Ik ben het niet eens met jou. PSV had alles onder controle.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan kijk je door een erg gekleurde bril Ajax had tot de 0-2 alles onder controle en verdiende de 1-1
Laten we hopen dat PSV het gaat redden. Ook Ajax had het zwaar in de poulefase tegen Benfica destijds. Het zal moeilijk worden tegen Benfica. Ik schat de kansen op 40% voor PSV.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je 0-1 achter staat, heb je natuurlijk niet alles onder controle hè. PSV was over de gehele wedstrijd genomen gewoon de terechte winnaar. 4-0 Was niet geflatteerd maar gewoon een juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen. Ginkel en Madueke kregen nog grote kansen in de 2e helft om de score nog meer op te voeren.
Ajax had nog geen wedstrijdritme (is nu al een stuk beter natuurlijk). Maar ga ajb niet lopen roepen dat Ajax alles onder controle had![]()
Genoeg over Ajax en die troostprijs.
PSV kan weer 7 ton bijschrijven wegens een opleidingsvergoeding.
Vanavond? Pfff, ik zweef tussen hoop en vrees.
Ik gok en vrees op 3-1 Benfica.
Looool.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
Onze aanval is beter dan die van hun, maar hun verdediging is beter dan die van ons. Wordt een spannende wedstrijd
Paar kansjes gehad wel, Zahavi die 5cm buitenspel staat, voorzet van Madueke die binnen gegleden kon worden. Maar met deze verdediging ben je gewoon kansloos. Mwenequote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef Cherni het volgende:
3 kansen en 2 doelpunten. PSV dat steeds met hetzelfde patroon door die muur heen wil breken dat niet gaat lukken.
Het zit je diep geloof ik?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:49 schreef Jiyar86 het volgende:
HAHA grote bek na bekerwedstrijd tegen ajax. Dit is puur genieten 🖕🖕
Als dit 2-1 of 3-2 of iets dergelijks wordt heeft PSV zeker nog kans. Als het 4-0 wordt, kunnen we het shakenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Benfica is best effectief. En het loopt daar wel net ff wat beter.
Ik zie echter wel dat we niet kansloos zijn. Schade beperkt houden is nu belangrijk.
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als dit 2-1 of 3-2 of iets dergelijks wordt heeft PSV zeker nog kans. Als het 4-0 wordt, kunnen we het shaken
Volgens mij ook. Het is jammer nu tegen Benfica maar dat had ik ook al wel verwacht. Het is niet anders. Ik zie het eerder 3-0 worden dan 2-1 eerlijk gezegd.quote:
Je weet dat de uitdoelpunten regel is afgeschaft he? 😂😂quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als dit 2-1 of 3-2 of iets dergelijks wordt heeft PSV zeker nog kans. Als het 4-0 wordt, kunnen we het shaken
Kan hij nog aan werken toch? Er is al best wat veranderd en de transferperiode is nog even open. En het is natuurlijk niet gezegd dat je met die 2 vervangers (wie eigenlijk?) nu wel 0-0 had gestaan ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt John zich toch zand in de ogen laten strooien na het goede begin. Geen vervangers halen voor je beste spelers, Malen en Dumfries, kan natuurlijk niet.
Ik ben niet negatief tov PSV. Het is zoals je zegt, Benfica is gewoon een goede ploeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:52 schreef WaikikiWim het volgende:
Jongens jongens wat een negativiteit weer hierBenfica is gewoon een goede ploeg. Middenveld en aanval gelijk aan Ajax, maar de verdediging daarentegen een stuk beter. Dit is gewoon de jongens tegen de mannen, PSV voetbalt bij vlagen best leuk mee maar als de trekker overgehaald moet worden dan staat Benfica er gewoon en PSV niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |