Hm. Netflix is dan dus toch de grote nivelleerder. Want we hebben het allemaal gekeken - en ik wist niet eens wie Fran Lebowitz was, ik wilde indertijd gewoon wat lekker kijkvoer over NY. Ik vind het daar leuk.quote:
Het is grappig dat je het zegt. Ook geen ervaring met datingsites, maar ik heb Netflix een paar weken geleden opgezegd. Ik was het gewoon zat. Een paar keer zo’n avond gehad dat we een beetje zaten te zoeken. ‘Lijkt dit wat?’ ‘Ja, doe maar.’ En dan na een minuut of wat: ‘Ik denk niet dat ik hier uren naar wil kijken’. Heel onbevredigend. Alsof je na tien minuten bij de eerste date al denkt: ‘Ik zie alweer waar dit op uitloopt, zullen we direct maar kappen?’ Weet ik niet zeker, nooit zulke dates gehad.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Netflix is als een datingsite: je prijst je aanvankelijk rijk met het overweldigende aanbod, maar gaandeweg kom je erachter dat er weinig echt leuks tussen zit.
Stel ik me zo voor, want vanzelfsprekend zit ik niet op datingsites.
Er zitten zoveel lagen in deze opmerking dat ik er even over na moet denken wat je ermee bedoelt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:26 schreef Gellius het volgende:
Ik stel mezelf altijd diep teleur door op Netflix naar een leuke SF film te zoeken.
3 september de laatste dag, zie ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Wat nieuwe films betreft lijd ik aan een fenomeen dat in Kicking and Screaming (een van die films die ik eindeloos herbekijk) treffend is omschreven:
I’ve begun reminiscing events before they even occur. I’m reminiscing this right now. I can’t go to the bar because I’ve already looked back on it in my memory… and I didn’t have a good time.
Kicking and Screaming is wel op Netlflix te zien! Ik denk dat ik de enige persoon ben die er nog naar kijkt, dus het zal vast niet lang meer duren voor-ie weg is.
Hmf. Pathé Thuis heeft 'em niet. Zo wordt een mens wel gedreven tot illegaal downloaden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
3 september de laatste dag, zie ik.
Ik zou niemand de film aanbevelen. Er gebeurt niks en de dialogen doen ongetwijfeld geforceerd aan. Ik heb Grease meer dan honderd keer gezien - dat zegt genoeg over mijn smaak.quote:‘Coming of age?’ Misschien ben ik te oud om daar nu nog voor het eerst naar te kijken.
Ik kan eindeloos Friends kijken. Ik herkende dus direct de vader van Grover aan zijn stem op het antwoordapparaat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hmf. Pathé Thuis heeft 'em niet. Zo wordt een mens wel gedreven tot illegaal downloaden.
[..]
Ik zou niemand de film aanbevelen. Er gebeurt niks en de dialogen doen ongetwijfeld geforceerd aan. Ik heb Grease meer dan honderd keer gezien - dat zegt genoeg over mijn smaak.
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan eindeloos Friends kijken. Ik herkende dus direct de vader van Grover aan zijn stem op het antwoordapparaat.
Ik ben tegen de monitorcultuur. De eerste keer zullen we wel even kijken of-ie goed aankomt en vertrekt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:25 schreef Gellius het volgende:
En ga je dat dan ook ècht monitoren, C?
Ik noem mijn opvoedstijl 'liefdevolle verwaarlozing'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |