Mijn dochter van 10 ook.quote:
Het zijn ook echt supermooie liedjes en krankzinnig goed geproduceerd (door haar broer). Wel erg donker en somber, maar je hoeft als tienjarig mensenwezen niet alles mee te krijgen.quote:
Dat gevoel heb ik niet. De laatste keer dat ik een album ontdekte waar ik naar wilde luisteren, was toen Radiohead weer eens wat uitbracht. Ik doe m'n best om m'n horizon te verbreden door zo nu en dan eens een playlist van Spotify aan te zetten, maar ik blijf de oude bekenden opzoeken. Terwijl ik me op allerlei andere fronten gemakkelijk van de ene passie in de andere stort, blijft mijn muziekliefde eenkennig en exclusief.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het zijn ook echt supermooie liedjes en krankzinnig goed geproduceerd (door haar broer). Wel erg donker en somber, maar je hoeft als tienjarig mensenwezen niet alles mee te krijgen.
Ik heb bij haar hetzelfde als een paar jaar geleden toen ik Kanye West 'ontdekte': wat.heb.ik.in.godsnaam.allemaal.voor.goeds.gemist? In het geval van Eilish zijn het twee volle albums, dat is bij te houden.
Als ouder word je ertoe gedwongen. En dan heb ik liever dat m'n kind naar Billie Eilish luistert dan naar meuk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:33 schreef Ringo het volgende:
En in midlife lijkt het ook ineens weer heel belangrijk om nog met het heden mee te kunnen rennen.
Je wordt minder hard en ook niet dagelijks geconfronteerd met de werkelijkheid van ouder worden, waarin jij de toeschouwer bent die aan de race wil deelnemen, de schaduwbokser op de tribune.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Midlife is inderdaad heel anders zonder kinderen.
In de race naar het einde ben ik sowieso al over de helft, dus dat gaat goed.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je wordt minder hard en ook niet dagelijks geconfronteerd met de werkelijkheid van ouder worden, waarin jij de toeschouwer bent die aan de race wil deelnemen, de schaduwbokser op de tribune.
'k Zou even een afspraak met de neuroloog maken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:48 schreef Gellius het volgende:
Ik ervaar de laatste weken een vreemde voorkeur voor muziek waar ik vroeger met een grote boog omheen liep, zoals Queen, Deep Purple of Faithless. En deze week, out of nowhere:Guns 'n' Roses
.
Ik geef het een paar maanden voor je op een dorpsfeest naar covers van Rob de Nijs zit te luisteren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:28 schreef Gellius het volgende:
Ik volsta met een borende blik in mijn ziel 's ochtends bij het scheren.
Grmbl. Ik haal de cover die ik met Batuwu had opgenomen wel offline.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:03 schreef Gellius het volgende:
Dan prijs ik me nog gelukkig dat ik niet afgezakt ben tot BLØF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |