Bij het stadion jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat interesseert mij verder niet. Ik weet alleen dat ik gecontroleerd werd (want Nederlandse auto). Dat ik niet in de buurt van Arnhem woon en geen sjaal/shirtje of iets bij me had maakte geen verschil. Ik werd toch vriendelijk verzocht de stad te verlaten ivm een noodverordening. Ik probeerde nog met een smoes dat ik voor de kermis kwam weg te komen maar daar trapten ze helaas niet in.
Mocht je me niet geloven :
https://www.gld.nl/sport/(...)r-vitesse-supporters
892000 + 292000 = 1184000 inderdaad. 84000 meer dan die 1,1 miljoen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
In totaal dus wel een stuk meer dan 1,1.
Dan zet je je auto toch ergens neer en ga je met de tram naar het stadion.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat interesseert mij verder niet. Ik weet alleen dat ik gecontroleerd werd (want Nederlandse auto). Dat ik niet in de buurt van Arnhem woon en geen sjaal/shirtje of iets bij me had maakte geen verschil. Ik werd toch vriendelijk verzocht de stad te verlaten ivm een noodverordening. Ik probeerde nog met een smoes dat ik voor de kermis kwam weg te komen maar daar trapten ze helaas niet in.
Mocht je me niet geloven :
https://www.gld.nl/sport/(...)r-vitesse-supporters
Ik was niet bij het stadion in de buurt. Dit was net buiten het centrum. Ik hoorde dat bekenden van me zelfs in het centrum aangesproken waren en daar weggestuurd werden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij het stadion ja
Gewoon zuipen in het centrum en OV naar de wedstrijd, niks aan het handje.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:17 schreef Raw85 het volgende:
Mario BeenIs dat niet die gozer die met 10-0 van PSV verloor? Ik kan hem niet serieus nemen als hij vertelt wat (de trainer van) Feyenoord moet doen.
Logisch, Doukhi en Manhoef zijn geblesseerd. Die zouden normaal gesproken in de basis staan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Anderlecht meer Nederlanders in de basis dan Vitesse.
Je kunt ook een kaartje voor de wedstrijd zelf kopen natuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:31 schreef yats het volgende:
Pleur toch op met steeds naar de kuip schakelen. Als je Feyenoord wil zien kun je ESPN 1 opzetten, dat hoeft niet ook op ESPN 2 nog een keer...
Heel grappig...Die heb ik...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kunt ook een kaartje voor de wedstrijd zelf kopen natuurlijk
Het geluid was alleen niet meegekomen op ESPN1.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef fetX het volgende:
Ja verdomme, gaan we naar Vitesse schakelen. Sodemieter op, als je Vitesse wilt kijken zet je maar ESPN 2 op.
@:yats
Hier kan ik om lachenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef fetX het volgende:
Ja verdomme, gaan we naar Vitesse schakelen. Sodemieter op, als je Vitesse wilt kijken zet je maar ESPN 2 op.
@:yats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |