Mijn ouders hebben nog nauw appcontact met de nieuwe bewoners en zeiden dat het nog niet zo opschiet. En het lege weilandje achter huis is nog van mijn ouders in de hoop dat ze er ooit wel iets op mogen bouwen maar ik hoorde dat de Japanse Duizendknoop gesignaleerd is dus met een beetje pech wordt het een oerwoud.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:39 schreef Claudia_x het volgende:
Hier ging het opvallend soepel. Eén valpartij en een vriendelijke meneer heeft z'n stuur rechtgezet.
Ik zag trouwens dat het huis van de oma van @:I.R.baboon flink wordt verbouwd.
Ik ben op Texel ook voor het eerst gevallen (op mijn racefiets dan, op mijn stadsfiets heb ik meerdere flinke smakken gemaakt, vaak dronken , één keer zo hard op de lijnbaansgracht dat de zwerver die de prullenbak aan het leeghalen was bezorgd naar me toe kwam of het wel ging) toen ik netjes rechts hield op het buitendijkse fietspad en er net te laat achter kwam dat dat deel al flink schuin afliep richting basaltblokken en branding, dus dat was niet meer te redden. Ik had een flink deel van mijn flank geschaafd, maar 1,5 week later zijn de eerste wonden genezen en de laatste hanteerbaar.quote:
Tja, hij doet alles met een understatement, zo ook sturen schijnbaar.quote:
Dat is een probleem dat je tot nu toe in de Harskamp niet had.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:43 schreef Claudia_x het volgende:
Iets heel anders: onze zoon gaat morgen voor het eerst naar de middelbare school! In de grote stad! Het is wel een gek idee dat ik dat vroeger zonder mobiele telefoon deed. Wij kunnen iMax daarentegen live volgen. Als-ie iets te lang stilstaat weten we dat-ie wordt beroofd van z'n nieuwe Nikes.
Dan ga je naar Ede, wat voelt als De Grote Stad. Ik moest ook een eind fietsen in m'n eentje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is een probleem dat je tot nu toe in de Harskamp niet had.
Over een tijdje wil hij niet eens z'n boterhamtrommel mee, want dan haalt hij gewoon een zak chips in de pauze.quote:
Wij haalden een puddingbroodje en 3es-cola.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:33 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Over een tijdje wil hij niet eens z'n boterhamtrommel mee, want dan haalt hij gewoon een zak chips in de pauze.
Ai, van die schaafwonden zijn zo pijnlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben op Texel ook voor het eerst gevallen (op mijn racefiets dan, op mijn stadsfiets heb ik meerdere flinke smakken gemaakt, vaak dronken , één keer zo hard op de lijnbaansgracht dat de zwerver die de prullenbak aan het leeghalen was bezorgd naar me toe kwam of het wel ging) toen ik netjes rechts hield op het buitendijkse fietspad en er net te laat achter kwam dat dat deel al flink schuin afliep richting basaltblokken en branding, dus dat was niet meer te redden. Ik had een flink deel van mijn flank geschaafd, maar 1,5 week later zijn de eerste wonden genezen en de laatste hanteerbaar.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:36 schreef Franny_G het volgende:
Maar na weer een paar weken bleek dat ze dat verhaal uit haar duim had gezogen. En toen ben ik alsnog met de juf gaan praten..
.
Houd vol! Er breekt een dag aan waarop ze uit zichzelf beginnen te praten over wat ze hebben meegemaakt. Daarvoor moet je wel jarenlang elke dag aan hun hoofd zeuren. Ook dat is ouderschap.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
In groep 3 gaat het trouwens volgens mij allemaal wel ok, maar concrete informatie lospeuteren is lastig.
Dag twee: aangereden door een auto. En flink ook maar wonderlijk genoeg niets aan de hand. Het gebeurde voor m'n neus. Auto van rechts stopte om wat kinderen over te laten steken en van links kwam hard een auto aanrijden die hem in z'n voorwiel reed. Toestanden.quote:
Godverdomme. Wat voor gesprek heb je met die automobilist gehad?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:57 schreef Z het volgende:
[..]
Dag twee: aangereden door een auto. En flink ook maar wonderlijk genoeg niets aan de hand. Het gebeurde voor m'n neus. Auto van rechts stopte om wat kinderen over te laten steken en van links kwam hard een auto aanrijden die hem in z'n voorwiel reed. Toestanden.
Ach! Ik zie zowel overeenkomsten tussen onze kinderen als verschillen (wie niet?). Het grootste verschil is dat iMax nonchalant is en z'n zusje een pietje precies. Ze is wat dat betreft een kopie van mij. Ik wou dat ik wat van de nonchalance van iMax had.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:48 schreef Franny_G het volgende:
Onze jongste zat laatst bij de opvang in de bosjes te huilen, omdat hij verdrietig was maar daar niet mee naar de juf wilde gaan. Net een kat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |