Robert Koch moet hier zwaar incasseren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:22 schreef crystal_meth het volgende:
De nieuwe ECDC map:
[ afbeelding ]
https://www.ecdc.europa.e(...)iction-free-movement
Ja dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de kaarten vooral door de delta-variant anders geschud zijn.
Dit is in Duitsland toch in zekere mate de realiteit? Heb wel verhalen gehoord dat je moest testen alvorens bij bijv een schoenenwinkel naar binnen te gaan of op een camperplek te staan. Geen idee of dit nog zo is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:35 schreef popje het volgende:
[..]
Dan kun je dus elke dag naar de teststraat. Want ik ga elke dag wel ergens naar binnen. En kun je samenleving wel gedag zeggen.
Ik heb geen idee wat dit betekent.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:39 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Maar het spel moet ook een keer afgelopen zijn, of je nu wint of verliest.
QR code laten scannen bij koffie to go bestellen bij de Duitse McDonalds, checkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:42 schreef galantis het volgende:
[..]
Dit is in Duitsland toch in zekere mate de realiteit? Heb wel verhalen gehoord dat je moest testen alvorens bij bijv een schoenenwinkel naar binnen te gaan of op een camperplek te staan. Geen idee of dit nog zo is.
Ach, ik viel de discussie binnen en dacht: "Tijd voor een mooie oneliner."quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit betekent.
NRW scoort slechter dan half Nederland. Hoe moet dit nou?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:39 schreef groenen het volgende:
[..]
Robert Koch moet hier zwaar incasseren.
Is Erno de grens gepasseerd op fietsvakantie?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:44 schreef galantis het volgende:
[..]
NRW scoort slechter dan half Nederland. Hoe moet dit nou?
Tering.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
QR code laten scannen bij koffie to go bestellen bij de Duitse McDonalds, check
Drie weken terug gebeurd hier
Dit was bij zo'n bestelzuilquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:46 schreef galantis het volgende:
[..]
Tering.
Wedden dat dit scangedoe meer besmettingen teweegbrengt dan deze übervluchtige contacten ooit zelf hadden kunnen veroorzaken?
Dat kloptquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:49 schreef galantis het volgende:
[..]
Dit maakt het er niet beter op
Nou en? Die ongevaccineerden kunnen zich ook gewoon laten vaccineren...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen er geen zin in hebben, maar vanuit epidemiologisch standpunt zijn gevaccineerden eigenlijk gevaarlijker voor ongevaccineerden dan andersom.
Zijn ze ookquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:54 schreef KingRadler het volgende:
Heb een hekel aan gevaccineerden die zich niet meer aan regels houden.
Ze voelen zich God
De kans om er (erg) ziek van te worden of in het ziekenhuis te belanden was ook na de variant fors afgenomen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de kaarten vooral door de delta-variant anders geschud zijn.
Of je gaat om de maatregelen en testsamenleving heen leven. Bij vrienden eten of vrienden bij je thuis uitnodigen ipv uit eten, illegale feestjes ipv festivals, enz. De politie heeft niet de capaciteit om zo'n parallelle samenleving te verhinderen en ik weet ook niet of de politie veel zin heeft om voor onbepaalde tijd slaafs zo'n restrictief beleid te handhaven.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:35 schreef popje het volgende:
[..]
Dan kun je dus elke dag naar de teststraat. Want ik ga elke dag wel ergens naar binnen. En kun je samenleving wel gedag zeggen.
Die reactie hoor je dus ook nu al van de Australische politie.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Of je gaat om de maatregelen en testsamenleving heen leven. Bij vrienden eten of vrienden bij je thuis uitnodigen ipv uit eten, illegale feestjes ipv festivals, enz. De politie heeft niet de capaciteit om zo'n parallelle samenleving te verhinderen en ik weet ook niet of de politie veel zin heeft om voor onbepaalde tijd slaafs zo'n restrictief beleid te handhaven.
Rules are for fools.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:54 schreef KingRadler het volgende:
Heb een hekel aan gevaccineerden die zich niet meer aan regels houden.
Ze voelen zich God
Ga ik sowieso ook doen. Moet alleen nog even via via mensen vinden die in die illegale feestjes scene zitten. Lijkt me wel heerlijk, lekker sneaky even een rave ergens op een verlaten plek.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Of je gaat om de maatregelen en testsamenleving heen leven. Bij vrienden eten of vrienden bij je thuis uitnodigen ipv uit eten, illegale feestjes ipv festivals, enz. De politie heeft niet de capaciteit om zo'n parallelle samenleving te verhinderen en ik weet ook niet of de politie veel zin heeft om voor onbepaalde tijd slaafs zo'n restrictief beleid te handhaven.
Nee hoor, dit rad van onfortuin blijft oneindig doordraaien en terwijl het draait veranderen de regels bovendien.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:39 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Maar het spel moet ook een keer afgelopen zijn, of je nu wint of verliest.
Dat mocht ik een tijdje geleden ook bij de BK op Den Haag CSquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
QR code laten scannen bij koffie to go bestellen bij de Duitse McDonalds, check
Drie weken terug gebeurd hier
Het jaar 2100 and beyond. Oneindig en nog wat langer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, dit rad van onfortuin blijft oneindig doordraaien en terwijl het draait veranderen de regels bovendien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |