Ik hoop op een nazomer zodat we nog in het zwembad kunnen... is nu echt veel te koud.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef laziness het volgende:
Herfst of lekkere nazomer, wat zal het worden?
In Bulgarije is het 28/29 graden nu.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is ook echt alleen het zuiden waar het warm is momenteel volgens mij.
Zijn toch geen lullige dingen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef Vicky het volgende:
@:vencodark 2 doosjes smintjes, paracetamol, een spiegeltje, 1 of 2 pennen en wat meuk.
Oeiii klote van je schoenen.
Ik gooide bijna de ereader van T bij het oud papier. Ik had haar tas leeg gemaakt en een hele stapel papier verzameld. De meiden gingen papier naar de container brengen maar die zat, gelukkig, te vol waardoor ze de papierbak niet in 1x in de container konden gooien, maar het stapeltje voor stapeltje moesten doen. Toen kwamen ze gelukkig de ereader tegen.
Leuk! Dochter heeft zich ingeschreven voor een toernooi begin september, duimen voor lekker weer.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb net gewoon beachvolleybal gespeeld hoor, het was er heerlijk weer voor
De boel is leeg en staat binnenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:42 schreef Hupje het volgende:
Ik heb zojuist de tuinslang maar aangesloten op de afvoer van het zwembad. Ik geloof niet dat ik kind nog gemotiveerd krijg om er in te gaan deze zomer
Daarom altijd een straalkacheltje mee en aan ‘s nachts.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:58 schreef Hupje het volgende:
[..]
De boel is leeg en staat binnenDaar nog een paar dagen drogen, vrees ik. Stom weer.
Ik ben blij dat ik niet ga kamperen, dat is vast nóg verschrikkelijker met alle klamme spullen.
Wij overwegen ook om de boel maar leeg te laten lopen... Maar ook wel wat twijfel, want dan zal je zien dat het net wel weer warm wordt...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:58 schreef Hupje het volgende:
[..]
De boel is leeg en staat binnenDaar nog een paar dagen drogen, vrees ik. Stom weer.
Ik ben blij dat ik niet ga kamperen, dat is vast nóg verschrikkelijker met alle klamme spullen.
Ons zwembad is groenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:24 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier gaan ze eigenlijk nog bijna elke dag even in het zwembad. Niet heel lang, maar ze genieten er wel nog van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |