SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben alleen oesters. Rest wat je noemt nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:59 schreef Karzai het volgende:
mja was wel lekker maar toch liever een plateau met oesters, garnalen en rivierkreeftjes bij bitterbal haar toko
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdagquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je vandaag een smurfdag ballie?
Centraalquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Er zijn meerdere stations in Roffa, maar toch bedankt voor de moeite
![]()
Sowieso is het daar wel the place to be als je lekker wil eten
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdag
Heb je nu het vosje niet gezien?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdag
Ja maar smurfen kan ook binnen :pquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
ook niet echt smurfweer.
quote:
quote:
Kreeften bedoel je?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:02 schreef bitterbal het volgende:
Oh ja die grote garnalen hebben we wel
Terechtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb snoepgroente gekocht en ik schaam me er een beetje voor
* Poetst glazen verrekijkerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar smurfen kan ook binnen :p
Ben vrijdag wel vrij maar dan naar Dordrecht met tante en nichtje dus dat zie k niet als smurfen. :p
* slijpt mobiele guillotinequote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Poetst glazen verrekijker
* zoekt kortste wandelroutequote:
Ik las soepgroentequote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb snoepgroente gekocht en ik schaam me er een beetje voor
Nee liever niet eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |