SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee het zou voor mij ook een hobby moeten zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
zou zoiets wel in thailand willen maar dan financieel er niet afhankelijk van willen zijn
ja das het meest ideale.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het zou voor mij ook een hobby moeten zijn.
Twee avondjes in de week lekker cocktails shaken en er verder niet naar om hoeven kijken.
Dat zijn meestal criminelen die zoiets hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het zou voor mij ook een hobby moeten zijn.
Twee avondjes in de week lekker cocktails shaken en er verder niet naar om hoeven kijken.
Denk je dat ik niet stiekem een drugsbaron zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn meestal criminelen die zoiets hebben.
Beestenmarkt zit altijd volquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
die werkgever van mij heeft nog een zaak in delft. Weet niet welke maar die zit daar precies op dat plein waar al die zaken zitten dus hoorde vandaag van de bedrijfsleidster dat die zaak echt gewoon altijd vol zit
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
The Bujito, nog een cocktail voor in onze cocktailbar
Daar ben je te bang voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet stiekem een drugsbaron zou kunnen zijn?
Leuke vrienden heb jequote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van me moet oppassen op de hond van zijn ouders die op vakantie zijn maar dat beest is oud en gebrekkig en die ouwe joekel heeft nu al twee keer zijn halve huis volgescheten, vraagt hij aan mij of ik weet of een hond laten inslapen geld kost
ga je in Thailand ook niet voor elkaar krijgen zonder Thaise wederhelftquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
zou zoiets wel in thailand willen maar dan financieel er niet afhankelijk van willen zijn
Buda drinkt zes pilsjes per jaar, dat gaat een cocktail worden met meer fruitsap dan alcohol.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Bal misschien moet je gewoon een Thaise man zoeken op Tinderquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je in Thailand ook niet voor elkaar krijgen zonder Thaise wederhelft
is dit een soort film met Buda Cruise in de hoofdrol?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Komt ie op het mocktail menuquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda drinkt zes pilsjes per jaar, dat gaat een cocktail worden met meer fruitsap dan alcohol.
dat zeg ik ook nergens tochquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je in Thailand ook niet voor elkaar krijgen zonder Thaise wederhelft
Het zal een grapje van hem zijn, neem ik aanquote:
Mocktails..quote:
Jij bent duurquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
Datismijnmening’s Colombiaans marcheerpoeder 65,- per gram.
Die hebben ook kleine piemeltjes, dan is seks ook niet zo eng meerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bal misschien moet je gewoon een Thaise man zoeken op Tinder
Ja preciesquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das net zon woord als verwenkoffie
#LivingTheKwiwiLife, daar hoort om 20u naar bed en mocktails bij. En geprakte banaan op een broodje.quote:
met bruine suikerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#LivingTheKwiwiLife, daar hoort om 20u naar bed en mocktails bij. En geprakte banaan op een broodje.
Woord van het jaar hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das net zon woord als verwenkoffie
nee maar je zegt het zo alsof ik dat van plan ben en dat dan niet weetquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook niet?
#triggered much?
Duidelijk living on the edgequote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#LivingTheKwiwiLife, daar hoort om 20u naar bed en mocktails bij. En geprakte banaan op een broodje.
Dan nogquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan heb je wel 100% garantie dat je 100% onversneden koopt
Zo rol ik in m'n harige schilletjequote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Duidelijk living on the edge
Mansplaining over and over again.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je zegt het zo alsof ik dat van plan ben en dat dan niet weet
40 à 50 iddquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is de straatprijs nog steeds 50 euro per gram dan?
Misschien kun je wat scheermesjes van CE overkopenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo rol ik in m'n harige schilletje
Is redelijk standaard in de horecaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
ik heb best wel wat collegas die het schijnbaar normaal vinden een lijntje coke te doen
bizarquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is redelijk standaard in de horeca
ditquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is redelijk standaard in de horeca
Maar dan weet je niet of het versneden isquote:
quote:
Ja ik snap het ook niet helemaal, zou denken dat ze dan eerder aan de pep zouden zitten, coke werkt maar kort en dan moet je weer bijpakken.quote:
zitten jullie dan aan de coke?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan weet je niet of het versneden is![]()
Mijn BFF betaald 60 eu per gram maar heeft dat wel de garantie dat het super zuiver is
Gordon Ramsay heeft er een docu over gemaakt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
ik heb best wel wat collegas die het schijnbaar normaal vinden een lijntje coke te doen
Ik niet. Nooit gedaan ook. Maar zij werkt bij Loyens & Loeff aan de snuif-as. Als je daar wilt opklimmen moet je eigen zoveel werk op je nemen dat het zonder uppers niet aankan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten jullie dan aan de coke?
snuif-asquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik niet. Nooit gedaan ook. Maar zij werkt bij Loyens & Loeff aan de snuif-as. Als je daar wilt opklimmen moet je eigen zoveel werk op je nemen dat het zonder uppers niet aankan.
dat ziet de overheid ook zoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
ja ik zie coke echt als harddrugs maar das misschien wat ouderwets gedacht dan
snuif-asquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik niet. Nooit gedaan ook. Maar zij werkt bij Loyens & Loeff aan de snuif-as. Als je daar wilt opklimmen moet je eigen zoveel werk op je nemen dat het zonder uppers niet aankan.
Ja ik had ook goede contacten ooit, maar helemaal zuiver is het nooit, ook al zeggen ze van welquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan weet je niet of het versneden is![]()
Mijn BFF betaald 60 eu per gram maar heeft dat wel de garantie dat het super zuiver is
Nou ik ook, daar wil je toch niet verslaafd aan rakenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
ja ik zie coke echt als harddrugs maar das misschien wat ouderwets gedacht dan
Vaak ben je dan verslaafd aan je eigen ego.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik ook, daar wil je toch niet verslaafd aan raken
nee maar die collegas doen er ook zo luchtig over. Alsof het heel normaal isquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik ook, daar wil je toch niet verslaafd aan raken
geen bbknoei?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Kwipsaté met rijst en boontjes vandaag
zo normaal is het ook in de horecaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar die collegas doen er ook zo luchtig over. Alsof het heel normaal is
Ja zij laat haar product periodiek testen en het is altijd puur.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik had ook goede contacten ooit, maar helemaal zuiver is het nooit, ook al zeggen ze van welplus als je gewend bent aan versneden is zuiverder spul opeens best wel heftig, ook voor je hart
nee het regentquote:
Verandering van tijden, er wordt actief actie gevoerd tegen 'oude' verslavingen als alcohol en tabak dat jongeren op zoek gaan naar andere dingenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar die collegas doen er ook zo luchtig over. Alsof het heel normaal is
je wekelijkse Gerrie is gedropped?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Zo, grote lastige opdracht is af. Week aan gewerkt.
Op naar de volgende.
Lachgas, mdma/xtc en ander chemisch spul zijn normaal in het uitgaansleven. Sommige mensen hebben bijna geen plezier meer zonder en dat is wel sneu.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verandering van tijden, er wordt actief actie gevoerd tegen 'oude' verslavingen als alcohol en tabak dat jongeren op zoek gaan naar andere dingen
Ok dan..tja, ik betaalde 40 voor redelijk kwalitatief spul, echt zo'n brok die je zelf moest verpulveren enzo, maar ja, ik was misschien wat meer streetwise met mn dealertjes toenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zij laat haar product periodiek testen en het is altijd puur.
Gewoon alles legaliseren en goede voorlichting gevenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verandering van tijden, er wordt actief actie gevoerd tegen 'oude' verslavingen als alcohol en tabak dat jongeren op zoek gaan naar andere dingen
Kookvlogquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het regent![]()
Morgen en zaterdag wordt het geweldig BBknoeiweer
Die ging wat makkelijker.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wekelijkse Gerrie is gedropped?
quote:
aangepastquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
zooi op de plaat
wachten
zooi van de plaat af
smakken
repeat
Nou wat spannend
Plus dat het vaak ook nog eens goedkoper is, een pilletje xtc heb je voor een paar euro en daar kun je de hele avond mee los en hoef je geen drank te kopen die per glas net zo duur is als zo'n pilletje.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lachgas, mdma/xtc en ander chemisch spul zijn normaal in het uitgaansleven. Sommige mensen hebben bijna geen plezier meer zonder en dat is wel sneu.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Werk gerelateerde coke snuivers zijn meestal mensen die niet zo heel veel kunnen maar toch CEO willen worden, maar ja wat er niet in zit kan er ook niet uitkomen en meestal hangen die types veel eerder in de seksschommel dan dat ze op de CEO stoel zitten.
het gaat om je commentaar erbijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
zooi op de plaat
wachten
zooi van de plaat af
smekken
repeat
Nou wat spannend
Prima idee, over een jaar lopen er driehonderdduizend negers voor je deur te springen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon alles legaliseren en goede voorlichting geven
Jij durft!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik durf de wedden dat 75% van de CEO's drugs gebruikt
nee dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
Maar even serieus, in de horeca verdien je toch niet zoveel dat je continu lijntjes coke kunt betalen? Of vergis ik me in de prijs daarvan?Dacht altijd dat het best prijzig is.
Daarom viel de fooi van Ballie afgelopen maand tegen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
Maar even serieus, in de horeca verdien je toch niet zoveel dat je continu lijntjes coke kunt betalen? Of vergis ik me in de prijs daarvan?Dacht altijd dat het best prijzig is.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom viel de fooi van Ballie afgelopen maand tegen.
Denk dat het wel meevalt, zijn meestal toch de wat mindere goden die dat extra zetje nodig hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik durf de wedden dat 75% van de CEO's drugs gebruikt
Allemaal opgesnovenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom viel de fooi van Ballie afgelopen maand tegen.
waarom die zooi op die plaatquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
zooi op de plaat
wachten
zooi van de plaat af
smekken
repeat
Nou wat spannend
beetje bloem van die kok jattenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima idee, over een jaar lopen er driehonderdduizend negers voor je deur te springen.
Een van de overwegingen. En het kan allemaal niet zoveel kwaad denken ze.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus dat het vaak ook nog eens goedkoper is, een pilletje xtc heb je voor een paar euro en daar kun je de hele avond mee los en hoef je geen drank te kopen die per glas net zo duur is als zo'n pilletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
goffer. die Bacardi lemon kneus is nu ook op tv
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi ik heb als dessert banaan met bruine suikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie gaat die drugs anders rondbrengen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen?
Uit onderzoek is gebleken dat de mensen die het bij een groot bedrijf tot de C-suite schoppen meestal als psychopathisch kunnen worden gediagnostiseerd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt, zijn meestal toch de wat mindere goden die dat extra zetje nodig hebben.
Weinig last van inflatie zo te zienquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
quote:De gemiddelde prijs van (snuif)cocaïne schommelt al sinds 2008 rond de 50 euro per gram.
https://www.drugsinfo.nl/cocaine/prijs-van-cocaine
wat is dit dan weerquote:
ligt er aan hoeveel er nog van je neusschot over isquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
en hoeveel snuif je ongeveer weg dan?
Niemand. Die kun je dan gewoon bij een winkel (gelijk aan de slijterij) kopen in een neutrale verpakking.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie gaat die drugs anders rondbrengen.
maar?quote:
Omdat ze dan in België en Frankrijk geen drugs kunnen gebruiken maar hier wel?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen?
Godverquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ligt er aan hoeveel er nog van je neusschot over is
#MJlifequote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ligt er aan hoeveel er nog van je neusschot over is
je had toch bezichtiging vandaag? Of ben ik weer in de war?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
maar?
ik moet nu nog even langs tmobile shop
https://www.nu.nl/algemee(...)o-en-amerikanen.html
goh, verassend
België en Frankrijk regelen het dan maar. Schengenregels zouden gewoon betekenen dat we het op kunnen sturen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat ze dan in België en Frankrijk geen drugs kunnen gebruiken maar hier wel?
Ik snoof in het verleden best wat weg , maar dat van dat neusschot is redelijk bullshit, dan moet er echt ladingen per dag doorheen gaan en ook puur, anders lukt dat nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Gebruikelijk voor volwassenen is dat men lijntjes maakt van ieder ongeveer 0,05 ofwel 1/20e gram. Hoeveel lijntjes iemand snuift is afhankelijk van zijn ervaring. Iemand die voor de eerste keer gebruikt zal met een paar halve lijntjes beginnen. Cocaïne werkt ongeveer 30 minuten. Over een hele avond nemen gebruikers meerdere lijntjes. Een ervaren gebruiker doet niet moeilijk over zes lijntjes coke of nog meer.
https://www.jellinek.nl/v(...)en-gebruiker-effect/
Denk dat Marokkanen dan kinderen van rijke mensen gaan ontvoeren om nog BMW te kunnen rijden, krijg je dat weer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niemand. Die kun je dan gewoon bij een winkel (gelijk aan de slijterij) kopen in een neutrale verpakking.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda drinkt zes pilsjes per jaar, dat gaat een cocktail worden met meer fruitsap dan alcohol.
Yes yesquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je kent echt je pappenheimers hè?
Deporteren danquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Marokkanen dan kinderen van rijke mensen gaan ontvoeren om nog BMW te kunnen rijden, krijg je dat weer.
Was dat die ene waar ze 12 afhaalbalies hadden?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
Weet nog wel hoe het verkeersbeeld eruit zag toen Checkpoint nog open was
Dat was wel vrij bizar.
Een koffieshop die meer omzet per jaar dan de gehele Zeeuwse mosselindustrie
had ik ook, was leuk; wel beetje onderhoud nodig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je had toch bezichtiging vandaag? Of ben ik weer in de war?
Of het er 12 waren weet ik niet, maar waar 500 gram voorraad gedoogd werd hadden zij 5 garageboxen vol zeg maarquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat die ene waar ze 12 afhaalbalies hadden?
In welke regio is dit?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik ook, was leuk; wel beetje onderhoud nodig.
helaas zal hij vast te duur zijn, makelaar heeft gekeken, appartementen die voor 2ton te koop worden gezet in een niet enorm nette buurt, gaan weg voor 245 - 255
johquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas zal hij vast te duur zijn, makelaar heeft gekeken, appartementen die voor 2ton te koop worden gezet in een niet enorm nette buurt, gaan weg voor 245 - 255
Ja kun je ook net 2 bacootjes van halen tegenwoordigquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus 50 euro per gram, en je gebruikt iets van 0.3 ervan op een avond. Valt mee dan, 17 euro.
Nou...die gram gaat gewoon op hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus 50 euro per gram, en je gebruikt iets van 0.3 ervan op een avond. Valt mee dan, 17 euro.
ik heb hoe dan ook een indicatief bod gedaan van 235 (om te kunnen bezichtigen) en zat bij 12 uitverkorenenquote:
Oh kijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hoe dan ook een indicatief bod gedaan van 235 en zat bij 12 uitverkorenen
Alleen zit je nu met een sushi-verslavingquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
blij dat ik die niet aa die shit zit zeg
ook zo blij dat ik van dat roken af ben
Een goede fles wijn kost meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pffquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zie edit, moest ik sowieso doen om te mogen bezichtigen
Wat vooraf bieden om te bezichtigen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zie edit, moest ik sowieso doen om te mogen bezichtigen
Een zeppelin, een rode panda en mijn geurkaars ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een goede fles wijn kost meer.
Echt is overbieding van 25% tegenwoordig de normquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja maar kom op, niemand gebruikt maar 0.3 gram van die helequote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een goede fles wijn kost meer.
ja net zuur als die cocainequote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen zit je nu met een sushi-verslaving
bij mij was 't meer dan 25%quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt is overbieding van 25% tegenwoordig de norm
En dan zo gunstig mogelijke voorwaarden neerleggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt is overbieding van 25% tegenwoordig de norm
Ik vind roken wel nog steeds lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
blij dat ik die niet aa die shit zit zeg
ook zo blij dat ik van dat roken af ben
Hier moet je soms al een 'finanzierungsbestätigung' van de bank meenemen om te laten zien dat je minimaal de vraagprijs kunt bieden, anders ook geen bezichtiging.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat vooraf bieden om te bezichtigen?
wowquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier moet je soms al een 'finanzierungsbestätiging' van de bank meenemen om te laten zien dat je minimaal de vraagprijs kunt bieden, anders ook geen bezichtiging.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als je de verkoper bent is het leuk..
Wat moet ik mij bij die geurkaars voorstellen? Heb je dat gekopieerd van GwenPal en ruikt die naar je geslacht?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zeppelin, een rode panda en mijn geurkaars ook.
ja heb er ook nog trek in hoor. voornamelijk op werk maar doe het nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind roken wel nog steeds lekker![]()
Zo af en toe heb ik toch wel zin in een party sigaretje.
Nee niks geks, kerstcadeautje ooit, een vrij dure geurkaars, op zich ruikt die nog best lekker.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet ik mij bij die geurkaars voorstellen? Heb je dat gekopieerd van GwenPal en ruikt die naar je geslacht?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
Morgen naar de nagelsalon, zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan groeit het aanbod in huizen weer en zakken de prijzen en is de cirkel weer rondquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
25 procent meer betalen nu voor een huisje is 25 procent meer zelfmoordjes over 10 jaar.
Wat merk je inmiddels, veel meer smaak, geen huid meer als een zieke mummy, meer lucht over?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er ook nog trek in hoor. voornamelijk op werk maar doe het niet
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik volgende weekDat klinkt best vreemd, en ook verrot 😲SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Jup. Heb 14 biedingen ontvangen waarvan maar 1 onder de vraagprijs. Makelaar kreeg al een bod van 30k erboven op basis van de foto's alleen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt knetterkrankjorum die vastgoedmarkt
Is beterquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er ook nog trek in hoor. voornamelijk op werk maar doe het niet
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is beter![]()
Ik ben blij dat mijn vriendin eindelijk ook gestopt is. Een roker kussen als je zelf niet gerookt hebt is echt alsof je een asbak staat uit te likken
Werkte van mn 12-17 in een bakkerij. Thermostaatklep bleef hangen dus de oven ging naar 1200 graden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat klinkt best vreemd, en ook verrot 😲
Ik mag zaterdag weerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
Morgen naar de nagelsalon, zin in
Zo!!! Kenker!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werkte van mn 12-17 in een bakkerij. Thermostaatklep bleef hangen dus de oven ging naar 1200 graden.
In een poging te redden wat er te redden viel gleed er een bakplaat rood heet van het schietbord en die kwam op mn teen terecht. Fikte door schoen en al heen.
Ja nogalquote:
quote:
Ik vind dat echt demotiverend. Tegenwoordig als je geen rijke ouders/flinke erfenis hebt, of geen tweeverdiener koppel bent, is het vrijwel onmogelijk wat te vindenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jup. Heb 14 biedingen ontvangen waarvan maar 1 onder de vraagprijs. Makelaar kreeg al een bod van 30k erboven op basis van de foto's alleen.
Uiteindelijk hebben die mensen het ook gekocht door er nog verder overheen te gaan.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat echt demotiverend. Tegenwoordig als je geen rijke ouders/flinke erfenis hebt, of geen tweeverdiener koppel bent, is het vrijwel onmogelijk wat te vinden
True! Best verrot allemaalquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat echt demotiverend. Tegenwoordig als je geen rijke ouders/flinke erfenis hebt, of geen tweeverdiener koppel bent, is het vrijwel onmogelijk wat te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nog iets teveel onzekerheden nu.
zo ongeveer jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat merk je inmiddels, veel meer smaak, geen huid meer als een zieke mummy, meer lucht over?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
Heb er al half over zitten denken om nu gewoon een kavel te kopen en pas over 2-3 jaar te beginnen met bouwen. En dan rustig aan doen.Ja hebben wij ook aan gedacht, maar ook die zijn niet te krijgen hier voor een normale prijs op een enigszins ok-ish locatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nog iets teveel onzekerheden nu.
Zo ging het bij m'n pa wel jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat merk je inmiddels, veel meer smaak, geen huid meer als een zieke mummy, meer lucht over?
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hebben wij ook aan gedacht, maar ook die zijn niet te krijgen hier voor een normale prijs op een enigszins ok-ish locatie.
Heb er al half over zitten denken om nu gewoon een kavel te kopen en pas over 2-3 jaar te beginnen met bouwen. En dan rustig aan doen.Vind dat wel het meest vette om te doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nog iets teveel onzekerheden nu.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
En het geld om een stuk land met oud pand te kopen, af te breken, en weer op te bouwen hebben we ook nietquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En het geld om een stuk land met oud pand te kopen, af te breken, en weer op te bouwen hebben we ook nietDat zou ideaal zijn.
Heb er al half over zitten denken om nu gewoon een kavel te kopen en pas over 2-3 jaar te beginnen met bouwen. En dan rustig aan doen.Life happens while your making plans, nooit teveel plannen want dan bouw je jezelf vaak snel vast, al is het maar in je hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nog iets teveel onzekerheden nu.
Daarom dat ik nu dus huurquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Life happens while your making plans, nooit teveel plannen want dan bouw je jezelf vaak snel vast, al is het maar in je hoofd.
Wijze woorden weerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Life happens while your making plans, nooit teveel plannen want dan bouw je jezelf vaak snel vast, al is het maar in je hoofd.
Ik ken iets teveel stelletjes die met de liefde van hun leven een huisje kochten op twee salarissen die een schraal verzuurd kutleven daarna hebben omdat de liefde voor Henkie/Ingrid na tien jaar toch wat verwelkt leek te zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom dat ik nu dus huur
Het roer is heel weloverwogen omgegooid
Niet alle relaties lopen kut ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iets teveel stelletjes die met de liefde van hun leven een huisje kochten op twee salarissen die een schraal verzuurd kutleven daarna hebben omdat de liefde voor Henkie/Ingrid na tien jaar toch wat verwelkt leek te zijn
50% van de huwelijken eindigen helaas in echtscheidingquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet alle relaties lopen kut ofzo
Nee niet allemaal maar wel 70 procent.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet alle relaties lopen kut ofzo
De andere 50% niet hè?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
50% van de huwelijken eindigen helaas in echtscheiding
Hoeveel eigen middelen moet je in Nederland inleggen eigenlijk bij de koop van een huis?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iets teveel stelletjes die met de liefde van hun leven een huisje kochten op twee salarissen die een schraal verzuurd kutleven daarna hebben omdat de liefde voor Henkie/Ingrid na tien jaar toch wat verwelkt leek te zijn
Ik sta liever wat positiever in het levenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet allemaal maar wel 70 procent.
pak em beet 10%quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel eigen middelen moet je in Nederland inleggen eigenlijk bij de koop van een huis?
Ja ik eigenlijk ook, heb het ook over anderenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik sta liever wat positiever in het leven
Ah okquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook, heb het ook over anderen
Lang geleden dat ik een huis via de bank heb gekocht, eeuhm toen was het niets in ieder geval maar dat zal wel gewijzigd zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel eigen middelen moet je in Nederland inleggen eigenlijk bij de koop van een huis?
nou ja zoals kwiwi zei, je hebt tegenwoordig eigenlijk geen andere optie meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
de kosten koper, dus zon tien procentquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
zeg ik had net pasta cabonara gemaakt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon een terechte klacht hoor
nou ja ook omdat de vrouw zichzelf financieel niet kon redden, maar das misschien nog vroeger vroegerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah bleef je dan bij elkaar "voor de kinderen", tegenwoordig "voor de bakstenen". How much better
vuur uitzetten als je je ei er door doet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg ik had net pasta cabonara gemaakt.
Spek bakken, dan 4 eetlepels kookvocht erbij.die spaghetti erbij. parmezaanse kaas een ei dooier. Smaak was goed maar was droog. Hoe voorkom ik dat droge? Nog meer kookvocht?
Eeeuhm ik mis kookroom.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spek bakken, dan 4 eetlepels kookvocht erbij.die spaghetti erbij. parmezaanse kaas een ei dooier. Smaak was goed maar was droog. Hoe voorkom ik dat droge? Nog meer kookvocht?
Dat is alles? Jezus, geen wonder dat mensen in de schulden komen. Hier is het minimaal 20% eigen inleg, daarbovenop de kosten koper ook voor eigen rekening. En na 10 jaar moet je 30% afbetaald hebben. Dan moet de waarde van je huis al met minimaal 30% dalen wil je in de schulden komen als je elkaar na 10 jaar niks meer vindt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kosten koper, dus zon tien procent
ja dat heb ik gedaan maar het geheel was gewoon droogquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vuur uitzetten als je je ei er door doet.
anders heb je hardgebakken/gekookt ei aan je pasta zitten
Nee, maar een kans van 1 op 2 is bijzonder groot om heel je leven op te bouwen. Dus een paar basisregels:quote:
nou het is voor genoeg mensen nog genoegquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is alles? Jezus, geen wonder dat mensen in de schulden komen. Hier is het minimaal 20% eigen inleg, daarbovenop de kosten koper ook voor eigen rekening. En na 10 jaar moet je 30% afbetaald hebben. Dan moet de waarde van je huis al met minimaal 30% dalen wil je in de schulden komen als je elkaar na 10 jaar niks meer vindt.
dan misschien meer kookvocht iddquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan maar het geheel was gewoon droog
Ik heb complete schijt aan wat hoort, kookroomquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat hoort echt niet in een carbonara hoor
kan je wel een relatie aangaan met een man met meer dan 10 bedpartners heeft gehad?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, maar een kans van 1 op 2 is bijzonder groot om heel je leven op te bouwen. Dus een paar basisregels:
Ga geen relatie aan met een vrouw die meer dan tien bedpartners heeft gehad.
Ga geen huwelijk aan zonder huwelijkse voorwaarden.
Begin geen relatie met een man/vrouw die kinderen van een ander heeft.
Laat als man altijd een vaderschapstest doen.
Linksmeisjes en deugjongens zijn geen marriage material.
Barbaarquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb complete schijt aan wat hoort, kookroom
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BarbaarJij doet zeker ook ananas op je pizza?
das lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gebruik pancetta ipv spek en minimaal twee volledige eieren erbijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, maar een kans van 1 op 2 is bijzonder groot om heel je leven op te bouwen. Dus een paar basisregels:
had 1 ei en goedkope spek van de ahquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebruik pancetta ipv spek en minimaal twee volledige eieren erbij![]()
Als je het dan nog te droog vindt en klein scheutje room erbij.
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je wel een relatie aangaan met een man met meer dan 10 bedpartners heeft gehad?
slagroom door de tiramisuquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja niks van aantrekkenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar iedereen zegt altijd dat ik een barbaar ben als ik dat doe
yups, zoveel aanvragen dat ze op die manier een schifting makenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat vooraf bieden om te bezichtigen?
maar mag je na de bezichtiging dan nog een ander bod doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
yups, zoveel aanvragen dat ze op die manier een schifting maken
Kinder-carbonara.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb complete schijt aan wat hoort, kookroom
1 ei is veel te weinig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had 1 ei en goedkope spek van de ah
Jij bent potentieel seriemoordenaarsmateriaal zie ik aan je pohi en je lijstje, zou je daar een huis mee kopen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ah okequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1 ei is veel te weinig.
hoeveel gram pasta reken je dan voor 1 persoon?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah okeCollega zei 1 ei per persoon. Dacht ook gierig maar goed volgde het recept maar :p
het is serieus een optie om maar gewoon met random persoon te gaan samenwonen voor een stel bakstenenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah bleef je dan bij elkaar "voor de kinderen", tegenwoordig "voor de bakstenen". How much better
yups, daarom issie indicatief..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar mag je na de bezichtiging dan nog een ander bod doen?
hmm ik 2 eieren op 'het zicht'quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik gooi er 1 ei en 3 eidooiers in over het algemeen.
Die kerel moet altijd hard praten om grappig te zijnquote:
ik woon al ergensquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
het is serieus een optie om maar gewoon met random persoon te gaan samenwonen voor een stel bakstenen
zeg @:bitterbal...
alleen door de titel te zien zie ik al dat het bullshit isquote:
Ik vind het eerlijk gezegd meer drijfzand om met een Amsterdamse transgender een hypotheek te delen, weet je hoeveel meer kans die heeft op rampspoed en tegenslag in het leven dan geile Marietje van de friettent op de hoek?quote:
hele eieren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:07 schreef bitterbal het volgende:
maar jullie wel alleen eigeel toch?
Van 1 ei ook de rest hier.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:07 schreef bitterbal het volgende:
Vast onderzoek naar gedaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd meer drijfzand om met een Amsterdamse transgender een hypotheek te delen, weet je hoeveel meer kans die heeft op rampspoed en tegenslag in het leven dan geile Marietje van de friettent op de hoek?
"Ga geen relatie aan met een vrouw die meer dan 10 bedpartners heeft gehad "quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ananasquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij deze gestart.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast onderzoek naar gedaan.
uhm ja niet eigenlijk?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kan ik je motiveren te verhuizen?
Alsof jij een portie voor 1 persoon maaktquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah okeCollega zei 1 ei per persoon. Dacht ook gierig maar goed volgde het recept maar :p
val je al? ja ik ook denk ik als linksmeisjequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Ga geen relatie aan met een vrouw die meer dan 10 bedpartners heeft gehad "
ok omaatje
nee maar ze zei specifiek persoon.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij een portie voor 1 persoon maakt
Okéquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen door de titel te zien zie ik al dat het bullshit is
Nee. Zeker niet. Volle eierenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:07 schreef bitterbal het volgende:
Ja ik val met die "regel" zeker afquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
val je al? ja ik ook denk ik als linksmeisje
Die kent duidelijk jouw porties nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze zei specifiek persoon.
Slet gespotquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Ga geen relatie aan met een vrouw die meer dan 10 bedpartners heeft gehad "
ok omaatje
Of Boktquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Las vandaag dat de AIVD 6 incels op de korrel heeft die op Nederlandse fora actief zijn, moest echt meteen aan Fok! denken
Bekrompen preutsert gespot 😜 ook vrouwen houden van seks hè?quote:
thank godquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bekrompen preutsert gespot 😜 ook vrouwen houden van seks hè?
Maar is misschien moeilijk te snappen voor je
Ik ben vooral realist.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent potentieel seriemoordenaarsmateriaal zie ik aan je pohi en je lijstje, zou je daar een huis mee kopen?
ja dat geloof ik wel maar dat betekent niet dat je er een slechte relatie mee gaat krijgen en dat zei je welquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké![]()
Onderzoek wijst wel al jaren uit dat vrouwen met veel bedpartners als minder aantrekkelijk worden gezien als moeders en vrouwen.
ftfyquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben vooral hypocriet.![]()
ik ben op het verkeerde been gezetquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Zeker niet. Volle eieren
Ja tochquote:
zei ze niet 1 ei en 1 eigeelquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben op het verkeerde been gezet![]()
Om van seks te houden moet je meer dan tien bedpartners afslijten?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bekrompen preutsert gespot 😜 ook vrouwen houden van seks hè?
Maar is misschien moeilijk te snappen voor je
Je snapt het dus duidelijk niet, nevermindquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om van seks te houden moet je meer dan tien bedpartners afslijten?
ga jij in volle klederdracht (incl achteruitkijkspiegels) lopen als alles rond is ofzo?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om van seks te houden moet je meer dan tien bedpartners afslijten?
Spreek ik hier met de Taliban?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben vooral realist.![]()
Vrouwen die later gelukkig in hun gezinsleven zijn, zijn meestal niet de vrouwen die rondhoereren in hun twingtiger jaren
In dit huis ...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spreek ik hier met de Taliban?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben vooral realist.![]()
Vrouwen die later gelukkig in hun gezinsleven zijn, zijn meestal niet de vrouwen die rondhoereren in hun twingtiger jaren
Want? Een vrouw die met jan en alleman in bed duikt is gewoon niet een vertrouwelijke partner.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je snapt het dus duidelijk niet, nevermind
Ok, Aaltje Wilhelminaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want? Een vrouw die met jan en alleman in bed duikt is gewoon niet een vertrouwelijke partner.
Waarom niet? Zijn ze dan niet monogaam ineens?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want? Een vrouw die met jan en alleman in bed duikt is gewoon niet een vertrouwelijke partner.
Ik vertrouw niemand die slecht van vertrouwen is, dat werkt iets beter en dat mechanisme heeft me nog nooit in de steek gelaten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |