abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2021 @ 11:05:00 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_200963126
Herfst of lekkere nazomer, wat zal het worden?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_200963172
Soms moet je even tot 10 tellen..

Zucht...

Dat je van de week (maandag) je tas leeg gooit in de auto omdat je wat kwijt bent.
Dat je dan het zooitje even in een plastic zak doet om het later uit te zoeken.
Dat je, als je thuis komt, dat zakje in de gang zet, de auto wegzet en terug naar huis gaat.
Dat je het zakje even vergeet.
Dat je vanmorgen op zoek bent naar het zakje waar o.a. je koptelefoon van je telefoon in zit.
Dat je het zakje niet kan vinden.
Dat je je man vraagt waar het zakje is..

Dat manlief het zakje aanzag voor vuilnis en het in de container gegooid heeft...

😡😡😡😡😱😱😱😱😡😡😡😡😤😤😤😤

Dag nieuwe koptelefoon

quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef laziness het volgende:
Herfst of lekkere nazomer, wat zal het worden?
Ik hoop op een nazomer zodat we nog in het zwembad kunnen... is nu echt veel te koud.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:02 schreef laziness het volgende:

[..]
Het is ook echt alleen het zuiden waar het warm is momenteel volgens mij.
In Bulgarije is het 28/29 graden nu.
Helaas veranderd van groen naar geel dus dat wordt 2x testen voor de dames.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_200963193
@vicky.. dat is wel iets te opruimerig :o

Ze willen de volgende kop koffie graag om half 1.. lekker duidelijk, mag ik wel :D
pi_200963229
Oef.... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200964690
@Vicky Wat zat er nog meer in het tasje? :o
Stomme mannen altijd. Ruimen ze ook een keer op. :{w

Mijn man gooide eens nieuwe schoenen van mij weg. Ik had ze net 2 maanden.
Ik had ze gedragen toen we 3 dagen naar Disney waren geweest en de geur was niet te harden. :+ :@
Ik had ze schoon gemaakt en op het balkon gezet om ze te laten drogen.
Heeft mijn man ze in de ondergrondse container geworpen. }:|
pi_200964727
Zelf trouwens mijn man’s nieuwe iPhone per ongeluk in de papierbak gegooid. :')
Ik had folders bekeken met mijn toen peuter zoon en de hele stapel opgepakt en in de bak buiten gegooid.
Man was even later zijn telefoon kwijt en was nergens te vinden. Ik stond ‘s avonds bij de voordeur om naar werk te gaan tot ik ineens een ingeving kreeg. :')
pi_200964847
@vencodark 2 doosjes smintjes, paracetamol, een spiegeltje, 1 of 2 pennen en wat meuk.
Oeiii klote van je schoenen.

Ik gooide bijna de ereader van T bij het oud papier. Ik had haar tas leeg gemaakt en een hele stapel papier verzameld. De meiden gingen papier naar de container brengen maar die zat, gelukkig, te vol waardoor ze de papierbak niet in 1x in de container konden gooien, maar het stapeltje voor stapeltje moesten doen. Toen kwamen ze gelukkig de ereader tegen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_200964877
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef Vicky het volgende:
@:vencodark 2 doosjes smintjes, paracetamol, een spiegeltje, 1 of 2 pennen en wat meuk.
Oeiii klote van je schoenen.

Ik gooide bijna de ereader van T bij het oud papier. Ik had haar tas leeg gemaakt en een hele stapel papier verzameld. De meiden gingen papier naar de container brengen maar die zat, gelukkig, te vol waardoor ze de papierbak niet in 1x in de container konden gooien, maar het stapeltje voor stapeltje moesten doen. Toen kwamen ze gelukkig de ereader tegen.
Zijn toch geen lullige dingen.
Leer je overigens wel van: ik pluis tegenwoordig dit soort dingen heel goed uit + al jaren geen folders meer. :P
pi_200964914
Oh en mijn man is zowaar 1 hele week vrij. :o

Komt ie tijdens de lunch wel heel cynisch vragen of de dagen thuis altijd zo rustig zijn en dat hij graag met mij zou ruilen. :{w :|W
  woensdag 18 augustus 2021 @ 13:13:17 #10
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_200965309
Zonde Vicky -O-

Kind had toen hij jong was er een handje van zaken over het balkon te smijten, in de bosjes vier verdiepingen lager vonden we een hoop toen we het 'm een keer zagen doen en maar eens op onderzoek uit gingen :')

Hij stopte ook een keer een sleutelbos in de vuilnisbak en die zak stond al klaar om de container in te gaan. Dat was op het nippertje :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_200965548
Haha, onze jongste zoon deed ook vaker van die dingen.
Ik had een keer mijn bankpas op de tafel gelegd omdat ik weg moest en spullen bij elkaar aan het zoeken was. Pas ineens foetsie.
Tijdens het zoeken ging de voordeurbel; de buurvrouw met mijn bankpas :? Had ie hem snel van de tafel gepakt en door de brievenbus door naar buiten geflipt. Lag ie op de stoep.
pi_200965650
Ook veel lepeltjes kwijt geraakt. Hij gooide ze zo met een leeg kuipje de prullenbak mee in.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 15:07:13 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200966869
Hier zijn altijd alle vorken weg als de kinderen afwassen.
Er is een puber al twee uur op de badkamer bezig en die van 12 leert Zweeds vrijwillig in zijn vakantie O+
Puber drie is onderweg met de trein.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_200967293
Ik heb laatst schroefjes van een stuk speelgoed-in-reparatie weggegooid :@ Die waren in een glazen potje gedaan en dat stond op de plek waar ik altijd potjes neerzet als ze naar de glasbak moeten... Oeps. Kind boos, vriend chagrijnig maar had gelukkig nog andere schroefjes die pasten.

Wel een :( naar fabrikanten van deurbeslag. Ik ben op zoek naar een nieuw rubbertje voor een veiligheidsrozet, maar het is een onmogelijke maat. En op de site van de fabrikant staan ze ook niet als los te bestellen. Nu de klantenservice maar gemaild.
pi_200972499
Wie had er zin in de herfst? Het is nu al donker, ik word er spontaan depressief van.. ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200972896
Ik heb net gewoon beachvolleybal gespeeld hoor, het was er heerlijk weer voor O+
  Licht Ontvlambaar woensdag 18 augustus 2021 @ 21:51:57 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_200973200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb net gewoon beachvolleybal gespeeld hoor, het was er heerlijk weer voor O+
Leuk! Dochter heeft zich ingeschreven voor een toernooi begin september, duimen voor lekker weer.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_200973343
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 09:42 schreef Hupje het volgende:
Ik heb zojuist de tuinslang maar aangesloten op de afvoer van het zwembad. Ik geloof niet dat ik kind nog gemotiveerd krijg om er in te gaan deze zomer :')
De boel is leeg en staat binnen *O* Daar nog een paar dagen drogen, vrees ik. Stom weer.
Ik ben blij dat ik niet ga kamperen, dat is vast nóg verschrikkelijker met alle klamme spullen.
pi_200973935
Hier gaan ze eigenlijk nog bijna elke dag even in het zwembad. Niet heel lang, maar ze genieten er wel nog van. Wel jammer dat de oudste 2 weken geleden een schop tegen haar or kreeg van de jongste. Scheurtje in het trommelvlies en nu voorlopig niet met dr hoofd onder water.
*poef* nu is het weg
  Licht Ontvlambaar woensdag 18 augustus 2021 @ 22:28:10 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_200973995
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:58 schreef Hupje het volgende:

[..]
De boel is leeg en staat binnen *O* Daar nog een paar dagen drogen, vrees ik. Stom weer.
Ik ben blij dat ik niet ga kamperen, dat is vast nóg verschrikkelijker met alle klamme spullen.
Daarom altijd een straalkacheltje mee en aan ‘s nachts.
Maar ik zou echt doodongelukkig worden op een camping nu -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_200974627
:W vanaf de camping! :P Wel een stacaravan, dus dat valt gelukkig mee in vergelijking met een tent of vouwwagen ofzo ;)

Maar vrolijk wordt je er niet van nee...dagje dierentuin maandag hielp wel, en gisteren vooral een hoop spelletjes gedaan, maar merkte vandaag dat de kinderen toch wel érg graag naar buiten wilden. Gelukkig werd het vanmiddag weer beter :)
Morgen nog een hele dag en vrijdag weer naar huis. Maar nog wel 2 weken vakantie hier (de kinderen dan), dus hoop op wat beter weer nog.
pi_200976394
Wij zijn nu in Nederland op vakantie (ook niet in een tent, dat is een principekwestie), maar het valt best mee vind ik :P Vrijdag en dit weekend was het heerlijk weer en hebben we zelfs in het meertje hier gezwommen. Dinsdagmiddag heeft het wel gehoost dus dat was een prima middag om films te kijken en een escape room spelen. En verder hebben we droog kunnen wandelen, hardlopen, fietsen en koffiedrinken op een terrasje. Wij gingen vroeger vrijwel altijd in de bergen op vakantie waar het weer soms ook opeens omslaat, tot aan nachtvorst aan toe :X Ik associeer zomervakantie daarom sowieso wel met eindeloos binnen spelletjes doen, in de regen met je korte broeken en gekke kleren omdat je tóch te weinig warms mee had :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200976530
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:58 schreef Hupje het volgende:

[..]
Wij overwegen ook om de boel maar leeg te laten lopen... Maar ook wel wat twijfel, want dan zal je zien dat het net wel weer warm wordt... :{w
Wat is wijsheid... we wachten in elk geval maar tot het gewoon droog is overdag, zodat we dat ding kunnen laten drogen in de tuin, want daar heb ik binnen geen plek voor.
Fake it till you make it...
pi_200976568
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:24 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier gaan ze eigenlijk nog bijna elke dag even in het zwembad. Niet heel lang, maar ze genieten er wel nog van.
Ons zwembad is groen :{ . De pomp staat de hele dag aan, chloor erin, dat spul voor ph waarde erin, maar ik krijg de alg niet weg.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200976627
De tuinmannen staan in de regen te buffelen.. Hoop voor ze dat het niet de hele dag zo blijft. Anders wordt het vanmiddag warme chocomel :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')