De Lidl! Heeft regelmatig plussize kleding in de aanbieding. Check de webshop eens, ze zijn ook leuk geprijsd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
O. druiven en een glas melk
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark
D. witlof met kaas
T. fruit (weet nog niet wat) en kwark
Weet iemand waar je goedkoop grote maten broeken kan kopen?
Het is overal sale nu volgens mij, maar ik kom eigenlijk alleen maar bij de kringloopquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark
D. witlof met kaas
H&M, Primark, C&A, MSmode, Zalando verkoopt veel plussize merken en heeft regelmatig aanbiedingen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark
D. witlof met kaas
Ooooh geweldig! Wat leuk, wist ik niet. Vanavond even snuffelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:32 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
De Lidl! Heeft regelmatig plussize kleding in de aanbieding. Check de webshop eens, ze zijn ook leuk geprijsd.
Draag vandaag zelf ook een Lidl spijkerbroek van een tientje
Kringloop heb ik ook heel lang gedaan omdat het moest van mijn ex (mijn geld ging naar zijn hobby's). Dus het idee is goed, maar het staat me nogal tegen daardoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is overal sale nu volgens mij, maar ik kom eigenlijk alleen maar bij de kringloop
Zalando ken ik idd! Ik ben nogal fan van Zizi, alleen dat is vrij duur (en gezien ik hoop dat de broeken snel groeien, wil ik er niet zoveel geld aan uitgeven)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
H&M, Primark, C&A, MSmode, Zalando verkoopt veel plussize merken en heeft regelmatig aanbiedingen.
iig toen ik nog + shopte deed ik dat echt vrijwel allemaal online, veel meer aanbod/aanbiedingen.
Misschien op Vinted nog wat van Zizi voor een zacht prijsje?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zalando ken ik idd! Ik ben nogal fan van Zizi, alleen dat is vrij duur (en gezien ik hoop dat de broeken snel groeien, wil ik er niet zoveel geld aan uitgeven)
Ik ga zoeken, dank je welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien op Vinted nog wat van Zizi voor een zacht prijsje?
Ik haal veel van de kringloop ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark
D. witlof met kaas
Voor broeken heeft iedereen een raar figuur, dus dat maakt je eigenlijk juist heel normaal.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Broeken kopen vind ik altijd een enorm drama. Ik heb een raar figuur
Waarheid wel dit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor broeken heeft iedereen een raar figuur, dus dat maakt je eigenlijk juist heel normaal.
Amen!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor broeken heeft iedereen een raar figuur, dus dat maakt je eigenlijk juist heel normaal.
Dit is zo waarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het heel lekker! Gemaakt met de flavourdrops chocolade, cacaopoeder en de hazelnootmelk van de appie. Heb wel het chiazaad eerst nog gemalen. Zeker voor herhaling vatbaar!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:40 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Sterkte!
Wie weet vind jij het wél lekker, smaken verschillen uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |