SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ze kunnen toch zelf gaan vissen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
De Nijlbaars is ooit uitgezet in Lake Victoria (het grootste en voormalig rijkste zoetwatermeer ter wereld) en die had het daar best naar zijn zin, gevolg, er leeft bijna alleen nog maar Nijlbaars, iedere ochtend stijgen er vliegtuigen vol met Nijlbaars op richting de Europese hoofdsteden en de druk bevolkte gebieden rond Lake Victoria hebben niets te vreten want die kunnen die vis helemaal niet betalen, Darwins nightmare.
Zijn ook wel de ervaringsdeskundigen die daar mee aan de haal gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha hoe zo’n topic van een braaf weekendje in een camper ontspoort naar welke hoer.
https://www.beleefmalaga.(...)sardinas-malaga1.jpg
Die fipo is al foute boel. Zo wordt het nooit wat met een topic.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry dit is de link![]()
TRV / Weekendje solo met de camper door NL. Tips?
Doet een deel ook illegaal op de kleintjes maar dan nog is het bij ieder visje de afweging, verkoop ik die voor centjes of vreet ik die op en als je betrapt wordt door de paar grote "witte" bedrijven die zich het meer toegeëigend hebben dan schieten ze hen dood.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zelf gaan vissen?
Uhuhquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zelf gaan vissen?
Wat zit jij nu ineens huillie linksch te doen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet een deel ook illegaal op de kleintjes maar dan nog is het bij ieder visje de afweging, verkoop ik die voor centjes of vreet ik die op en als je betrapt wordt door de paar grote "witte" bedrijven die zich het meer toegeëigend hebben dan schieten ze hen dood.
Ja boeit ook niet alles, wilde gewoon even slim en wereldwijs overkomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zit jij nu ineens huillie linksch te doen?
sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef Ama het volgende:
Ik was net bij vrienden thuis, maar het is daar echt vies. Meteen alle kleding in de was gegooid. 🙈
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef Ama het volgende:
Ik was net bij vrienden thuis, maar het is daar echt vies. Meteen alle kleding in de was gegooid. 🙈
Wtfquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
Rare serie kijk ik, meisje waarop ik zat te geilen braakt ineens een drijfnatte kitten uit, ok next
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef Ama het volgende:
Brand New Cherry Flavor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wtfwat voor rare shizzle kijk jij joh ? Hahaha
Probeer nogeens?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja boeit ook niet alles, wilde gewoon even slim en wereldwijs overkomen.
Definieer vies?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef Ama het volgende:
Brand New Kitty Flavor dusquote:
Het is bij mij thuis meestal nóg schoner.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb gelukkig geen vieze vrienden.
Dr_Zilverberkquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alfabeteisch sorteren joh nikskunner
Je klinkt als m'n moeder als ze bij mij is geweest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef Ama het volgende:
Nee vanavond WZEB tijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Bijzondere programmering bij RTLZ vanavond ...
[ afbeelding ]
https://www.tvgids.nl/gids/animalplanet-rtlz-outtv
Al die cavia-moleculen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je klinkt als m'n moeder als ze bij mij is geweest.
Ik ook niet. Als ik zie dat een kennis een smerig huis heeft wordt dat verder geen vriend(in). Het idee alleen al dat ik zo iemand een beetje fysiek moet begroetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb gelukkig geen vieze vrienden.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ik zie dat een kennis een smerig huis heeft wordt dat verder geen vriend(in). Het idee alleen al dat ik zo iemand een beetje fysiek moet begroeten![]()
Laatste keer dat ik er was was het nog niet zo erg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]daar zou ik niet eens naartoe gaan
Misschien even zeggen dat ze je kunnen inhurenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was was het nog niet zo erg.
Schoolvriendin woonde in zo'n hysterisch rommelhuis. En stoffig. Twee honden en een kat (of meer, geen idee). Overal kleren en vaat en boeken en tijdschriften en asbakken. Flessen lauwe cola naast de bank. Overal poppetjes en kaarten. Maar iedereen was altijd welkom, hartstikke aardige ouders, werkten hardquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ik zie dat een kennis een smerig huis heeft wordt dat verder geen vriend(in). Het idee alleen al dat ik zo iemand een beetje fysiek moet begroeten![]()
Als je dat maar niet in het openbaar doetquote:
Bahbah, zou ontvrienden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Overal kattenharen maar ook echt overal. En heel veel stof.
*bestelt twintig flessen*quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.topdierenshop.nl/beaphar-geurstop-knaagdier-600-gr
Is dat niet gewoon ontzettend lui?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schoolvriendin woonde in zo'n hysterisch rommelhuis. En stoffig. Twee honden en een kat (of meer, geen idee). Overal kleren en vaat en boeken en tijdschriften en asbakken. Flessen lauwe cola naast de bank. Overal poppetjes en kaarten. Maar iedereen was altijd welkom, hartstikke aardige ouders, werkten hard
Studievriendin van me is een hoarder maar die verhuist nogal vaak en flikkert alles dan ook weer even makkelijk weg. Heel bijzonder. Elk huis was een bende en dan liep er ergens nog een kat rond. Overal stond was. Je moest over de stapels zooi naar de bank lopen en dan een plekje vrijmaken. De game-kamer van haar vriend was helemaal vol gegroeid met zooi. De keuken, geen plekje vrij op het aanrecht. Overal hing was. Dan had ze later een droger maar geen kledingkast. Dus dan haalde ze het uit de droger en vouwde ze het een beetje half op en ging het op stapels op de grond. En die kat liep daar dus rond. En alles door elkaar.
Maar ook zij: iedereen welkom, stijd behulpzaam, ontzettend lief.
Cavia's ook een laagjequote:
Ja kan ook. Bij mij in elk geval welquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon ontzettend lui?
De rillingen lopen me over m'n rugquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schoolvriendin woonde in zo'n hysterisch rommelhuis. En stoffig. Twee honden en een kat (of meer, geen idee). Overal kleren en vaat en boeken en tijdschriften en asbakken. Flessen lauwe cola naast de bank. Overal poppetjes en kaarten. Maar iedereen was altijd welkom, hartstikke aardige ouders, werkten hard
Studievriendin van me is een hoarder maar die verhuist nogal vaak en flikkert alles dan ook weer even makkelijk weg. Heel bijzonder. Elk huis was een bende en dan liep er ergens nog een kat rond. Overal stond was. Je moest over de stapels zooi naar de bank lopen en dan een plekje vrijmaken. De game-kamer van haar vriend was helemaal vol gegroeid met zooi. De keuken, geen plekje vrij op het aanrecht. Overal hing was. Dan had ze later een droger maar geen kledingkast. Dus dan haalde ze het uit de droger en vouwde ze het een beetje half op en ging het op stapels op de grond. En die kat liep daar dus rond. En alles door elkaar.
Maar ook zij: iedereen welkom, stijd behulpzaam, ontzettend lief.
Ik heb een bad, maar dan moet ik naar benedenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik een bad had, ging ik er nu in liggen
Ja ik ook, maar het schoonmaken en opruimen is wat minderquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind een schoon en opgeruimd huis wel erg fijn
Lekker met de "mover" jeweetzquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij Zijn Erg Berig, altijd goede show
Ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind een schoon en opgeruimd huis wel erg fijn
Ik heb een bad, maar mijn rug werkt nog steeds niet mee. Ben bang dat ik er niet meer uit kom.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een bad, maar dan moet ik naar beneden#lui
Ik vind dat ook niet alles, maar... ik heb dan een koptelefoon op met een (tromgeroffel) true crime podcast.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar het schoonmaken en opruimen is wat minder
Ben je nog steeds in hiding?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een bad, maar dan moet ik naar beneden#lui
Als m'n moeder zegt dat het hier een rommelige volle zooi is dan denk ik aan die huizen en denk ik "mwah".quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De rillingen lopen me over m'n rugHet zijn ook vast geen verkeerde mensen, maar ik zou me daar echt heel onprettig voelen in huis
Ja, vooral dat, ik krijg echt een soort kortsluiting in mijn hoofd als het overal een troep is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookRommel in huis is rommel in m'n hoofd bij mij.
Ja, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookRommel in huis is rommel in m'n hoofd bij mij.
Je hebt mensen die van een keer stofzuigen al moe worden en je hebt mensen die in een uurtje tijd, stofzuigen koken. bevallen, de was doen, de vaatwasser inruimen, even met mammie bellen, de tuin aanharken, de auto wassen, stukje kaas eten, boodschappen doen, de fietsketting smeren, de huisdieren voeren en een nieuwe TV bestellen en dan nog een kwartier overhebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon ontzettend lui?
bbq bij kwiwiquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar een huis met tuin, kan ik lekker steeds het huis en de tuin op orde brengen als ik me even verveel
Nee, te lui om naar de slaapkamer te verhuizen (1 deur verder) en in bed te gaan liggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nog steeds in hiding?
Ik ook, en toch haat ik opruimen meer. Maar soms ben ik het zat en dan krijg je dus dat ik ineens planten en boeken wegdoe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vooral dat, ik krijg echt een soort kortsluiting in mijn hoofd als het overal een troep is.
Klinkt als mijn moeder.. die BRUISTE van energie toen ze mijn leeftijd had.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
je hebt mensen die in een uurtje tijd, stofzuigen koken. bevallen, de was doen, de vaatwasser inruimen, even met mammie bellen, de tuin aanharken, de auto wassen, stukje kaas eten, boodschappen doen, de fietsketting smeren, de huisdieren voeren en een nieuw TV bestellen en dan nog een kwartier overhebben.
Ik ben best ijverigquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt mensen die van een keer stofzuigen al moe worden en je hebt mensen die in een uurtje tijd, stofzuigen koken. bevallen, de was doen, de vaatwasser inruimen, even met mammie bellen, de tuin aanharken, de auto wassen, stukje kaas eten, boodschappen doen, de fietsketting smeren, de huisdieren voeren en een nieuwe TV bestellen en dan nog een kwartier overhebben.
Iedereen die een keertje wil meeten in Zwitserland is dan welkom voor een bbq (of fondue in de winterquote:
De woonkamer is ook boven?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, te lui om naar de slaapkamer te verhuizen (1 deur verder) en in bed te gaan liggen![]()
Ben nog even Ik vertrek aan het terugkijkenbeetje uitlach-tv
Jij bent meer de loom aan de tak hangende primaat van de familie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als mijn moeder.. die BRUISTE van energie toen ze mijn leeftijd had.
![]()
Ja leuk mam, ik heb nooit gebruist van energie.
Aaawquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen die een keertje wil meeten in Zwitserland is dan welkom voor een bbq (of fondue in de winter). Tussenstop met de fok road trip bus een optie?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik sta ook gewoon versteld van mijn talent om overal een spoor van rotzooi achter te laten. En dan zet ik m'n vaat gewoon meteen in de vaatwasser, schoenen bij de voordeur, bed opgemaakt, kussentjes netjes op de bank, maar even later is het weer een teringzooi.
Haha, nee benedenquote:
Je overschat me, ik ben die slak daar op de grond.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent meer de loom aan de tak hangende primaat van de familie?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, nee benedenen ik heb geen wc boven, anders kwam ik nooit meer beneden, behalve om te koken en te douchen/ badderen
Ideaal! I love itquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit al 2 uur met het licht aan en ga zo de gordijnen dicht doen.
Over een uur gaat de zon pas onder![]()
Het is half augustus en 14 ºC
Maar je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Zon caviahok ziet er ook wel onrustig uit.
Ik heb een caviaflat, dat blend wel een beetje met de rest van het meubilair.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Zon caviahok ziet er ook wel onrustig uit.
Het is wel fris jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben geen fan van hoge temperaturen, maar ik zit nog steeds met een dekentjequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Naaktslakken - Manier van voortbewegen over een gladde vloer in opgewonden toestand, zie tevens sopdoos.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je overschat me, ik ben die slak daar op de grond.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Ik heb een witte bak met plexiglas maar het kleurt toch niet echt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een caviaflat, dat blend wel een beetje met de rest van het meubilair.
1 verdieping ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een witte bak met plexiglas maar het kleurt toch niet echt.
Ja. Eerst twee maar twee bakken schoonmaken, pfff. Bovenste bak nog een tijdje omgebouwd tot hamsterkooi maar daar was hij eigenlijk te laag voor dus nu heb ik geen hamster meer.quote:
De zon gaat nu steeds sneller onderquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:09 schreef Haags het volgende:
[..]
De zon gaat nu steeds sneller onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |