Waar was dat? Als ik hier (net over de grens in NRW) met m'n vriendin uit eten ga hoef ik nergens een testresultaat of QR-code te laten zien en kunnen we gewoon naar binnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
QR code laten scannen bij koffie to go bestellen bij de Duitse McDonalds, check
Drie weken terug gebeurd hier
Een nationale tragedie is voorkomen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat mocht ik een tijdje geleden ook bij de BK op Den Haag CS
Een prima geplaceerd evenement zie ik hier.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:05 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Gaat goed met dat spreiden van de supporters. HAHAHA
Lockdowns vanaf half september?? Voor 1,8 miljoen ongevaccineerden?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:11 schreef Schuifpui het volgende:
Wat verwachten jullie van het najaar? Ik heb wederom in oktober vakantie. Vorig jaar ging alles net voor m'n neus dicht en kon je bijvoorbeeld in Duitsland niet eens overnachten als Nederlander. Nu blijkt dat vaccin toch niet echt werken, hooguit de symptomen iets minder hevig maken, lijken me lockdowns vanaf mid september redelijk onvermijdelijk. Zeker aangezien het uitgangspunt nu vele malen slechter is dan vorig jaar. Ik zie nu al weer m'n vakantie in het water vallen.
Nou ja, waarschijnlijk voor iedereen he. Gevaccineerden zijn ook besmettelijk en kunnen ook ziek worden en overlijden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:13 schreef popje het volgende:
[..]
Lockdowns vanaf half september?? Voor 1,8 miljoen ongevaccineerden?
Ergens in het noorden richting Travemunde. Weet niet meer precies welke stadquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waar was dat? Als ik hier (net over de grens in NRW) met m'n vriendin uit eten ga hoef ik nergens een testresultaat of QR-code te laten zien en kunnen we gewoon naar binnen.
Vaccins werken primaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:11 schreef Schuifpui het volgende:
Wat verwachten jullie van het najaar? Ik heb wederom in oktober vakantie. Vorig jaar ging alles net voor m'n neus dicht en kon je bijvoorbeeld in Duitsland niet eens overnachten als Nederlander. Nu blijkt dat vaccin toch niet echt werken, hooguit de symptomen iets minder hevig maken, lijken me lockdowns vanaf mid september redelijk onvermijdelijk. Zeker aangezien het uitgangspunt nu vele malen slechter is dan vorig jaar. Ik zie nu al weer m'n vakantie in het water vallen.
Die vaccins werken prima.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:11 schreef Schuifpui het volgende:
Nu blijkt dat vaccin toch niet echt werken, hooguit de symptomen iets minder hevig maken, lijken me lockdowns vanaf mid september redelijk onvermijdelijk.
Je zou haast denken dat iedereen menselijk is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Nou ja, waarschijnlijk voor iedereen he. Gevaccineerden zijn ook besmettelijk en kunnen ook ziek worden en overlijden.
Uiteindelijk zijn agenten (en militairen) ook maar gewoon onderdeel van de samenleving en geen willoze handhavingsrobots. Ik kan me ook niet voorstellen dat agenten blij worden van het handhaven van beleid wat hen uiteindelijk gehaat zal maken in de samenleving, dat past ook helemaal niet in of bij Nederland.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:59 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die reactie hoor je dus ook nu al van de Australische politie.
Ja, maar dat is allemaal geplaceerd. Niets aan de hand joh!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:05 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Gaat goed met dat spreiden van de supporters. HAHAHA
Ik bedoel dat we weer lockdowns gaan doen voor 1,8 mln ongevaccineerden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Nou ja, waarschijnlijk voor iedereen he. Gevaccineerden zijn ook besmettelijk en kunnen ook ziek worden en overlijden.
Ik vraag me echt af waar die mythe van immuniteit door vaccinatie vandaan gekomen is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Die vaccins werken prima.
Echter is de illusie verdwenen dat ze voorkomen dat ze de verspreiding helemaal doen verdwijnen.
Ik zal jou eens placeren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Een prima geplaceerd evenement zie ik hier.
Erg mooi!
Ik denk dat dat gewoon het beeld is dat de meeste mensen nou eenmaal van vaccines hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar die mythe van immuniteit door vaccinatie vandaan gekomen is.
Het helpt niet als De Jonge dat maar blijft en blijft impliceren natuurlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon het beeld is dat de meeste mensen nou eenmaal van vaccines hebben.
Het doet me wel afvragen hoe dit met andere virussen zit. Nu ontdekken we dit door al dat testen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar die mythe van immuniteit door vaccinatie vandaan gekomen is.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)eltavariant-a4055363quote:we zeggen nog steeds dat je je laat vaccineren om anderen te beschermen. Als je zorgt dat je niet zodanig ziek wordt dat je in het ziekenhuis belandt, dan help je daar ook de samenleving mee.
Weinig van wat De Jonge zegt helpt veelquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Het helpt niet als De Jonge dat maar blijft en blijft impliceren natuurlijk.
De Jonge is dan ook gewoon een goedwillende amateur op dat gebied.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Het helpt niet als De Jonge dat maar blijft en blijft impliceren natuurlijk.
Ik zou het niet raar vinden als die virussen ook gewoon continu rondgaan, zonder dat mensen er per se veel van merken. Zo'n seizoenseffect als bij Influenza is anders ook moeilijk te verklaren, lijkt mij. Ik bedoel, het is niet echt logisch dat het er in de zomer niet is en dan opeens in de winter weer wel, toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Het doet me wel afvragen hoe dit met andere virussen zit. Nu ontdekken we dit door al dat testen.
Maar ik vraag me dan wel af in hoeverre andere virussen rond gaan via mensen die geen tot amper klachten hebben.
In de winter zijn mensen vatbaarder door de (weers)omstandigheden (minder zon b.v.), zit men veel meer binnen met slechte ventilatie etc etc.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou het niet raar vinden als die virussen ook gewoon continu rondgaan, zonder dat mensen er per se veel van merken. Zo'n seizoenseffect als bij Influenza is anders ook moeilijk te verklaren, lijkt mij. Ik bedoel, het is niet echt logisch dat het er in de zomer niet is en dan opeens in de winter weer wel, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |