nog één keer de beelden dan maar!
Ik heb die dag 750 km gereden. Ik kwam nog een kwartier te laat vanwege een brug die op die dag storing had. Gelukkig de 1-0 gemist, maar Groningen daarna nog 5 keer zien scorenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Was het toevallig deze wedstrijd? Nog één keer de beelden dan maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |