Ik heb jaren in zo'n houding geprobeerd de krant (toen nog immens) te lezen of te leren op de middelbare school. Dat werkte matig.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:00 schreef Z het volgende:
Dit is mijn zoon tijdens de lockdown. Dat wordt helemaal niks.
[ afbeelding ]
De Unie. Mooi.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:00 schreef Z het volgende:
Dit is mijn zoon tijdens de lockdown. Dat wordt helemaal niks.
[ afbeelding ]
Nergens last meer van. Kan ook weer hard fietsen. Was m'n smaak en reuk geheel kwijt dat was wel heel vervelend. Dan is er niks aan eten.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
En verder natuurlijk klote, z, maar fijn dat het achter de rug is en dat anders vast erger was afgelopen. Kan je de komende maanden onbezorgd door het leven (als er nog iets te leven is) of ben je nog allerlei zintuigen kwijt?
Had je ook symptomen waarvan je achteraf weet dat het de eerste tekenen waren dat het geen gewone verkoudheid was?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:02 schreef Z het volgende:
[..]
Nergens last meer van. Kan ook weer hard fietsen. Was m'n smaak en reuk geheel kwijt dat was wel heel vervelend. Dan is er niks aan eten.
Nee het ging heel snel. Zondag de hele dag nergens last van. Zondagavond voelde ik me niet lekker. Maandag uitslag test. Drie dagen hoge koorts. Daarna de andere symptomen behalve benauwdheid en hoesten.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je ook symptomen waarvan je achteraf weet dat het de eerste tekenen waren dat het geen gewone verkoudheid was?
En ging je testen omdat je je niet lekker voelde, of ‘moest’ je al omdat je mogelijk was besmet?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:28 schreef Z het volgende:
[..]
Nee het ging heel snel. Zondag de hele dag nergens last van. Zondagavond voelde ik me niet lekker. Maandag uitslag test. Drie dagen hoge koorts. Daarna de andere symptomen behalve benauwdheid en hoesten.
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ging je testen omdat je je niet lekker voelde, of ‘moest’ je al omdat je mogelijk was besmet?
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:28 schreef Z het volgende:
[..]
Zondagavond voelde ik me niet lekker.
Het was een totale verrassing dat ik besmet was. Waarschijnlijk heb ik van mijn dochter die a-symptomatisch was. M'n zoontje en huisgenoot hadden het wonderlijk genoeg niet.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ging je testen omdat je je niet lekker voelde, of ‘moest’ je al omdat je mogelijk was besmet?
Ja, Gellius. ‘Maandag uitslag test’: kun jij daar uit afleiden wanneer hij dan die test had ondergaan?quote:
Jezus, G., wat ben jij soms wereldvreemd!quote:Op donderdag 25 november 2021 18:43 schreef Gellius het volgende:
WTF is 'mannengriep'? Die hoor ik voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |