Kanye West is de Beatles van de hiphop, inclusief George Martin. Ik kan vreemd ontroerd raken door zijn muziek, die inmiddels boven alle genres uitstijgt. Zijn teksten zijn zo krankzinnig eerlijk; soms is ie smerig, gemeen en laagbijdegronds, soms wijs als een buddha, vaak heel erg grappig. Voor mij is ie een tovenaar.quote:Op maandag 1 november 2021 14:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zette vanochtend zowaar Kanye West op en moest even aan @:Ringo denken.
Een oudje, dat wel:
En waarom heet dat dad rock?quote:Op maandag 1 november 2021 15:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het genre dad rock is niet voor niks bedacht, Gellius.
Ik denk bij 'dad rock' aan 'zullen we van de man weer eens het lulletje maken?'.quote:Op maandag 1 november 2021 22:54 schreef Ringo het volgende:
Bij dad rock denk ik aan bierbuiken en leren vestjes.
Ja zie, ik heb zelf zo'n jasje. Dad rock, pfft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef Gellius het volgende:
Of de ouwe new-wavers, met zo'n kort zwart corduroy jasje met riempjes aan de achterzijde. Die zie ik steeds minder, overigens.
Ja dat doen ze allemaal zelf hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk bij 'dad rock' aan 'zullen we van de man weer eens het lulletje maken?'.
[ afbeelding ]
Ik wel. Vrouwen op een voetstuk plaatsen en mannen vernederen is niet mijn idee van een gelijkwaardige verhouding tussen de seksen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja dat doen ze allemaal zelf hoor.
Geen mededogen met die geprivilegieerde sneeuwvlokken.
Je hoeft de vrouw ook niet op een voetstuk te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wel. Vrouwen op een voetstuk plaatsen en mannen vernederen is niet mijn idee van een gelijkwaardige verhouding tussen de seksen.
Same difference.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je hoeft de vrouw ook niet op een voetstuk te plaatsen.
Als de man maar van zijn voetstuk wordt afgeschopt.
Daar sluit ik me bij aan. En van mij mag het onderwijs wél dicht.quote:
Die van mij tijdens de lockdown:quote:Op donderdag 25 november 2021 17:00 schreef Z het volgende:
Dit is mijn zoon tijdens de lockdown. Dat wordt helemaal niks.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |