Volgens mij ben je niet helemaal accuraat.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vooruit dan maar weer.
Het saaie BEX rijdt!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:26 schreef Slobeend het volgende:
Als ze in het peloton nog voor de overwinning willen rijden moeten ze nu echt gaan controleren. Dat mag van mij want ik vind dit geen bijster leuke groep. @:rellende_rotscholier
Wat mis ikquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet helemaal accuraat.
Het maakt mijn allemaal niets uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:26 schreef Slobeend het volgende:
Als ze in het peloton nog voor de overwinning willen rijden moeten ze nu echt gaan controleren. Dat mag van mij want ik vind dit geen bijster leuke groep. @:rellende_rotscholier
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HET IS NIET JUAN BOUW HET IS JAN BO
Michel gaat dit dadelijk ook weer verkeerd doen, de koude rillingen lopen me nu al over de rug.quote:
Jeroen wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien leest Karsten hier ook wel mee.
Ik kom net thuis. Ging een rondje lopen en heb me misrekend op de regen. Wel een prima 1,5 uur in plaats van verbitterd doen over Cyclingmaster.quote:
Kunnen we Primoz alvast met potlood noteren?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar denken ze bij Greenedge dat Matthews hier kan winnen? Of gaan ze voor Ian Stannard? Hoe dan ook, onzin.
zelf verzonnenquote:
Jensie!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar denken ze bij Greenedge dat Matthews hier kan winnen? Of gaan ze voor Ian Stannard? Hoe dan ook, onzin.
Als het vooruitblijft zijn er voor de plekken 6-15 ook nog genoeg centjes te verdelen. Maar voor de mensheid zou het toch beter zijn als deze nonvaleurs worden ingelopen.quote:
Heeft Jens het ooit bij het rechte eind gehad?quote:
Maar met Rogla is dat voor plaats 8 al wisselgeld. Maar als je Valverde, Ciccone, Bagioli, dat soort gasten hebt, kun je nog wat extra scoren ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als het vooruitblijft zijn er voor de plekken 6-15 ook nog genoeg centjes te verdelen. Maar voor de mensheid zou het toch beter zijn als deze nonvaleurs worden ingelopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |