abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8179872
Mijn vriendin wil graag een tongpiercing laten schieten, maar ik ben daar echt fel tegen en vind het harstikke lelijk. Ik heb dat haar al gezegd maar ze gaat het toch doen , en ze mag het niet eens van haar ouders. Wat moet ik nu doen om te zorgen dat ze dat ding niet laat schieten?
pi_8179908
Ik vind het belachelijk dat als jij het niet wil, ze er toch een neemt. Ik weet dat er weinig mensen zijn die het met me eens zijn.

Ik zou het uitmaken als mijn vriendin dat zou doen.

pi_8179916
Haar probleem toch...
Ik vind niet dat jij haar daarin moet tegenhouden... gun haar die vrijheid...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8179919
je kan het van de positieve kant bekijken zoals dat ze een extra instrumentje hebt op haar tong
*** Lamer (~SomePunk@AOL.com) has joined #Team-brabant
[10:24] <Lamer> How do i [Your obvious/lame question]?
[10:25] <@Ch1n00Kr> RTFM bitch
*** Lamer was kicked by @Ch1n00K (screw u!)
pi_8179921
Kameraad van mij heeft het vandaag ook laten doen, ik heb hem
na de tijd nog nie gesproken, misschien kan ie wel nie meer praten
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:36:21 #6
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_8179924
Vrijheid is ook belangrijk in een relatie en zij loopt er toch mee?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_8179943
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:35 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het belachelijk dat als jij het niet wil, ze er toch een neemt. Ik weet dat er weinig mensen zijn die het met me eens zijn.

Dat ga ik zeker niet doen, ik ga niet 10 maanden weggooien. Maar ik snap ook niet dat ze het nog doet als ik dat niet wil.
pi_8179948
quote:

Wie ben jij om over je vriendin te beslissen? Als zij dat nou mooi vindt, dan vind ik dat ze het gewoon moet doen..

Lijkt wel chantage.... "als jij een tongpiercing neemt, dan maak ik het uit".. zou mijn vriend tegen me moeten zeggen, dan zou ik hem een stap voor zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 29-01-2003 18:49]

pi_8179955
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:33 schreef ShadoW17 het volgende:
Mijn vriendin wil graag een tongpiercing laten schieten, maar ik ben daar echt fel tegen en vind het harstikke lelijk. Ik heb dat haar al gezegd maar ze gaat het toch doen , en ze mag het niet eens van haar ouders. Wat moet ik nu doen om te zorgen dat ze dat ding niet laat schieten?
Vastbinden aan een stoel ?? Je kan iemand niet dwingen als zij dat wil is het haar recht om het te doen . En anders ga je toch op zoek naar een pierceloze vriendin.
We are the weirdo's mr - The Craft
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:38:06 #10
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_8179967
Weet je wel hoe lekker dat zoent en dan heb ik het niet eens over het orale genot ietsje lager..... Ennne, het is toch je vriedin haar eigen lichaam, vind dat je daar gewoon niets over hebt te vertellen!!
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:38:10 #11
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_8179968
Als ze het heel graag wil, zal ze zich echt niet door jou laten tegenhouden...

Stel dat JIJ iets al heeeel lang heeeel graag wil. Zij zegt: "Nee, ik wil het niet" en jij doet het gelijk niet meer?
watje

Geluk is een richting, geen punt
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:40:36 #12
34564 GuaPetona
Shizzle My Wizzle
pi_8180013
Je bent een watje

Laat haar ook een beetje haar gang gaan met haar uiterlijk.

indo-mie!
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:40:58 #13
34564 GuaPetona
Shizzle My Wizzle
pi_8180018
en het word niet geschoten!! maar gepierced
indo-mie!
pi_8180092
ze zeggen dat het lekker zoent met iemand met een tongpiersing, heb er alleen helaas geen ervaring mee
pi_8180093
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:37 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Wie ben jij om over je vriendin te beslissen? Als zij dat nou mooi vindt, dan vind ik dat ze het gewoon moet doen..

Lijkt wel chantage.... "als jij een tongpiercing neemt, dan maak ik het uit".. zou me vriend tegen me moeten zeggen, dan zou ik hem een stap voor zijn

Ik wist wel dat zulke reacties zouden komen.

Ik ben absoluut tegen piercings, op alle plaatsen behalve het oor. Ik vind het lelijk en ordinair en wil dus geen vriendin die ermee rondloopt. Daarbij komt dat je van piercings enge ziektes kan krijgen en als ze op de verkeerde plek schieten vaak wildvlees of ontstekingen.

Ik blijf bij mijn standpunt en ga het niet verder verdedigen.

woensdag 29 januari 2003 @ 18:51:11 #16
34564 GuaPetona
Shizzle My Wizzle
pi_8180183
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:45 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik ben absoluut tegen piercings, op alle plaatsen behalve het oor. Ik vind het lelijk en ordinair en wil dus geen vriendin die ermee rondloopt. Daarbij komt dat je van piercings enge ziektes kan krijgen en als ze op de verkeerde plek schieten vaak wildvlees of ontstekingen.

Als je het toch niet verder ga verdedigen...grijp ik mijn kans!

Je bent een kortzichtige boerenlul die niemand tot zijn/haar echte zelf laat ontwikkelen . Jij houd de ontwikkeling van mensen tegen

indo-mie!
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:53:13 #17
3518 Patrique
I'm right, who're yo
pi_8180228
Wel eens gepijpt door een babe met een tongpiercing?

i rust mn koffer

Grunn o/
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:53:46 #18
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8180238
quote:

Wat zou jij opgeven voor jouw vriendin?
pi_8180269
quote:
Het is toch haar lijf. Als ze dat wil moet ze dat helemaal zelf weten.
pi_8180272
het is haar lichaam, haar keuze, wie ben jij om haar in haar vrijheid te beperken?

alleen omdat je haar vriend bent? komop zeg dat is toch geen reden?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 29 januari 2003 @ 19:27:19 #21
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_8180376
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:51 schreef GuaPetona het volgende:

[..]

Je bent een kortzichtige boerenlul die niemand tot zijn/haar echte zelf laat ontwikkelen . Jij houd de ontwikkeling van mensen tegen

Nee, hij zegt eenvoudig tegen zijn vriendin, wat moet kunnen in een relatie, dat hij het niet met een bepaald iets, dat voor hem heel storend is, eens is.

Jezelf een maatschappelijk-geaccepteerde vorm van verminking toe laten passen is wel iets heel anders dan je opleiding op je 16de afkappen omdat je geen zin meer hebt om te leren. Ik zou bijna gaan denken dat jij ook (ambities tot) piercings hebt in andere plaatsen dan je oren

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 29 januari 2003 @ 19:29:36 #22
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_8180399
quote:

[..]

Ik geef je uit persoonlijke noot niet minder dan gelijk en adviseer je dan ook gewoon met haar te gaan praten (ouders werkt averechts) en ook je conclusies eruit te trekken als ze er echt mee door wil gaan, ook bewust van jouw afkeer daarvan; dat zegt namelijk ook wel veel over haar namelijk.

Heeft ze ook een reden genoemd waarom ze het wil? Al haar vriendinnetjes ook ofzo?

woensdag 29 januari 2003 @ 19:42:43 #23
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8180582
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 19:29 schreef dr.dunno het volgende:
ook je conclusies eruit te trekken als ze er echt mee door wil gaan, ook bewust van jouw afkeer daarvan; dat zegt namelijk ook wel veel over haar namelijk.
Wat voor conclusie denk jij eruit te trekken? Dat ze niet genoeg van je houdt, omdat ze geen gehoor geeft aan jouw wil?

Ik zou het ook andersom kunnen stellen.. dat die vriendin ook haar conclusies kan gaan trekken, omdat haar vriend haar keuze niet respecteert....

woensdag 29 januari 2003 @ 19:49:30 #24
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_8180709
quote:

Dat hij 't niet wil is 1 ding, maar dat 't dan belachelijk is dat ze 't wel doet????
Djeez straks moet ze nog een burka op!!!
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_8180729
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 19:42 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Wat voor conclusie denk jij eruit te trekken? Dat ze niet genoeg van je houdt, omdat ze geen gehoor geeft aan jouw wil?

Ik zou het ook andersom kunnen stellen.. dat die vriendin ook haar conclusies kan gaan trekken, omdat haar vriend haar keuze niet respecteert....

Kom, doe niet zo onnozel. Was jij ook niet degene die meteen over chantage begon? Doe normaal. Het is toch niet zo vreemd dat elke relatie aan grenzen gebonden is. Stel dat ze het plan had opgevat om dr kop kaal te scheren en dr gezicht vol te laten tatoueren met duivelse en bijbelse verwijzingen. Mag meneer dan wel zo vrij zijn om die relatie te beeindigen?

Natuurlijk is hij niet bij machte om haar die piercing te verbieden, pretendeert hij ook helemaal niet, maar het is toch wel wonderlijk dat zij haar eigen belang in het nemen van een piercing zondermeer boven dat van haar partner stelt. Ik heb in ieder geval niet de indruk dat het ter discussie openstaat. Natuurlijk mag hij zich dan hardop afvragen waarom ze dat doet. Waar zit sowieso het eigen belang in het hebben van een tongpiercing? Aan anderen laten zien? De hele dag met je tong tegen je gehemelte gaan lopen schrapen? Haar vriendje extra oraal plezieren? Oh nee, voor haar vriendje hoefde het nu juist niet.

Levert het niet hebben van een piercing nou zon enorme leegte op in een mensenleven?

Kom, wie is hier nu echt egoistisch?

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 29 januari 2003 @ 19:52:37 #26
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_8180769
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 19:42 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Heb jij gehoord dat ze een reden heeft kunnen aangeven, die boven het belang van haar vriend gaat, namelijk dat hij daar een persoonlijke afkeer van heeft? Het is nogal belachelijk namelijk als je binnen een relatie dit soort dingen niet bespreekbaar kan maken en compromissen daarover kan bereiken, als je tenminste van een serieuze relatie uitgaat en niet een scharrel oid.
quote:
Dan neem jij toch fijn zo'n vriendin? Hoeft hij er nog niet tevreden mee te zijn

Denk dat die vriendin nog niet op een leeftijd is dat ze weloverwogen deze beslissing gemaakt heeft; meestal zijn ze 1-2 jaar jonger dan de jongen in kwestie en deze is van bouwjaar '86 en dus eerder puberaal dan rationeel aan denken (haar ouders zijn er ook op tegen, wellicht luxeert dat juist haar wens tot piercing).

Wat mij betreft net zoiets als dat je partner ineens aan de drugs gaat of gaat roken; zelf wil ik niets te maken hebben met beiden, dus als ze daarmee zou beginnen, staat ze op straat en dat meen ik serieus; niet hand vol maar land vol

pi_8180854
Inderdaad

Op deze wijze wordt het hebben van een eigen mening, een mening die tegengesteld is aan het verlangen van de andere helft van een relatie, als ondermijnend gezien, en het uiten van die mening als chantage.

Persoonlijk zou ik me nogal beledigd voelen als zondermeer voorbij werd gegaan aan mijn wil. Betekent helemaal niet dat mijn wil wet is, helemaal niet, maar zodra mijn wil zonder meer als irrelevant wordt afgedaan (en dat gebeurt hier) dan is het mij wel duidelijk hoe de verhoudingen liggen, en dat is niet best. En dat is dan niet omdat ik heb lef heb gehad mijn wil te uiten, dat is omdat die ander er zondermeer aan voorbijgaat.

Wat nou chantage?

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 30 januari 2003 @ 10:26:03 #28
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8181151
quote:

[..]

kruip een snel terug ondert die steen.

verder moet je effe goed met je vriendin gaan praten WAROM ze die piercing wil.
als ze echt niet om te praten is? tja. doe wat je zelf goeddunkt maar ga ht niet meteen uitmaken.
of je mnoet dat natuurlijk zelf willen.

[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 30-01-2003 10:35]

pi_8181318
Ik snap niet dat mensen zo'n probleem kunnen maken van een piercing. Het is niet definitief, je kunt het er makkelijk weer uithalen, het is gewoon een klein oorbelletje, geen tattoo over je hele gezicht of zo.

Als jij een paar schoenen echt mooi vindt en zij niet, koop je ze dan niet? Je blijft toch een individueel mens met een individuele smaak? Als dit meisje lief voor je is en alles is okay tussen jullie, moet zo'n piercing nou echt iets zijn dan om je zo druk over te maken? Als zij dat nou graag wil?

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 30 januari 2003 @ 10:45:32 #30
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8181374
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 19:50 schreef Argento het volgende:

Kom, doe niet zo onnozel. Was jij ook niet degene die meteen over chantage begon? Doe normaal. Het is toch niet zo vreemd dat elke relatie aan grenzen gebonden is. Stel dat ze het plan had opgevat om dr kop kaal te scheren en dr gezicht vol te laten tatoueren met duivelse en bijbelse verwijzingen. Mag meneer dan wel zo vrij zijn om die relatie te beeindigen?[
Natuurlijk is hij niet bij machte om haar die piercing te verbieden, pretendeert hij ook helemaal niet, maar het is toch wel wonderlijk dat zij haar eigen belang in het nemen van een piercing zondermeer boven dat van haar partner stelt. Ik heb in ieder geval niet de indruk dat het ter discussie openstaat. Natuurlijk mag hij zich dan hardop afvragen waarom ze dat doet. Waar zit sowieso het eigen belang in het hebben van een tongpiercing? Aan anderen laten zien? De hele dag met je tong tegen je gehemelte gaan lopen schrapen? Haar vriendje extra oraal plezieren? Oh nee, voor haar vriendje hoefde het nu juist niet.

Levert het niet hebben van een piercing nou zon enorme leegte op in een mensenleven?

Kom, wie is hier nu echt egoistisch?

Nou ik vind het een beetje raar om een relatie te verbreken omdat iemand een tongpiercing heeft..! Je houdt toch van de persoon om wie hij/zij is, niet omdat zij geen tongpiercing heeft.. Of slaan deze gevoelens door een tongpiercing in één keer om?

Als mijn vriend zijn kop kaal zou scheren, dan zou ik dat misschien niet mooi vinden.. maar als hij dat wel is en als hij daar gelukkig mee is.. dan ben ik dat ook voor hem! En ik houd niet minder van 'm omdat hij nu toevallig een kale kop heeft... ik ben niet alleen verliefd op z'n bos haar ofzo..

Overigens vind ik het wel een vorm van chantage en een enorme druk die je op een persoon legt.. vooral omdat je iemand beperkt in zijn vrijheid.. Het is toch te gek dat je bij elke beslissing die je wilt nemen (en dan ook nog eens die alleen jouw aangaat), bang moet zijn dat het jouw partner niet zint en je de kans loopt dat het uit gaat...

En het gaat niet om of een piercing wel of geen belang heeft.. jij bent niet de persoon die daar voor anderen over mag besllissen... Dat jij er geen belang bij hebt, prima.. maar voor veel anderen kan het wél iets toevoegen.. en dat jij dat niet inziet.. dat is dan jouw kortzichtigheid!

Ik wilde dit gister al posten, maar fok deed het niet

pi_8181421
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:37 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Lijkt wel chantage.... "als jij een tongpiercing neemt, dan maak ik het uit".. zou mijn vriend tegen me moeten zeggen, dan zou ik hem een stap voor zijn

Neus, tong of navelpiercings hou ik ook simpelweg niet van, als een meisje dat heeft of laat zetten. Dan vertel ik haar wel dat ik dat vind en als ze het dan toch doet
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_8181460
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 10:50 schreef GWD het volgende:

[..]

Neus, tong of navelpiercings hou ik ook simpelweg niet van, als een meisje dat heeft of laat zetten. Dan vertel ik haar wel dat ik dat vind en als ze het dan toch doet

Ik laat liefde niet afhangen van een 1 piercinkje. Maar that's just me. Als hij/zij iets echt graag wil en het is niet iets dat mij of anderen kwetst, dan gun ik mijn geliefde dat.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 30 januari 2003 @ 10:57:33 #33
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8181517
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 19:52 schreef dr.dunno het volgende:
Heb jij gehoord dat ze een reden heeft kunnen aangeven, die boven het belang van haar vriend gaat, namelijk dat hij daar een persoonlijke afkeer van heeft? Het is nogal belachelijk namelijk als je binnen een relatie dit soort dingen niet bespreekbaar kan maken en compromissen daarover kan bereiken, als je tenminste van een serieuze relatie uitgaat en niet een scharrel oid.
Moet alles in dit leven een reden hebben dan? Als dat meisje er gewoon een goed gevoel aan overhoudt, dan vind ik dat een goede reden en moet ze het vooral doen..
Ik vind het echt een eng idee dat jij overal en altijd het belang van de partner voorop wil stellen.. het meisje is geen bezit ofzo, die alles maar moet doen volgens zijn norm...

En iets als een piercing vind ik niet iets waar je compromissen over kan sluiten.. ten eerste is het haar lijf en dus niet jouw bezit!.... Als jij compromis wil sluiten over de inrichting van je woning, dan is dat begrijpelijk, omdat het jullie alletwee aangaat... maar over haar lijf heb jij niets te zeggen.. en ten tweede, hoe wil je dan een compromis sluiten? Een piercing neem je of die neem je niet... er zal in dit geval dus altijd een partij zijn die moet toegeven..

Of wil je iets van een piercingdraagrooster maken?

quote:
Dan neem jij toch fijn zo'n vriendin? Hoeft hij er nog niet tevreden mee te zijn
Een partner is geen stuk vuil ofzo! Dat als ze even een bad hairday heeft en jij er niet tevreden mee bent, dat je die maar weer weg kan doen...
quote:
Denk dat die vriendin nog niet op een leeftijd is dat ze weloverwogen deze beslissing gemaakt heeft; meestal zijn ze 1-2 jaar jonger dan de jongen in kwestie en deze is van bouwjaar '86 en dus eerder puberaal dan rationeel aan denken (haar ouders zijn er ook op tegen, wellicht luxeert dat juist haar wens tot piercing).

Wat mij betreft net zoiets als dat je partner ineens aan de drugs gaat of gaat roken; zelf wil ik niets te maken hebben met beiden, dus als ze daarmee zou beginnen, staat ze op straat en dat meen ik serieus; niet hand vol maar land vol

Ik vind drugs nog wel iets heeeeeeeeel anders dan een piercing!
And you know what.... als dat meisje er op haar 22ste achter komt dat ze die piercing niet meer wil.. dan haalt ze hem er toch gewoon uit!
Dat is het mooie van een piercing!
pi_8181652
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:36 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

Maar ik snap ook niet dat ze het nog doet als ik dat niet wil.

Komop zeg, je bent haar eigenaar toch zeker niet?? Als je zonodig de baas wilt spelen over iemand, kun je beter een hond nemen!
Je kunt je mening wel geven, maar het is HAAR leven en HAAR tong. Als je dat niet mooi vind, is dat JOUW probleem en niet het hare.
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_8181792
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 10:50 schreef GWD het volgende:

[..]

Een navelpiercing vind ik echt , tong ook wel mooi , nog geen ervaring mee enne neus vink zelf iets minder
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
pi_8182600
Argento, ik had het niet beter kunnen verwoorden dan jij!

Als je een relatie hebt dan zul je compromisen moeten sluiten en dat gaat ook over hoe je je kleed of gedraagt. Het zou mooi zijn dat je als partner geen invloed mag uitoefenen op elkaar over dat soort dingen.

(een tongpiercing uit toch altijd iets: bij de een komt het over als ordinair, anderen concluderen daar sexuele dingen uit en weer anderen denken dat het gewoon een alternatieve meid is)

Je kunt het ook zo bekijken: als zij dat zomaar doet -en zoals Argento het zegt: "zulke dingen zondermeer boven haar partner stelt"- dat invloed heeft over hoe gelukkig _hij_ zich voelt. Niet alleen omdat hij piercings niet mooi vindt, maar ook dat zijn mening niet relevant wordt gevonden. ("ik wil vrijheid en als je dat niet bevalt...enz)

Ik mag wel van geluk spreken dat wij alles kunnen bespreken.

Verder als argumenten zou ik eerst eens kijken wat haar argument is om het te nemen en waarom deze zo zwaar weegt.

donderdag 30 januari 2003 @ 12:21:02 #37
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8182746
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 12:10 schreef xp2002 het volgende:
Argento, ik had het niet beter kunnen verwoorden dan jij!

Als je een relatie hebt dan zul je compromisen moeten sluiten en dat gaat ook over hoe je je kleed of gedraagt. Het zou mooi zijn dat je als partner geen invloed mag uitoefenen op elkaar over dat soort dingen.

Waarom wil je daar invloed op uitoefenen? Je kan iemand toch niet geforceerd doen veranderen? Dan heb je duidelijk niet nagedacht voordat je de relatie met het meisje aanging over wat voor type meisje het is... en of dat wel bij jou past!
quote:
(een tongpiercing uit toch altijd iets: bij de een komt het over als ordinair, anderen concluderen daar sexuele dingen uit en weer anderen denken dat het gewoon een alternatieve meid is)
En weer anderen vinden het ontzettend mooi! Zo heb je altijd wel mensen die iets mooi vinden en anderen weer lelijk of ordinair...
Ik kan jou ook wel ontzettend ordinair vinden als ik bijv. kijk naar je schoenen.. terwijl iemand anders weer zal zeggen.. "Goh, wat gaat hij trendy gekleed.."

Je kan nooit iedereen tevreden stellen en er zullen altijd wel mensen zijn die ergens commentaar op moeten leveren..!

quote:
Niet alleen omdat hij piercings niet mooi vindt, maar ook dat zijn mening niet relevant wordt gevonden. ("ik wil vrijheid en als je dat niet bevalt...enz)
En wordt de mening van het meisje dan wel gerespecteerd? Want zij vindt het juist wel weer mooi.. .maar goed als zij het neemt, dan maakt (volgens sommige hier) hij het uit....

Het komt er dus op neer dat zijn wil wet is en als daar niet naar geluisterd wordt, dan kan ze oprotten...

pi_8182777
Ik heb zo`n zelfde discussie gehad met mijn man.. Hij vond het ordinair en ik vind het helemaal te gek.. Hij zou het uitmaken ( toen nog verkering) als ik er een liet zetten.. Na de zoveelste ruzie hierover ben ik naar de piercer gegaan om er een te laten zetten.. Hij heeft me 3 weken niet gezoend.. Maar gaat nog steeds perfect in onze relatie.. Zijn inmiddels 'getrouwd' dussuh..... Zet je der overheen.. Ze hoeft niet te doen wat jij wil..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 30 januari 2003 @ 12:38:48 #39
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8182979
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 12:24 schreef Tally het volgende:
Ik heb zo`n zelfde discussie gehad met mijn man.. Hij vond het ordinair en ik vind het helemaal te gek.. Hij zou het uitmaken ( toen nog verkering) als ik er een liet zetten.. Na de zoveelste ruzie hierover ben ik naar de piercer gegaan om er een te laten zetten.. Hij heeft me 3 weken niet gezoend.. Maar gaat nog steeds perfect in onze relatie.. Zijn inmiddels 'getrouwd' dussuh..... Zet je der overheen.. Ze hoeft niet te doen wat jij wil..
pi_8185884
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:53 schreef Patrique het volgende:
Wel eens gepijpt door een babe met een tongpiercing?

i rust mn koffer

nou zo byzonder is het nou ook weer niet hoor
pi_8185929
Ik ben het helemaal met Qarinx eens.
Zeker omdat mijnheer al 17 is (wordt zelfs, schat ik zo) en je op die leeftijd lekker dingen moet uitproberen en je niet moet laten beperken door een narrowminded loverboytje.
  donderdag 30 januari 2003 @ 15:43:37 #42
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_8185934
Als je het uitmaakt, stuur ff een foto...ik vind het dus echt wel super mooi.
Ach ...zie het maar zo..dat ding zal ze niet altijd inhouden...en als je de piercing eruit haalt is het binnen een aantal uur dicht. Dit in tegenstelling met piercings op andere plekken die ook nog wel eens zichtbare littekens achter kunnen laten als ze verwijdert worden.
pi_8186234
Ik denk dat ik ook ruzie zou gaan schopppen als mijn vriendje zich laat piercen.

En tongpiercings zijn/vind ik erg lelijk.

Ik zou me ook een beetje aan de kant gezet voelen als mijn vriendje zich niks van mijn menig aan zou trekken.

pi_8186439
Hoe werkt tongpiercing nou eigenlijk precies?

Meisje wist me eens te vertellen dat ze perongeluk het balletje ofoz had doorgeslikt..

zit er soms een pennetje door je tong ofzo waar je allemaal balletjes op kan prikken en vervangen ofzo?

pi_8186620
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe werkt tongpiercing nou eigenlijk precies?

Meisje wist me eens te vertellen dat ze perongeluk het balletje ofoz had doorgeslikt..

zit er soms een pennetje door je tong ofzo waar je allemaal balletjes op kan prikken en vervangen ofzo?

Het is een chirurgisch stalen staafje die dwars door je tong heen gaat daar kan aan de bovenkant (Althans bij mij alleen aan de bovenkant) een nieuw balletje op gedraaid worden.. (zit schroefdraad in).. Als dat balletje er niet goed op zit dan kan het zo zijn dat je hem inslik.. Maar dat maakt niet uit.. Die komt er ook wel weer uit hoor
pi_8186659
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:03 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat ik ook ruzie zou gaan schopppen als mijn vriendje zich laat piercen.

En tongpiercings zijn/vind ik erg lelijk.

Ik zou me ook een beetje aan de kant gezet voelen als mijn vriendje zich niks van mijn menig aan zou trekken.

Ik heb me wel iets van zijn mening aangetrokken.. Anders had ik hem allang.. Heb alles overwogen en toch besloten het te doen.. Ik heb er (en hij nu ook) veel plezier van.. En ik vind het mooi.. En het is mijn lichaam waar IK over mag beslissingen..
pi_8186792
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Het is een chirurgisch stalen staafje die dwars door je tong heen gaat daar kan aan de bovenkant (Althans bij mij alleen aan de bovenkant) een nieuw balletje op gedraaid worden.. (zit schroefdraad in).. Als dat balletje er niet goed op zit dan kan het zo zijn dat je hem inslik.. Maar dat maakt niet uit.. Die komt er ook wel weer uit hoor

zag net op een foto van hoe het gezet wordt een enorme grote staaf met scherp punt.. dat gebruiken ze zeker om het gat te maken en dan zetten ze er dus een redelijk groot staafje in waar je dus balletje op kan draaien en na maandje ofoz krijg je kleiner staafje..

klopt dat?

pi_8187106
Ik zou zoiets gewoon rustig overleggen, en dan niet met termen als 'als ik het niet wil dan doe je het gewoon niet' en 'het is mijn lichaam dus ik maak het zelf wel uit', maar gewoon rustig. Het lijkt me wel redelijk normaal dat je zoiets niet zomaar zonder het tenminste te zeggen doet. Het is dan wel jouw lichaam, maar toch...

Uiteindelijk heb jij dan misschien wel de eindbeslissing, maar ik zou toch de mening van m'n vriend wel in overweging nemen. Ik denk ook niet dat ik het fijn zou vinden om met iets rond te lopen waarvan ik weet dat mijn vriend het echt afschuwelijk vindt.

Ik weet dat hij het me niet zou verbieden, maar ik zou aan de andere kant ook niet iets heel radicaals aan mijn lichaam doen zonder overleg.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8187457
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:51 schreef GuaPetona het volgende:

[..]

je bent net ge-unbanned...gedraag je dan ook ff mutsje
pi_8188315
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 15:43 schreef Frenkie het volgende:
Ik ben het helemaal met Qarinx eens.
Zeker omdat mijnheer al 17 is (wordt zelfs, schat ik zo) en je op die leeftijd lekker dingen moet uitproberen en je niet moet laten beperken door een narrowminded loverboytje.
En meteen is meneer een narrowmindend loverboytje? Wie is hier nu precies kortzichtig?

Als je de moeite neemt om een topic te lezen, dan lees je dat het er niet om gaat dat zij een tongpiercing neemt, het gaat erom dat zij zonder enige vorm van omzichtigheid, zondermeer haar wil doordrukt. De wil van de andere helft van de relatie doet in het geheel niet terzake. Dat mag je a-sociaal noemen. Het is dan immers niet relevant waar het over gaat. De ene keer gaat het over een tongpiercing, de andere keer over de kleur van de nieuwe auto en weer een andere keer over de naam van de opkomst zijnde kleine.

Nergens staat dat hij het haar verbiedt. Logisch, want dat kan hij helemaal niet. Maar ga niet lopen oordelen omdat hij tongpiercings niets vindt (is een mening en wij zijn vrij die te hebben en te uiten voor zover niet beledigend) en er nogal verbolgen over is dat nu juist zijn vriendinnetje een dergelijke vorm van zelf-mutilatie wil ondergaan en daarbij zijn mening geheel en volledig links laat liggen. En een mening van de ander geheel en volledig links laten liggen, ongeacht het onderwerp, is natuurlijk alarmfase 1. Zo ga je in een oprechte relatie niet met elkaar om.

Het gaat niet om het opleggen van een wil, het gaat om het bespreken en bespreekbaar houden van elkaars inzichten in welk onderwerp dan ook.

donderdag 30 januari 2003 @ 18:03:35 #51
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_8188509
tongpiercings zijn zooo geil!
ik heb er zelf een, en het zoent en sekst echt zoveel fijner...
waarom ben je er tegen?
vind je het niet mooi omdat het 'extreem' is?
of ben je bang dat het zoenen e.d. minder fijn is?
ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
pi_8188524
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:52 schreef Argento het volgende:
Het gaat niet om het opleggen van een wil, het gaat om het bespreken en bespreekbaar houden van elkaars inzichten in welk onderwerp dan ook.
Bespreekbaar maken oke.
Maar als zij besluit om het toch te doen en mijnheer er dan hier een topic over open hoe die het moet tegenhouden is niet narrowminded???

En tongpiercings zijn aso toch..

ik ga hier ook geen energie in steken ook

pi_8188526
Ten eerste: een tongpiercing laat je niet schieten, maar er gaat een grote naald door je tong heen. Als je wil heb ik daar nog hele mooie foto's van.
Ten tweede: Het is haar lijf en zij beslist wat ze ermee doet. Jij merkt er vrijwel niets van dat zij een piercing heeft!

Ik mocht het ook niet van mijn ouders en ik wilde het heeeel graag, dus toen heb ik het toch gedaan. Toen me moeder er een paar dagen later achter kwam, was ze heel eventjes boos en nu vind ze het wel oké.
Mijn vriendje in die tijd vond het ook niet mooi, maar ik ben echt veranderd doordat ik een piercing heb!

Wees blij dat je vriendinnetje een piercing neemt, je kan echt lol hebben met die dingen. Er zijn jongens die jaloers op je zijn!!

If you obey all the rules, you miss all the fun!
  donderdag 30 januari 2003 @ 18:34:15 #54
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_8189169
Dat jij het niet mooi vind is een 2e maar je mag haar nooit in de weg staan op haar pad om zich zelf te ontwikkelen en ontplooien.

Vrijheid, (zie mijn sig) maar uh, zoals sommige al zeiden het is best sexy en zoent heerlijk. je ziet er weinig van dus waar maak je je druk om en geniet van jullie beide.

De ene is een aanvulling op de ander dus maak er wat van.

Dwan

Dwannie is like god is rubbing your tummy
  donderdag 30 januari 2003 @ 19:32:25 #55
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8190182
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:52 schreef Argento het volgende:
Als je de moeite neemt om een topic te lezen, dan lees je dat het er niet om gaat dat zij een tongpiercing neemt, het gaat erom dat zij zonder enige vorm van omzichtigheid, zondermeer haar wil doordrukt. De wil van de andere helft van de relatie doet in het geheel niet terzake.
Sorry hoor, maar als jij, wanneer je jouw zin niet krijgt gelijk gaat lopen dreigen dat je het uitmaakt, dan vind ik ook dat jij op een vrij bizarre wijze jouw wil doordrukt!
  donderdag 30 januari 2003 @ 19:38:11 #56
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8190281
laat haar lekker d'r gang gaan...
Ik wil tzt misschien ook wel een mooie tatoo
Mijn vriendin vind dat ook niks... maar als ik het wil komt hij er toch...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  donderdag 30 januari 2003 @ 20:22:08 #57
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8191237
quote:

ze is niet je bezit! dan hou je ook niet van je vriendin in mijn mening.
Porch Monkey 4 Life!
pi_8191348
Lezen is ook niet iedereen gegeven he.

Ik heb NIET gezegd dat tongpiercings aso zijn. Ik heb WEL gezegd dat het nogal asociaal is om zonder meer voorbij te gaan aan de mening van je partner. Dat gezegdhebbende wil ik wel kwijt dat ik het lelijk vind en me over het algemeen erger aan de mensen die zon ding hebben, al was het maar omdat het gros het nodig vindt om ongevraagd op de meest misplaatste momenten hun tong te laten zien, want tja...die piercing he. Maar ook dat is slechts een mening.

Ik heb evenmin gesuggereerd dat ik het in voorkomende gevallen uit zou maken. Ik wil wel zeggen dat zodra zoiets gaat om meer fundamentele zaken dan een tongpiercing, het beeindigen van de relatie altijd een optie is. Over sommige zaken moet naar mijn idee overeenstemming bestaan. Krijg ik die overeenstemming niet, dan is het inderdaad einde oefening ja. Maar dan nog zal ik altijd de moeite genomen hebben om de discussie met mijn partner daarover aan te gaan. En nee, dat is geen chantage. Dat is een standpunt, en hoe fundamenteler de onderliggende problematiek, hoe standvastiger het standpunt. Noemt men ook wel karakter.

De topicstarter staat in zijn volledige recht als hij zich afvraagt of er nog manieren zijn om zijn vriendin daarvan af te houden. Wat is er zo moeilijk te begrijpen? HIJ WIL NIET DAT ZE HAAR TONG LAAT PIERCEN!!!!!!! Dat MAG hij vinden (hello, iemand thuis?). Hij heeft het RECHT een dergelijk standpunt in te nemen. Bovendien is dat standpunt RELEVANT daar hij nu eenmaal de andere helft van de relatie vormt, hoewel zijn eigen vriendin en de nodige topicdeelnemers daar anders over denken. Hoe het ook zij, ik haal nergens uit de tekst dat hij aan de piercing een gevolg verbindt dat het einde van de relatie betekent. Maar dan nog staat hij in zijn volste recht. Het is uitsluitend aan hem om zijn relatie te evalueren en hij mag ook zelf bepalen wanneer en waarom hij dat doet. Het nemen van een tongpiercing is voor velen niet zwaarwegend genoeg om een relatie te beeindigen, maar zodra dat voor iemand wel zwaarwegend genoeg is, dan is het schluss. Wij zijn immers allemaal vrij om zelf gewicht te hangen aan feiten en omstandigheden die de relatie aangaan.

De opgeheven vingertjes en de oordelende uitspraken dus maar weer fluks de kast in.

pi_8191561
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:34 schreef Dwan het volgende:
Dat jij het niet mooi vind is een 2e maar je mag haar nooit in de weg staan op haar pad om zich zelf te ontwikkelen en ontplooien.

Vrijheid, (zie mijn sig) maar uh, zoals sommige al zeiden het is best sexy en zoent heerlijk. je ziet er weinig van dus waar maak je je druk om en geniet van jullie beide.

De ene is een aanvulling op de ander dus maak er wat van.

Dwan

Ondanks je sig heb je een bijzonder beperkte opvatting van vrijheid.

Ook al zou hij het erom uitmaken, dan staat hij haar toch in het geheel niet in de weg? Sterker nog, de relatie is beeindigd. Hij laat haar toch vrij haar keuze te maken? Het is van de andere kant natuurlijk ook zijn vrijheid om die consequentie er aan te verbinden. Vergeet dat niet. Vrijheid werkt immers voor alle partijen. Jij beknot hem in zijn vrijheid voor zover je met opgeheven vinger staat te betogen dat hij om een enkele tongpiercing de relatie niet zou mogen beeindigen, of zelfs niet mag opmerken dat hij het niks vindt.

Dat benadruk je nog maar weer eens door te gaan lopen betogen dat tongpiercings wel leuk zijn. Hij heeft nu net uitgelegd dat hij het niet leuk vindt, en wat jij er van vindt is nu even niet relevant. Mag het?

Kortom, vrijheid bestaat alleen wanneer het jullie uitkomt. In dit geval is de dame die zon ozo leuke piercing wil vrij, en de heer die er niet van moet hebben niet, voor zover hij ertegen is en de relatie er wellicht om zou beeindigen.

Ja, maar zo werkt het dus niet.

donderdag 30 januari 2003 @ 20:51:13 #60
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8192036
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:33 schreef Argento het volgende:
Ook al zou hij het erom uitmaken, dan staat hij haar toch in het geheel niet in de weg? Sterker nog, de relatie is beeindigd. Hij laat haar toch vrij haar keuze te maken? Het is van de andere kant natuurlijk ook zijn vrijheid om die consequentie er aan te verbinden. Vergeet dat niet. Vrijheid werkt immers voor alle partijen. Jij beknot hem in zijn vrijheid voor zover je met opgeheven vinger staat te betogen dat hij om een enkele tongpiercing de relatie niet zou mogen beeindigen, of zelfs niet mag opmerken dat hij het niks vindt.
Tuurlijk mag hij het uitmaken als hij denkt dat een tongpiercing een goede reden is.. Graag zelfs! Dan weet dat meisje tenminste wat ze aan haar vriend heeft.... en dat hij niet van haar houdt als persoon zijnde, maar van haar niet gepiercde tong!
  donderdag 30 januari 2003 @ 21:49:57 #61
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8193606
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:51 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Tuurlijk mag hij het uitmaken als hij denkt dat een tongpiercing een goede reden is.. Graag zelfs! Dan weet dat meisje tenminste wat ze aan haar vriend heeft.... en dat hij niet van haar houdt als persoon zijnde, maar van haar niet gepiercde tong!

Helemaal mee eens.
Porch Monkey 4 Life!
pi_8194749
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:26 schreef Argento het volgende:
Wat is er zo moeilijk te begrijpen? HIJ WIL NIET DAT ZE HAAR TONG LAAT PIERCEN!!!!!!! Dat MAG hij vinden (hello, iemand thuis?). Hij heeft het RECHT een dergelijk standpunt in te nemen. Bovendien is dat standpunt RELEVANT daar hij nu eenmaal de andere helft van de relatie vormt, hoewel zijn eigen vriendin en de nodige topicdeelnemers daar anders over denken.
Aye aye Sir! Topicstarter is gewoon niet zo duidelijk! Natuurlijk mag hij het niet leuk vinden dat zijn vriendin zich laat piercen. Maar men probeert hem er alleen maar van te overtuigen dat het haar lichaam is en als ik haar was, zou ik doen waar ik zelf zin in heb. Dat is helemaal niet aso, maar een piercing ik toch geen ramp... Hij hoeft toch niet met dat ding in z'n bek te lopen. Wat is het probleem nou eigenlijk?
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_8194852
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:33 schreef Argento het volgende:
Hij mag het uitmaken, sterker nog ik denkl dat het desbetreffende meisje beter af is. Wat hij alleen niet mag doen is voor haar bepalen wat wel en wat niet goed is voor het desbetreffende meisje. Sim-pel
pi_8196162
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:38 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Hij mag het uitmaken, sterker nog ik denkl dat het desbetreffende meisje beter af is. Wat hij alleen niet mag doen is voor haar bepalen wat wel en wat niet goed is voor het desbetreffende meisje. Sim-pel

Hij bepaalt ook niet wat goed voor haar is. Hij is het er niet mee eens dat ze een tongpiercing neemt. Zie je het verschil niet? Lees het topic dan nog ns door.

Je hebt overigens gezegd dat je je niet langer met deze discussie zou bemoeien, en dat was werkelijk het enige zinnige wat je hierover gezegd hebt. Hou je er dan ook aan.

pi_8196234
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:51 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Mag ik er nog wel even op wijzen dat nergens uit het topic volgt dat hij het hierom zou uitmaken?

Bovendien is het niet aan jou om te bepalen of hij nu wel of niet van zijn vriendin houdt. Even ervan uitgaande dat hij het er wel om zou uitmaken, is hij volledig vrij zijn eigen grenzen te bepalen. Dat die grens niet de jouwe is geeft jou nog niet het recht allerlei waardeoordelen over de topicstarter en zijn liefde voor zijn vriendin uit te spreken. Integendeel.

Vrijheid is absoluut en alomvattend, ook als het je even niet goed uitkomt.

Nogmaals, de opgeheven vingertjes mogen worden opgeborgen, want de hypocrisie druipt er met bakken tegelijk vanaf.

donderdag 30 januari 2003 @ 23:28:59 #66
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8196252
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 23:25 schreef Argento het volgende:
Hij bepaalt ook niet wat goed voor haar is. Hij is het er niet mee eens dat ze een tongpiercing neemt. Zie je het verschil niet? Lees het topic dan nog ns door.
Ik geloof niet dat hij dit topic alleen geopend heeft om z'n mening te ventileren.....
  donderdag 30 januari 2003 @ 23:34:52 #67
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8196418
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 23:28 schreef Argento het volgende:

Mag ik er nog wel even op wijzen dat nergens uit het topic volgt dat hij het hierom zou uitmaken?

Mag ik jou er op wijzen dat ik het geen moment over de topicstarter heb gehad...!
an zelf ook wel lezen en weet dat hij niet degene is geweest die zei dat hij het uit wilde maken...

In de eerste instantie reageerde ik op Conflict en daarna in het algemeen.. op alle mensen die een piercing een goede reden vinden om de relatie te verbreken!

quote:
Bovendien is het niet aan jou om te bepalen of hij nu wel of niet van zijn vriendin houdt. Even ervan uitgaande dat hij het er wel om zou uitmaken, is hij volledig vrij zijn eigen grenzen te bepalen. Dat die grens niet de jouwe is geeft jou nog niet het recht allerlei waardeoordelen over de topicstarter en zijn liefde voor zijn vriendin uit te spreken. Integendeel.
Ik mag toch zeggen dat ik het een rare reden vind om het uit te maken? Dat het in mijn visie niet echt duidt op liefde? Mijn grens van liefde houdt op, op het moment dat m'n partner het uit maakt voor lullige dingetjes als een piercing! Kan toch?

Ik doe niets anders dan m'n mening geven, net als de topicstarter..

quote:
Nogmaals, de opgeheven vingertjes mogen worden opgeborgen, want de hypocrisie druipt er met bakken tegelijk vanaf.
Leg mij maar uit wat er hypocriet aan is?
pi_8197483
Als mijn vriend een tongpiercing zou nemen zou ik dat ding er persoonlijk weer uitrukken. Ik vind het zo verschrikkelijk afstotelijk, en als hem dat blijkbaar zo weinig interesseert dat hij het dan toch doet: (dan kan ik ook nog wel wat dingen bedenken om te doen die hij ook niet leuk vindt, met de buurman neuken of zo)
en haalt het maar net!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 00:28:42 #69
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_8197600
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 00:21 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Als mijn vriend een tongpiercing zou nemen zou ik dat ding er persoonlijk weer uitrukken. Ik vind het zo verschrikkelijk afstotelijk, en als hem dat blijkbaar zo weinig interesseert dat hij het dan toch doet: (dan kan ik ook nog wel wat dingen bedenken om te doen die hij ook niet leuk vindt, met de buurman neuken of zo)
"met de buurman neuken of zo"? Sorry, maar dat is toch wel ff heeeeeeeeeel wat anders dan een tongpiercing laten zetten. Als het goed is heb je alleen sex met degene waar je echt van houdt (je vriend dus). Ben het met Argento eens dat iedereen het recht heeft om iets niet leuk of mooi te vinden. Maar om dan gelijk je relatie om zoiets uit te gaan maken? Ligt er misschien ook een beetje aan hoe lang je een relatie hebt met diegene. En het is altijd handig om zulke dingen van tevoren te bespreken met je vriend/vriendin.

Kortom: praat er eerst eens even over. In principe zou het eigenlijk helemaal niets uit moeten maken. Ik bedoel: je houdt toch van iemand om wie hij/zij is. En niet om hoe hij/zij eruit ziet. Toch?

Heb zelf m'n vriend wel eens verteld dat een navelpiercing me wel leuk leek. En hij was er zelf ook niet op tegen. Heb het zelfs van hem gekregen als kerstcadeautje. We zitten er nu allebei aan te denken om een tongpiercing te gaan nemen

vrijdag 31 januari 2003 @ 08:15:56 #70
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8199174
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 00:21 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
nee dat is vergelijkbaar, alsof je vriend met de buurvrouw gaat neuken omdat je je haar blauw verft. Straks neemt'tie het verkeerde merk pindakaas mee van de supermarkt en vervolgens neem jij de andere buurman? Net zo'n domme vergelijking/stelling. Doh.

Met iemand anders neuken is vreemdgaan, is toch even heel wat anders dan een cosmetische verandering.

Besides, een piercing is effectief hetzelfde als een oorbel. Alleen op een andere plaats en omdat 't in je oor sociaal geaccepteerd is wordt daar niets van gezegt, allemaal net zo erg imho, ongeacht de plek.

Maar om het daarom uit te maken, of met de buurman te neuken... nou dan hou je ook niet echt van die persoon vind ik. Neem dan een hond, die kan je precies africhten zoals je wilt. In een relatie is het juist leuk als de ander wat tegengas geeft en een eigen mening heeft.

Met de buurman neuken om een piercing....

Porch Monkey 4 Life!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:57:47 #71
42409 da-nanny
Not my gumdrop buttons!
pi_8204689
Wat een zinloze discussie. Ze is nog altijd baas over haar eigen lichaam en als zij een tongpiercing wil, dan neemt ze die toch een?
Ik erger me namelijk regelmatig aan mensen die dingen graag willen doen, maar het laten omdat hun vriend/in het belachelijk/lelijk/stom etc. vindt. Tuurlijk moet je je aanpassen in een relatie, maar ik vind dat veel mensen zich te makkelijk aanpassen en hun eigen identiteit maar overboord gooien. (al wil ik niet zeggen dat je identiteit vasthangt aan een piercing...maar het gaat om de discussie eromheen)

[Dit bericht is gewijzigd door da-nanny op 31-01-2003 17:07]

I'm not as dumb as you look
pi_8204820
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:57 schreef da-nanny het volgende:
Wat een zinloze discussie. Ze is nog altijd baas over haar eigen lichaam en als zij een tongpiercing wil, dan neemt ze die toch een?
Ik heb namelijk een hekel aan mensen die dingen graag willen doen, maar het laten omdat hun vriend/in het belachelijk/lelijk/stom etc. vindt. Tuurlijk moet je je aanpassen in een relatie, maar ik vind dat veel mensen zich te makkelijk aanpassen en hun eigen identiteit maar overboord gooien. (al wil ik niet zeggen dat je identiteit vasthangt aan een piercing...maar het gaat om de discussie eromheen)
Het hangt er maar vanaf hoeveel waarde je eraan hecht. Ik vind het ook een beetje overdreven om meteen een hekel te hebben aan mensen die geen piercing willen omdat hun vriend het niet mooi vindt. Er per se eentje nemen omdat je dat in je kop hebt zitten en omdat je wel even zal laten zien dat het jouw lichaam is en die ander daar niets over te zeggen heeft hoeft ook niet een geweldige keuze te zijn.

Iemand maakt zelf de eindbeslissing en iemand bepaalt ook zelf waarom. Ik zou al geen lol meer in die hele piercing hebben als ik wist dat mijn vriend het niet mooi zou vinden, maar misschien kan ik daar ook moeilijk wat over zeggen, want ik hoef helemaal geen piercing. Maar ik zou zoiets ook niet zomaar achter z'n rug om doen (en als ik daardoor zo'n type ben waar jij een hekel aan hebt, so be it). Ik zou iets altijd minimaal bespreken.

Het gaat jou namelijk ook niets aan waarom iemand het uiteindelijk niet wil doen. Het is maar wat zwaarder weegt in zo'n geval.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8205091
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 08:15 schreef oCe het volgende:

[..]

Met de buurman neuken om een piercing....

Ironie is weer eens paarlen voor de zwijnen! Natuurlijk ga ik niet met de buurman neuken (ik vind hem helemaal niet aantrekkelijk!)
en haalt het maar net!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 16:08:39 #74
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8206161
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:21 schreef Tjingtjangtjong het volgende:

[..]

Ironie is weer eens paarlen voor de zwijnen! Natuurlijk ga ik niet met de buurman neuken (ik vind hem helemaal niet aantrekkelijk!)

jaaajaa, lul je d'r maar weer uit
Porch Monkey 4 Life!
pi_8207154
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 23:25 schreef Argento het volgende:
Je hebt overigens gezegd dat je je niet langer met deze discussie zou bemoeien, en dat was werkelijk het enige zinnige wat je hierover gezegd hebt. Hou je er dan ook aan.
Dat was tenminste nog iets zinnigs.
Jij, kortzichtig mannetje, voegt (mi) helemaal niks toe.

pi_8207165
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 16:49 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat was tenminste nog iets zinnigs.
Jij, kortzichtig mannetje, voegt (mi) helemaal niks toe.

Posticoon
  vrijdag 31 januari 2003 @ 16:56:01 #77
12079 koele
The Koeler, the better
pi_8207300
Waarom laat je haar niet gewoon? Ik moet erbij zeggen dat ik het mooi vind hoor. Een tongpiercing zal niemand zien als je normaal in gesprek bent of op je werk bijvoorbeeld en mocht het echt niet bevallen dan kan ie er toch gewoon weer uit... Vind trouwens zowiezo dat ze het zelf moet weten, tis haar leven!

Koele

vrijdag 31 januari 2003 @ 17:06:44 #78
42409 da-nanny
Not my gumdrop buttons!
pi_8207518
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:05 schreef Angeles het volgende:

[..]

Het hangt er maar vanaf hoeveel waarde je eraan hecht. Ik vind het ook een beetje overdreven om meteen een hekel te hebben aan mensen die geen piercing willen omdat hun vriend het niet mooi vindt.

Het gaat ook niet zo zeer om het wel of niet nemen van een piercing, maar om het principe eromheen. En een hekel hebben is idd een beetje errug zwart-wit gezegd, sorry.
Maar ik kan me wel ontzettend ergeren aan mensen die bij alles wat ze doen de volledige toestemming van hun vriend/in willen hebben en het niet doen als hij/zij het er niet mee eens is. Je bent zelf toch een individu die voor zichzelf kan beslissen. En natuurlijk kun je niet zomaar altijd je eigen gang gaan en moet je je aanpassen. Maar mijn 'grenzen' liggen waarschijnlijk anders dan die van jouw. Let it be...wat overigens niet betekent dat ik een hekel aan je heb
I'm not as dumb as you look
pi_8207953
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 17:06 schreef da-nanny het volgende:

[..]

Het gaat ook niet zo zeer om het wel of niet nemen van een piercing, maar om het principe eromheen. En een hekel hebben is idd een beetje errug zwart-wit gezegd, sorry.
Maar ik kan me wel ontzettend ergeren aan mensen die bij alles wat ze doen de volledige toestemming van hun vriend/in willen hebben en het niet doen als hij/zij het er niet mee eens is. Je bent zelf toch een individu die voor zichzelf kan beslissen. En natuurlijk kun je niet zomaar altijd je eigen gang gaan en moet je je aanpassen. Maar mijn 'grenzen' liggen waarschijnlijk anders dan die van jouw. Let it be...wat overigens niet betekent dat ik een hekel aan je heb

Het is ook niet zo dat ik mijn mening volledig laat afhangen van mijn vriend, in tegendeel (en een piercing vind ik nou toevallig helemaal niet belangrijk). Ik heb helemaal niet een vriend die over mijn leven wil beslissen, maar hij vindt het wel fijn als ik met hem ook over belangrijke beslissingen praat en zijn mening vraag.

Dat vind ik gewoon wel te begrijpen.

En als iemand geen piercing neemt omdat ie het de herrie in huis niet waard vindt begrijp ik dat ook wel.

vrijdag 31 januari 2003 @ 17:41:13 #80
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8208112
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 17:30 schreef Angeles het volgende:
En als iemand geen piercing neemt omdat ie het de herrie in huis niet waard vindt begrijp ik dat ook wel.
Op zich wel, maar dan blijft het nog altijd een keuze om het niet te doen..

Als jij niet de beslissing durft te nemen die je zou willen nemen uit angst dat je vriend de relatie verbreekt, dan vind ik het wel een ander verhaal...

vrijdag 31 januari 2003 @ 17:48:54 #81
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_8208233
quote:
dreig haar gewoon om het uit te maken en dan zeg ze zeker weten neeeeeeeeeej dat wil ik niet en dan geen tongpiercing xxx Shorty a.k.a Tessa
Komt een bakker bij de man
  vrijdag 31 januari 2003 @ 17:49:52 #82
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8208247
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 17:48 schreef dj-ango het volgende:

dreig haar gewoon om het uit te maken en dan zeg ze zeker weten neeeeeeeeeej dat wil ik niet en dan geen tongpiercing xxx Shorty a.k.a Tessa

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')