Leuk dat ze je werkplek hebben versierdquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Collega's hebben vlaggen opgehangen
[..]
Vandaag eet ik bij moeders. Verder gewoon een drukke werkdag
Dank allen
Broodjes lamsgehaktballetjes met een paprikasausquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Nooit moeite met snert
[..]
Leuk dat ze je werkplek hebben versierd
Je gaat ze vast en zeker trakteren
Ik doe altijd planten/steden/landen/sporten/automerken/etc op alfabetische volgorde. Iedere letter eentje. Zeer slaapverwekkend.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik las gisteren nog een anti-pieker tip die ik vanmorgen succesvol heb ingezet tegen een nare oorworm
Neem een neutraal woord in gedachten, zoals boek. En nu moet je achter elkaar woorden bedenken met een b. En elk woord kort visualiseren. En als je niets meer weet met een b, dan een o etc. Het gaat er om dat allerlei niet-gerelateerde beelden elkaar afwisselen in je hoofd zodat je hersens overspoeld raken met beelden. Als het goed is kan je zo in slaap vallen. Nu heb ik het nog niet op een piekermoment uitgeprobeerd, maar had vanmorgen wel een vre-se-lijk stom liedje in mijn hoofd (door FOK) en dat heb ik er ook zo uit weten te krijgen
Vorig jaar broodje hete kip.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:35 schreef Myraela het volgende:
Ohja, jij bent van de hartige traktaties. Dat zijn de beste.
Lekker!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Broodjes lamsgehaktballetjes met een paprikasaus.
Wow! Dat was een succesvol rondje markt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag bijna helemaal werkvrij. Ik ga aan de slag met de boodschappen van de Afrikaandermarkt van gisteren:
13,5 kilo tomaat (+5 uit de moestuin)
3 spitskolen
5 aubergines
10 citroenen
10 limoenen
6 zoete aardappels
3 preien
4 kilo paprika (+2 uit de tuin)
2 kilo rode jalapenos
7 mangos
6 maiskolven
3 daikon
2 flespompoenen
2 bossen peterselie
kurkuma
gember
aardbeien
Schijt all your intestines out galore 😬quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Broodjes lamsgehaktballetjes met een paprikasaus.
Nice! Al datum geprikt trouwens?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
Net in 30 minuten trouwringen gescoord. G en ik zitten op een lijn
Lekker bezig!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
Net in 30 minuten trouwringen gescoord. G en ik zitten op een lijn
Kan zo de kom weer in.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Schijt all your intestines out galore 😬
Zekers 😎 Heerlijk cheesy 22-2-22quote:
Echt? Nou, dit was een prettige zaak, we kregen 10% korting, maar das standaard en de ringen zijn mooiquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Wij waren ook zo klaar. En toen hoorde ik de verhalen van een vriendin en had ik blijkbaar bij veel meer zaken moeten kijken, prijzen vergelijken en onderhandelen en alles. Achja, ik ben er gewoon blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |