Ik deed dat expres, C. Niet om jou te irriteren overigens.quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Voorts ben ik van mening dat iedereen die "de corona" zegt er wat mij betreft aan mag sterven. En "cojona" en "'rona" zitten ook in m'n allergiezone, ik waarschuw maar.
Mijn vader was vóór corona al een rechts-conservatieve burger met sympathie voor Wilders en Baudet en zwartepiet en de protestboeren. Brussel is fout en de klimaatindustrie heeft het natuurlijk op de gewone man gemunt. Toen corona uitbrak bleek vader ook gevoelig voor antivax-propaganda en ‘kritische’ platforms zoals Café Weltschmerz, die hem in z’n afkeer van de mainstream media en politiek konden bevestigen. Op FB ging ie elke dag weer los, alsof ie op missie was, ik heb z’n account maar geblockt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waren ze al behept met een tegendraadse mening of is dat door deze tijden gekomen? Ik moet er niet aan denken dat mijn ouders naar Jensen keken. Nou is mijn vader wel actief in clubs als Genootschap Nederland - Israel (google leerde me overigens net dat het per 2020 niet meer bestaat) maar dat was z'n hele leven al zo.
Maar dus niks wat betreft De Joden?quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mijn vader was vóór corona al een rechts-conservatieve burger met sympathie voor Wilders en Baudet en zwartepiet en de protestboeren. Brussel is fout en de klimaatindustrie heeft het natuurlijk op de gewone man gemunt. Toen corona uitbrak bleek vader ook gevoelig voor antivax-propaganda en ‘kritische’ platforms zoals Café Weltschmerz, die hem in z’n afkeer van de mainstream media en politiek konden bevestigen. Op FB ging ie elke dag weer los, alsof ie op missie was, ik heb z’n account maar geblockt.
Mijn moeder was aanvankelijk bang dat we allemaal aan de corona zouden doodgaan, die groef al kuilen in de tuin. Waarschijnlijk heeft mijn vader haar in die eerste maanden erdoorheen gesleept en uit de put gepraat, met als gevolg dat zij ook ‘wakker’ werd en in dezelfde monsters ging geloven: de gevestigde media zijn allemaal corrupt tot op het bot, onze autoriteiten staan onder invloed van een wereldwijde samenzwering waarvan Bill Gates de ambassadeur is en het World Economic Forum van Klaus Schwab het coördinerende orgaan. Eigenlijk alle (linkse) elites spelen onder een hoedje en wie zijn vrijheid lief heeft, zou hen niet moeten vertrouwen. Totaal krankzinnig soms, vaak heel boos en bang. Het is serieus QAnon in de polder. En toen Forum zich als ‘anti-corona’ partij ging profileren, hadden ze hun messias gevonden. Inmiddels vertrouwen ze Baudet en die schildknaap Van Meijeren misschien wel meer dan hun eigen kinderen want die hebben zich immers als usefull idiots overgeleverd aan ‘de injectie’, die natuurlijk allerlei enge bijwerkingen heeft zoals hartfalen, bloederziektes, massale onvruchtbaarheid en wie weet nog veel meer nare dingen waar je natuurlijk helemaal niks over terugleest in de mainstream media. En dan die QR-codes! Mijn ouders hadden die apartheidsellende allemaal al veel eerder voorspeld, die lezen namelijk het echte ongecensureerde nieuws, maar niemand wilde luisteren want iedereen liep als een bang schaap achter Hugo de Jonge aan. Wisten jullie trouwens dat zijn broer een hoge functie heeft in de farmaceutische industrie? En wisten jullie ook dat in de Staatscourant heeft gestaan dat het vaccin experimentele gentherapie is? Met eigen ogen gezien! Lezen jullie de Staatscourant dan niet? Of alleen de samenvattingen door de NOS?
Oh, zo’n zin in Kerst,.
Daarover hebben ze tot nu toe gezwegen. Tegen mij althans, ik zal mijn broer eens vragen.quote:
Het is een pijnlijke kunst om het er niet over te hebben want zodra dat wel gebeurt, wordt het geheid ruzie. Mijn broer en ik hebben de moed opgegeven dat we ze zouden kunnen “redden”. Daarvoor hebben ze zich te diep ingegraven.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:03 schreef Z het volgende:
Ocharme. Mijn broer had lichte neigingen die kant op maar dat heeft niet doorgezet. Was vooral boos op de regering. Lijkt me heel ingewikkeld.
Ach! Hopelijk wordt geen van jullie er verschrikkelijk ziek van.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:57 schreef Gellius het volgende:
De benjamin is positief een keronalijer. Grmbl.
Heb je dat tijdelijk gehad of nu nog steeds?quote:Op zondag 28 november 2021 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach! Hopelijk wordt geen van jullie er verschrikkelijk ziek van.
Ik heb zelf tinnitus gekregen na m'n eerste coronavaccinatie. Het verband heb ik steeds van me afgezet omdat het me onwaarschijnlijk leek, maar ik zou er wel eens een open gesprek over willen hebben met een arts. Dat blijkt lastig. Het is inmiddels wel als bijwerking van het Janssenvaccin erkend, maar (nog) niet door Pfizer. En dus zit ik dan op zaterdagavond naar een Amerikaanse Facebookgroep te zoeken met mogelijke lotgenoten. Wappiegedrag, in zekere zin. Ik snap wel waar dat gedrag vandaan komt: als je vermoedens niet serieus worden genomen, ga je op den duur de ander niet meer serieus nemen. Ik ben zelf alleen te veel wetenschapper om me tegen medici af te zetten. Hun kennis is onvolledig en hun handelen is imperfect, maar iets beters hebben we niet.
Ik heb er nog steeds last van - ik zit nu op 5 maanden.quote:Op zondag 28 november 2021 12:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb je dat tijdelijk gehad of nu nog steeds?
Ik heb een gehoorbeschadiging opgelopen en dat ook. Het is heel vervelend, maar heb er mee leren leven.
Dat is erg lang. Als tijdelijk symptoom van de vaccinatie is het onderkend.quote:Op zondag 28 november 2021 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds last van - ik zit nu op 5 maanden.
Die hebben 5G geprobeerd. de link tussen 5G en corona is in mijn favoriete wapforum (niet fok) al een tijdje dood.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:56 schreef LXIV het volgende:
Want het hele plaatje wordt pas duidelijk wanneer je de rol van De Joden in het geheel beziet.
Het grappige is dan weer dat het vaccinatiebeleid over 3G gaat.quote:Op zondag 28 november 2021 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Die hebben 5G geprobeerd. de link tussen 5G en corona is in mijn favoriete wapforum (niet fok) al een tijdje dood.
Maar naar 5G vond ik 'm wel schilderachtig:
[ afbeelding ]
Grappig? Denk je dat het toeval is? Da's wel onwaarschijnlijk toevallig hmmm?quote:Op zondag 28 november 2021 20:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het grappige is dan weer dat het vaccinatiebeleid over 3G gaat.
Laat ik het zo zeggen: ik heb moeten rouwen om het verlies van m'n rust. Dat vond ik niet makkelijk. Nog steeds is het vaak niet makkelijk.quote:Op zondag 28 november 2021 13:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is erg lang. Als tijdelijk symptoom van de vaccinatie is het onderkend.
Is het ernstig, heb je er veel last van?
Het enige positieve wat ik kan zeggen over tinnitus is dat het went en dat je er vooral niet mee bezig moet zijn, je moet het negeren.quote:Op maandag 29 november 2021 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik heb moeten rouwen om het verlies van m'n rust. Dat vond ik niet makkelijk. Nog steeds is het vaak niet makkelijk.
In dit stadium weten we nog niet wat tijdelijke, langdurige en blijvende gevolgen zijn van een corona-infectie (waar je ook tinnitus door kunt krijgen) en van de diverse vaccins. Symptomen van een besmetting kunnen lang aanhouden, zoals verlies van reuk en smaak. Ik heb zelf het gevoel dat dat met mijn tinnitus ook zo is. Maar zeker weten doe ik het niet. En als er een kans is dat de tinnitus erger wordt door het boostervaccin, dan weet ik niet of ik het wel wil. Het zou fijn zijn om daar met een arts over te kunnen praten.
Het nadeel van actief er mee bezig zijn is dat je jezelf er meer van bewust wordt. Gewoon er langs leven is het beste.quote:Op maandag 29 november 2021 11:24 schreef Z het volgende:
Ik heb geen last meer van mijn (niet corona-gerelateerde) tinitus. Het is minder geworden en, wat Loewies zegt, ik let er niet meer op. Een vriend van mij heeft allerlei (wetenschappelijk) experimentele dingen gedaan om van zijn tinitus af te komen. Dat heeft enigszins geholpen. Hij heeft een ernstige vorm. Ik herinner me een zuurstofkamer een behandeling met magneten en muziek waaruit de frequentie van zijn piep gefilterd was (dat zou dan helpen bij de gewenning). Ik hoop dat het voor jou tijdelijk is Claudia. Het is niet niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |