Wat bedoel je? Herken je mijn gemoedstoestand niet in jezelf of herken je mijn beschrijving niet in mij?quote:
Dat beeld heb jij zeker heel juist gevormd over de afgelopen jaren. Maar de omstandigheden zijn veranderd en daarmee mijn positie ook.quote:Op maandag 13 december 2021 12:13 schreef Z het volgende:
Het strookt niet mijn het beeld wat ik van je heb. En dat beeld is iets van: een betrokken vader van twee dochters die wat rondscharrelt op z'n land, wat ouwehoert met de dorpsbewoners en naar z'n werk gaat.
Ik ben tenminste uitgenodigd door een huismoeder voor eerste kerstdag. Dus dat is alvast fijn. Haar verlanglijstje voor het kerstdiner vond ik wat ambitieus, maar ik zal een poging wagen.quote:Op zondag 19 december 2021 09:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gaat de lockdown nog wezenlijke invloed hebben op je levensstijl? Of zijn er alleen maar meer desperate huismoeders die hunkeren naar een verzetje?
Wij luisteren hier in de traditie van mijn vader de hele decembermaand naar 'Ik ben toch zeker Sinterklaas niet'.quote:
Ik geloof er niks van. Houellebecq is eregast op het boekenbal en is niet weg te slaan uit de Groene, terwijl Saskia Noort hooguit wat lifestylecolumns mag schrijven.quote:Op zondag 19 december 2021 18:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben tenminste uitgenodigd door een huismoeder voor eerste kerstdag. Dus dat is alvast fijn. Haar verlanglijstje voor het kerstdiner vond ik wat ambitieus, maar ik zal een poging wagen.
Dan las ik op GeenStijl ik ok nog dat er tóch weer een nieuwe Houellebecq aan zat te komen, het kan blijkbaar niet op in 2020.
( hoe meer H. gelijk blijkt te krijgen met zijn dystopische voorspellingen, hoe meer hij doodgezwegen wordt in de msm. Die behandel dan liever de zoveelste irrelevante flutroman van Saskia Noort of zo. Wel zo veilig en vertrouwd.
Dat zou dan goed nieuws zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 19:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Houellebecq is eregast op het boekenbal en is niet weg te slaan uit de Groene, terwijl Saskia Noort hooguit wat lifestylecolumns mag schrijven.
Je maakt er een potje van, Lquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef LXIV het volgende:
Nu is het wachten op de traditionele kerstwens van Sigme in Drents dialect.
Maar waar blijft ze dan, S?quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Je maakt er een potje van, L.
Mijn hutje-op-de-hei woont in Drenthe, maar ik ben geen Drentse en spreek het ook niet. Mijn jaarlijkse dialectische groet is dan ook in het Grunnings, en heeft niets te maken met dat rare paapse festijn. Wat ik iedereen natuurlijk fijn toewens, dat wel.
Eigenlijk piek ik erg laat!quote:Op donderdag 30 december 2021 21:35 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij is 'veul haail en zegen' meer een nieuwjaarswens, L. Je piekt wat vroeg.
Hier heb ik de hele nacht op gewacht, S! Nu kan ik eindeiljk gaan slapen. Jij ook het aller, allerbeste voor 2022! En daarna.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:33 schreef sigme het volgende:
Laiverds, veul hail en seeg'n veur 't naie joar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |