Ik ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Om possetje kon ik nog wel lachen
Paul en Bart Messenquote:
Die was ook een flinke partij geestesziek. Alsof ie vanuit een TBS kliniek kon FOK!ken.quote:
Ja lekker alternatief toch. Niemand die er een fuck van begreep alleen jij de heks.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Om possetje kon ik nog wel lachen
Dankjewel. Deze moderator moet echt gewoon weg hij zou het goede voorbeeld moeten laten zien maar hij breekt de regels.quote:
Ik heb al een contract getekend dus ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die bijna (belachelijk) succesvolle auteur?
Jij weet het wel?quote:
Zo te ruiken wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:29 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Eikel ik ben helemaal geen possetje.
Ik hoef daar geen moeite voor te doen dat doen jullie zelf al mij alle aandacht geven.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:27 schreef Ynnad_Er het volgende:
Maar de user genoemd in de TT zal Kluun wel zijn. Of Ts heeft een beetje aandacht nodig, dat is in dezen dan gelukt.
En jij!quote:
Daaaaaagquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:28 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Jij weet het wel?Je hebt geen glazen bol dus doe maar niet te snel aannames graag.
Vroeg me al af waarom ik over al die boeken van je struikelde in de stadquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:27 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik heb al een contract getekend dus ja.
Als je veel bier drinkt struikel je sowieso over alles en iedereen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom ik over al die boeken van je struikelde in de stad
Dat kloptquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:42 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Als je veel bier drinkt struikel je sowieso over alles en iedereen.
Die inderdaad.quote:
Deze manquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:35 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
En jij!Jij bent toch alleen maar een dumbass mofo die het vak moderator spelen hier helemaal niet snapt. Hoe kan ik je nu nog serieus nemen? Kon ik al niet. Maar nu al helemaal helemaal helemaal helemaal niet niet niet niet niet niet.
niet boer.![]()
IQ van anderhalve koe.
Hier moet ik hem toch wel gelijk in geven @Paulquote:
Oke Paul.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:30 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik hoef daar geen moeite voor te doen dat doen jullie zelf al mij alle aandacht geven.
I know Samuel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:30 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Shit je hebt me betrapt Braddie.
In dat laatste kan ik me wel vindenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:25 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja lekker alternatief toch. Niemand die er een fuck van begreep alleen jij de heks.
Ja is dat zo meid? Spannend.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dat laatste kan ik me wel vinden
Je lult jezelf klemquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:18 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja is dat zo meid? Spannend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |