SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee het zou voor mij ook een hobby moeten zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
zou zoiets wel in thailand willen maar dan financieel er niet afhankelijk van willen zijn
ja das het meest ideale.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het zou voor mij ook een hobby moeten zijn.
Twee avondjes in de week lekker cocktails shaken en er verder niet naar om hoeven kijken.
Dat zijn meestal criminelen die zoiets hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het zou voor mij ook een hobby moeten zijn.
Twee avondjes in de week lekker cocktails shaken en er verder niet naar om hoeven kijken.
Denk je dat ik niet stiekem een drugsbaron zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn meestal criminelen die zoiets hebben.
Beestenmarkt zit altijd volquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
die werkgever van mij heeft nog een zaak in delft. Weet niet welke maar die zit daar precies op dat plein waar al die zaken zitten dus hoorde vandaag van de bedrijfsleidster dat die zaak echt gewoon altijd vol zit
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
The Bujito, nog een cocktail voor in onze cocktailbar
Daar ben je te bang voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet stiekem een drugsbaron zou kunnen zijn?
Leuke vrienden heb jequote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van me moet oppassen op de hond van zijn ouders die op vakantie zijn maar dat beest is oud en gebrekkig en die ouwe joekel heeft nu al twee keer zijn halve huis volgescheten, vraagt hij aan mij of ik weet of een hond laten inslapen geld kost
ga je in Thailand ook niet voor elkaar krijgen zonder Thaise wederhelftquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
zou zoiets wel in thailand willen maar dan financieel er niet afhankelijk van willen zijn
Buda drinkt zes pilsjes per jaar, dat gaat een cocktail worden met meer fruitsap dan alcohol.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Bal misschien moet je gewoon een Thaise man zoeken op Tinderquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je in Thailand ook niet voor elkaar krijgen zonder Thaise wederhelft
is dit een soort film met Buda Cruise in de hoofdrol?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Komt ie op het mocktail menuquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda drinkt zes pilsjes per jaar, dat gaat een cocktail worden met meer fruitsap dan alcohol.
dat zeg ik ook nergens tochquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je in Thailand ook niet voor elkaar krijgen zonder Thaise wederhelft
Het zal een grapje van hem zijn, neem ik aanquote:
Mocktails..quote:
Jij bent duurquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
Datismijnmening’s Colombiaans marcheerpoeder 65,- per gram.
Die hebben ook kleine piemeltjes, dan is seks ook niet zo eng meerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bal misschien moet je gewoon een Thaise man zoeken op Tinder
Ja preciesquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das net zon woord als verwenkoffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |