SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Nou, ik had het over reptilians en de recente gebeurtenis dat een man zijn kinderen had geharpoent omdat hij dacht dat ze reptilians warenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CL is lief en grappig en leuk
Oooh verrek ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik had het over reptilians en de recente gebeurtenis dat een man zijn kinderen had geharpoent omdat hij dacht dat ze reptilians waren
US wil weten of je grote lenzen hebt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg ik niet, is een groot staatsgeheim
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zei alleen maar dat ik blauwe ogen heb en anderen gaan me harpoeneren
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US wil weten of je grote lenzen hebt.
quote:
"eej vrouwke, hebbe gij van oe eigen zulken dikke tetten of hedde zo'n omhoogdouw beejhaa aan"quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof dit zo'n hele vreemde vraag is
Kun je geen foto van een van je ogen maken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Smoothquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je geen foto van een van je ogen maken?
Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je geen foto van een van je ogen maken?
De meesten zeggen dat ruim van tevoren wel hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"eej vrouwke, hebbe gij van oe eigen zulken dikke tetten of hedde zo'n omhoogdouw beejhaa aan"
Ik moet nog steeds snikken als ik naar Frank en Frey kijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Er stond toevallig een film aan waarin iemand gemeen is tegen een hondje en daar kan ik echt niet tegenSnel omgezet
Duik ik maar snel met mijn arische hoofd de kelder inquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Zonder wormen, ok.quote:
Oeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:06 schreef Bugno3 het volgende:
Brabant. De zweem van gezelligheid, terwijl het in feite wemelt van de kleingeestige, bekrompen xenofoben die hun alcoholisme steevast bagatelliseren door zichzelf liefkozend "Bourgondiër" te noemen. Vervolgens komen ze tijdens hun studententijd en daarna massaal Amsterdam overspoelen, om zodra ze de 30 naderen snel weer naar hun vreselijke dorpjes te verkassen.
Ik voel me niet onveilig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duik ik maar snel met mijn arische hoofd de kelder in [ afbeelding ]
Zelf durven ze niet zonder Beretta de voordeur uit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Zon hekel aan van die schijamsterdammers die elk ander gebied “de provincie” noemen.
Domme lui.
Nou...wij in Utrecht hebben Sharon fucking Dijksmaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
En zelf hebben ze de kutste burgermoeder die jeje maar kunt wensen.
Echt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou...wij in Utrecht hebben Sharon fucking Dijksmazo'n downgrade na van Zanen
Marley and Me al gezien?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Er stond toevallig een film aan waarin iemand gemeen is tegen een hondje en daar kan ik echt niet tegenSnel omgezet
Oh ja, ik ga naar de hel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Past niet echt bij dat droevige gedoe maar deed me denken aan mn favoriete tekenfilm toen ik een klein meisje wasquote:
Provinciebewoner gespotquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Zon hekel aan van die schijamsterdammers die elk ander gebied “de provincie” noemen.
Domme lui.
Burritoquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf durven ze niet zonder Beretta de voordeur uit.
Ja die ooit superdikke zeugquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt!is die schele ook burgermeester geworden?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga naar de hel.Ik moet ook altijd zo hard mijn best doen om niet in de slappe lach te schieten bij begrafenissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat heb ik echt nooit gehad, dat beetje respect heb ik dan wel nog in mn flikkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd zo hard mijn best doen om niet in de slappe lach te schieten bij begrafenissen
Is een jankfestijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik weiger. Heb het boek ook al acht jaar in de kast staan
Naja, verder viel het wel mee, maar die reclame zit zķ in m'n kop gedrild...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd zo hard mijn best doen om niet in de slappe lach te schieten bij begrafenissen
Helaasquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt nooit gehad, dat beetje respect heb ik dan wel nog in mn flikker
Wij hadden vroeger dezequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo wat is dat voor inteeltkop?quote:
Dat is een psychiatrische patiënt man.quote:
Qua accent lijkt ie meer uit mijn regio te komen....quote:
Kan zijn mooiste interview niet vinden helaas, @Budapestenaar weet wel welke ik bedoel 'heeft u het nu over het dorp of de gemeente Moerdijk'quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo wat is dat voor inteeltkop?
Dit is al geniaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan zijn mooiste interview niet vinden helaas, @:Budapestenaar weet wel welke ik bedoel 'heeft u het nu over het dorp of de gemeente Moerdijk'
Water is natquote:
Heb hem gevondenquote:
Stel, ze sluiten je op zonder eten samen met een rode panda, hoe lang zou het duren voordat je die op gaat eten?quote:
Bedankt Poekiequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedankt, nu moet ik weer aan die kattensnot in mijn oog denken
Ik heb wel Milka voor je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb te weinig gegeten vind ik en snak naar chocola.
Juffrouw Ank, wat had je anders verwacht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:15 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit begint echt ronduit gęnant te worden
denk niet dat ik dat kanquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel, ze sluiten je op zonder eten samen met een rode panda, hoe lang zou het duren voordat je die op gaat eten?
Die spoort niet joh !quote:
Varkentje met kraaloogjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja blijft een raadsel hoe die ooit burgemeester is gewordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die spoort niet joh !alles super letterlijk nemen, welke username op Fok zou hij hebben?
Een paar alles-letterlijk-lezers zitten er hier ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die spoort niet joh !alles super letterlijk nemen, welke username op Fok zou hij hebben?
Ja echt!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja blijft een raadsel hoe die ooit burgemeester is geworden![]()
Dat was dus mn punt jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een paar alles-letterlijk-lezers zitten er hier ook.
Dus er zitten hier stiekem een paar burgemeestersquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij het?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda is toch burgemeesterquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus er zitten hier stiekem een paar burgemeesters
Dat zijn de beste lui man.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja blijft een raadsel hoe die ooit burgemeester is geworden![]()
True thoughquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn de beste lui man.
Niet arrogant. Want te lelijk.
Altijd eerlijk want te autistisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ehehehehe.
We zijn eruit wat het lijflied van de antivaxxers zou moeten zijn.ik snap em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Check de tekst maar eens.quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou wel om wat van dat roze te likken. Met van die lange halen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ehehehehe.
We zijn eruit wat het lijflied van de antivaxxers zou moeten zijn.Vind het verontrustender dat je opeens met Boyzone aan komt zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
We hebben een matige muziekzender op staan. Xite.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het verontrustender dat je opeens met Boyzone aan komt zetten
Waarom zet je hem niet op een andere zender danquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben een matige muziekzender op staan. Xite.
Afstandsbediening ligt te ver en het stoort me niet genoeg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zet je hem niet op een andere zender dan
Die schijnen enorm tegen te vallen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in zo'n tompouce donut van de Hema.
Ik vond hem wel oké.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die schijnen enorm tegen te vallen.
Fair enough.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Mijn standaarden liggen niet zo hoog.
Nooit doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:31 schreef LTVDK het volgende:
Tompouce van de bakker hierHad ik vanmiddag wel trek in toen ik er langs liep maar heb me ingehouden
Er eentje halen of me inhouden?quote:
Ja en dan met je tong in dat gat beetje draaien hmmmmquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in zo'n tompouce donut van de Hema.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en dan met je tong in dat gat beetje draaien hmmmm
Hoe koud is het daar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is eigenlijk te warm voor m'n onesie.
Graad of 21 binnen.quote:
Nee hoor! Alleen de combi met onesie is het dus niet helemaal.quote:
Hier 14 ofzoquote:
Daar keek ik ook naarquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Past niet echt bij dat droevige gedoe maar deed me denken aan mn favoriete tekenfilm toen ik een klein meisje was![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer bijgekomen van het sporten
Mooiste tijd voor de mooiste mensenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Liep net buiten in een lange broek, jas aan, in het donker.
Herfstvibes
Hier nog geen bosbranden maar aan de Cote d'Azur paar honderd kilometer verderop is het goed misquote:
komt het jouw kant op?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier nog geen bosbranden maar aan de Cote d'Azur paar honderd kilometer verderop is het goed mis
Geen ideequote:
Pfff ben vorige week weer begonnen met indoor kracht hitt training, had spierpijn alsof ik griep had. 1 dag maar gelukkig. Raar want fiets wel veel de hele zomer maar daarmee train je schijnbaar lang niet alle spierenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik nu 2 ipv 3 dagen spierpijn heb dan is het al weer vooruitgang.
Wel blijerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teveel zon maakt mensen zwak en lui.
Ergens zit wel een optimum denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hooooooooiquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETBOEITJE
De bokszaktraining heb ik wel even last van, maar van de core/mobility training had ik veel meer spierpijn. Daar zitten nog wat spieren bij die normaal niet actief zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff ben vorige week weer begonnen met indoor kracht hitt training, had spierpijn alsof ik griep had. 1 dag maar gelukkig. Raar want fiets wel veel de hele zomer maar daarmee train je schijnbaar lang niet alle spieren
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dan zet ik de zon wel weer aan [ afbeelding ]
ja, lekker, zo'n ranzige vette bitterbal gedipt in mosterdquote:
Dan maar zwak en lui heb het er graag voor overquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent als alfa man toch altijd bezig met klussen en zware dingen tillen? Waarom zou je naar de sportschool gaan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff ben vorige week weer begonnen met indoor kracht hitt training, had spierpijn alsof ik griep had. 1 dag maar gelukkig. Raar want fiets wel veel de hele zomer maar daarmee train je schijnbaar lang niet alle spieren
Brandblaren op je gehemeltequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
dat je er dan in bijt en dan: pfffffffffffffffffggggggshsssssllllllllsfffffffffffffffff... ragout over de kin en alles...
genot
kaassoufflées ook altijd...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brandblaren op je gehemelte
Om naar andere vrouwen te kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent als alfa man toch altijd bezig met klussen en zware dingen tillen? Waarom zou je naar de sportschool gaan?
Echt vreemd, witte mannen die geen kaas lusten, ben je heel klein van stuk of zo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kaassoufflées ook altijd...
maar ja, die eet ik niet
Beetje reetveters checken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om naar andere vrouwen te kijken natuurlijk.
Nee, ben van Zwitserse komaf...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt vreemd, witte mannen die geen kaas lusten, ben je heel klein van stuk of zo?
Dan ben je vrij klein, introvert en harig, toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ben van Zwitserse komaf...
Wat weer raar is, want die hebben kaas uitgevonden.
Ah ja, Strakke sportleggings checken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om naar andere vrouwen te kijken natuurlijk.
Ja we zitten al bij Delta en Lambda is al onderwegquote:
Wat dragen vrouwen tegenwoordig in de sportschool dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uitstekende reetveters zijn zo 2005
Heb jij ooit een Zwitser gezien?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je vrij klein, introvert en harig, toch?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ja, Strakke sportleggings checken.
Zelfde als in de supermarkt. Zo'n strakke sportlegging.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dragen vrouwen tegenwoordig in de sportschool dan?
Sportleggings en sportbeha'squote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dragen vrouwen tegenwoordig in de sportschool dan?
Skiën in Gstaad en Saas-Fee ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb jij ooit een Zwitser gezien?
Legend has it dat @kwiwi er weleens eentje in levenden lijve heeft gezienquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb jij ooit een Zwitser gezien?
waterquote:
Ordinair.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sportleggings en sportbeha's
goed dat je het zegt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Legend has it dat @:kwiwi er weleens eentje in levenden lijve heeft gezien
Omdat ik dan nog beter kan klussen en dingen tillen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent als alfa man toch altijd bezig met klussen en zware dingen tillen? Waarom zou je naar de sportschool gaan?
Ik heb er een jaar gewerkt dus kwam er soms ook wel tegen als ik niet op mijn zolderhotelkamer zat daar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Legend has it dat @:kwiwi er weleens eentje in levenden lijve heeft gezien
Spannendquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar gewerkt dus kwam er soms ook wel tegen als ik niet op mijn zolderhotelkamer zat daar.
Lelijk volk wel hč?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar gewerkt dus kwam er soms ook wel tegen als ik niet op mijn zolderhotelkamer zat daar.
quote:
waarom zou iemand dat aanklikken. dit isnog erger dan het berenfilmpjequote:
Ja die heb je ook zitten luisteren dus hups hups.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou iemand dat aanklikken. dit isnog erger dan het berenfilmpje
nee hier ben ik niet nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die heb je ook zitten luisteren dus hups hups.
Om in slaap mee te komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die heb je ook zitten luisteren dus hups hups.
Wat leuk!!!quote:
Is rustgevender dan het gegil van die drugsverslaafde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hier ben ik niet nieuwsgierig naar
niet voor mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is rustgevender dan het gegil van die drugsverslaafde.
Oh dat kan ik wel, ik heb nog een klein beetje zelfcontrole somsquote:
Was het een doper?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is rustgevender dan het gegil van die drugsverslaafde.
zeg 't eensquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Etto wat wil je nu weer?
GC / Als volwassene zonder kinderen naar de speeltuin.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kom vrijdag richting jouw hoofd [ afbeelding ]
las op wiki dat hij idd drugsprobleem had gehad. op aanraden dus naar die beren ging en sort off heeft bedacht dat die beren hem hebben geholpen af te kickenquote:
Harig?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
O die laatste aardbei was net niet goed meer
Dit jaar gaan ze wel heel hard heb ik het idee, zeker die uit de supermarkt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
O die laatste aardbei was net niet goed meer
Is wel gelukt trouwensquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las op wiki dat hij idd drugsprobleem had gehad. op aanraden dus naar die beren ging en sort off heeft bedacht dat die beren hem hebben geholpen af te kicken
Ik vermijd liever plekken waar jengelend kroost rondbanjert inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grapje, jij zou voor ontspanning losgaan in een antiekwinkel.
Nu word ik bangquote:
Och een echte man weet zijn genen wel te waarderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vermijd liever plekken waar jengelend kroost rondbanjert inderdaad.
Die gaan juist lang mee vergeleken met die van de markt. Ga ze morgen maar invriezen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar gaan ze wel heel hard heb ik het idee, zeker die uit de supermarkt.
Straks als je 80 bent dan ben je een soort van wandelende Encyclopedia Egyptica.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las op wiki dat hij idd drugsprobleem had gehad. op aanraden dus naar die beren ging en sort off heeft bedacht dat die beren hem hebben geholpen af te kicken
Jij bent een echte man?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och een echte man weet zijn genen wel te waarderen.
Hier zit een "fruittuin" waar ik in het weekend wel eens naartoe ga, die gaan wat langer mee heb ik het idee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gaan juist lang mee vergeleken met die van de markt. Ga ze morgen maar invriezen.
https://philipsfruittuin.nl/nl/quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zit een "fruittuin" waar ik in het weekend wel eens naartoe ga, die gaan wat langer mee heb ik het idee.
Ik zou willen zeggen vlucht hierheen om onder te duiken, maar dat weet ze natuurlijk nog makkelijker te vindenquote:
buda:quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen vlucht hierheen om onder te duiken, maar dat weet ze natuurlijk nog makkelijker te vinden
Gelukkig weet ze mijn afres niet. Dus ik blijf gewoon een dag binnen en weg van de ramenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen vlucht hierheen om onder te duiken, maar dat weet ze natuurlijk nog makkelijker te vinden
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja misschien beter die kameel kunnen kiezen
Nou je denkt dat ze dat niet weet ...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig weet ze mijn afres niet. Dus ik blijf gewoon een dag binnen en weg van de ramen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig weet ze mijn afres niet. Dus ik blijf gewoon een dag binnen en weg van de ramen
ballie is geen vrouw, dat is gewoon een hele enge snackquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer zijn mannen nu weer bang voor vrouwen?
Je post hier wel op FOK!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Van zo’n adhdbal word je wel een beetje onrustig hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ballie is geen vrouw, dat is gewoon een hele enge snack
Mijn dagelijkse angsten en nachtmerriesquote:
Sinds wanneer niet ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Hopelijk regent het voor Buda dan kun je niet naar buiten toe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
maar lang verhaal kort: ga met de waterbus naar dordrecht![]()
Leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
Denk het? Kijken wat mijn nichtje wil doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LeukEn wat ga je dan hier doen? Beetje sjoppen?
Wie is bang voor wie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Beetje langs de leuke haventjes lopen ook?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het? Kijken wat mijn nichtje wil doen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het? Kijken wie mijn nichtje wil doen
Denk het. Geen idee wat er allemaal te zien isquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje langs de leuke haventjes lopen ook?
Zullen we vrijdag ook even door de haventjes van Dordt gaan lopen, kun je een beetje de historicus uithangen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje langs de leuke haventjes lopen ook?
Is je nichtje ook knap trouwens?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het? Kijken wat mijn nichtje wil doen
ze is 15quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is je nichtje ook knap trouwens?
The Great Buda from Dordtquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het. Geen idee wat er allemaal te zien is
Vanaf de Waterbus naar de Riedijk en dan langs de Wolwevershaven richting Nieuwe Haven, Lange Ijzeren Brug over en dan via de Vleeshouwersstraat naar de Groenmarkt. Da’s een leuke routequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het. Geen idee wat er allemaal te zien is
Geloof vmboquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja VMBO, HAVO of Atheneum of Gymnasium?
En waar woon jij op de route? 👀quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf de Waterbus naar de Riedijk en dan langs de Wolwevershaven richting Nieuwe Haven, Lange Ijzeren Brug over en dan via de Vleeshouwersstraat naar de Groenmarkt. Da’s een leuke route
Ik kan je alles vertellenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we vrijdag ook even door de haventjes van Dordt gaan lopen, kun je een beetje de historicus uithangen?
Waarom denk jij aan gefriemel als het over mijn 15 jarige nichtje gaatquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is 14 de leeftijd van eerste gefriemel.
16 voor HAVO en 18 voor Atheneum, Gymnasium.
Ik woon richting het station, dus daar kom je niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En waar woon jij op de route? 👀
Misschien gaat ze wel wat tips vragen aan tante bitterbal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is 14 de leeftijd van eerste gefriemel.
16 voor HAVO en 18 voor Atheneum, Gymnasium.
Dus moet richting het station, ga ik daar wle hangen bij de ahquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon richting het station, dus daar kom je niet.
Maar als je door de Hoefijzerstraat richting de Riedijk loopt, kijk je tegen een huis aan waar ik ooit woonde. En als je in de Voorstraat een tattooshop ziet: daar woonde ik ooit boven
Niet specifiek aangaande je nichtje maar ik weet meer van gefriemel dan jij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom denk jij aan gefriemel als het over mijn 15 jarige nichtje gaat
nee joh. die heeft net al haar vriendje gedumpt. Op de naar de volgende denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien gaat ze wel wat tips vragen aan tante bitterbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |