Zo kijkt onze kat altijd door een bepaald raam om te zien of ik er ben zodat hij me een seintje kan geven dat ik de deur open moet doen.quote:Op maandag 6 december 2021 19:46 schreef LXIV het volgende:
Hoe enorm intelligent deze dieren zijn! Ze zijn me ook al een keer komen halen toen het hek naar de een dichtstopt!
Dieren hebben dus het vermogen om zich in een ander te verplaatsen. Ze snappen gewoon dat het gevaarlijk is en dat het binnen veilig is en dat ik hun weer begrijp als ze bij de voorkeur gaan kakelen. Ik heb 5 deuren op de begane grond, maar ze komen gewoon via de voorkeur.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo kijkt onze kat altijd door een bepaald raam om te zien of ik er ben zodat hij me een seintje kan geven dat ik de deur open moet doen.
Maken mensen die dicht bij je staan zich geen zorgen?quote:
Dat kan ik niet rijmen met ‘alles begrijpen’ en ‘alles doorzien’.quote:
Vlucht van problemen naar een nieuw leven, sterke behoefte om zich vitaal te voelen, plotseling ingrijpende beslissingen nemen. Daar kan een manische fase prima een onderdeel van zijn, gevolgd door depressie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kan ik niet rijmen met ‘alles begrijpen’ en ‘alles doorzien’.
Alsof je iemand in slow motion tegen een muur ziet rijden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vlucht van problemen naar een nieuw leven, sterke behoefte om zich vitaal te voelen, plotseling ingrijpende beslissingen nemen. Daar kan een manische fase prima een onderdeel van zijn, gevolgd door depressie.
Bedankt voor je optimistische analyse, C!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vlucht van problemen naar een nieuw leven, sterke behoefte om zich vitaal te voelen, plotseling ingrijpende beslissingen nemen. Daar kan een manische fase prima een onderdeel van zijn, gevolgd door depressie.
HEERSCHERquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:39 schreef LXIV het volgende:
Ik leef de afgelopen tijd in een extreme rush van samengebalde energie.
Als ik je berichten lees, voel ik vooral de pijn van de achterblijvers.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bedankt voor je optimistische analyse, C!
Het is hoe ik de werkelijkheid nu ervaar. Maar die werkelijkheid plooit zich ook naar mijn gemoedstoestand en dat is niet enkel waarneming.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik je berichten lees, voel ik vooral de pijn van de achterblijvers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |