SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een koetje dat een fijn onbezoldigd leven heeft gehad met gras en bloemetjes en bijtjes en zo
Joeeequote:onbezoldigd. on·be·zol·digd (bijvoeglijk naamwoord) geen loon ontvangend geen loon opleverend
Ja, weet niet.. zou misschien wel eens goed zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn om een koe salaris uit te betalen.
"Verwen jezelf maar eens goed Yvonne 34"quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet niet.. zou misschien wel eens goed zijn.
"Hier Yvonne 34, je salaris voor al je melk deze maand. Koop er maar wat leuks voor! "
BODEMDRIFTquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde een paar katjang pedis-nootjes eten.
Is ineens die halve zak leeg
Geloof me, het is het meest onhygiënische volkje ter wereldquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik werkte heel vroeger in de koeltechniek. En mister Hu was een grote klant toen, had 10 restaurants en betaalde altijd cash (soms gewoon 300K).
Er was toen een kapotte koelcel, maar kon niet bij de unit want er stonden allemaal speciekuipen met voorgekookte bami onder.
“Kun je dat even weghalen?”
Nee kun je gewoon in staan, kijk maar. Chinees gaat in bak staan.
Dus ik, oké, in de bak bami staan en beetje draadjes afknippen en daarin gooien.
Wedden dat die avond iemand met een stuk koper in zijn strot zat.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja niet eens de hele zakquote:
Ook een dikke koe gebruikt voor de fotoquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Verwen jezelf maar eens goed Yvonne 34"
https://shoptrashqueen.com/products/cow-print-skater-dress
Misschien moet Yvonne 42 zich eens gaan verwennenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wie koopt zoiets dan nog?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook een dikke koe gebruikt voor de foto
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien moet Yvonne 42 zich eens gaan verwennen
Nou idd !!!quote:
Godver.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je nickchange.quote:
Gaat dit over je lesbische nichtje met een paar pondjes teveel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een potje met vet, al op de tafel gezet, ik heb een potje potje potje potje ve-e-et, al op de tafel gezet.
Ja gelijk geen inwoner meer van Foqueville.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver.
[..]
Met je nickchange.
We kennen je meteen niet meer terug.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja gelijk geen inwoner meer van Foqueville.![]()
Je naam is ook al kapotquote:
Vreetboei @EttovanBelgiequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind deze jurk wel watquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kom net weer binnenvallen en ineens ANDERS.quote:
Je hebt nog gewoon je blije paddo UI dus valt wel meequote:
Oeh ja, makkelijk ook met zo'n strikquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind deze jurk wel wat![]()
[ afbeelding ]
Verblijfsvergunningen gaan op naam hequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja gelijk geen inwoner meer van Foqueville.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verblijfsvergunningen gaan op naam he![]()
Ja me likequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ja, makkelijk ook met zo'n strik
En met mijn epic boobsquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ja, makkelijk ook met zo'n strik
Heeft ze wel 2 benen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind deze jurk wel wat![]()
[ afbeelding ]
Lekker vruchtbaar aan het werk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben goed bezig geweest, al zeg ik het zelf
Ja, een graaskorfquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaat daar een therapie voor?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker vruchtbaar aan het werk?
Ja, MAAR je kunt met een graaskorf wel grazen.. en met een muilkorf niet.quote:
Of gewoon een bakje waar geen grote portie in kan maar net groot genoeg is dat je een tweede portie teveel vindtquote:
Is dit iets voor cavia's?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, MAAR je kunt met een graaskorf wel grazen.. en met een muilkorf niet.
Moet je straks zeggen, ja omdat jullie er niet waren om te zemelzeiken heb ik prima kunnen werken, ga es dood.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]I'm on a roll!
Lekker dat er zoveel zeikerds weg zijn. Gewoon knallen.
Kun je met een muilkorf wel muilen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, MAAR je kunt met een graaskorf wel grazen.. en met een muilkorf niet.
Ik denk dat ik vanavond mijn avondeten teveel vindquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een bakje waar geen grote portie in kan maar net groot genoeg is dat je een tweede portie teveel vindt
Dingen zouden zoveel beter lopen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je straks zeggen, ja omdat jullie er niet waren om te zemelzeiken heb ik prima kunnen werken, ga es dood.
Nee, voor dikke pony's die anders nog vetter wordenquote:
Ja sommige mensen kosten zoveel tijd en energie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]I'm on a roll!
Lekker dat er zoveel zeikerds weg zijn. Gewoon knallen.
Ja, want ik kan nogal muilen precies.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je met een muilkorf wel muilen?
Klinkt wel goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, voor dikke pony's die anders nog vetter worden
Bijna alle mensen welquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja sommige mensen kosten zoveel tijd en energie.
Jezusquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yes, mn schoonmoeder is er weer.
Heb haar gemist.
Jezusquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb haar gemist.
quote:
Oh, vals alarm.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus![]()
Hier moet je toch eens een goed gesprek over hebben met Wattenschijfje hoor
Gezellig. Na Stiefmonster hebben we nu ook Schoonmonster dus...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb haar gemist.
"Lieve schat, ik ben stapelgek op je maar kun je jouw moeder laten verdwijnen?"quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus![]()
Aka Schoonloeder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gezellig. Na Stiefmonster hebben we nu ook Schoonmonster dus...
Ja, zoiets. Zou dat een probleem zijn?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lieve schat, ik ben stapelgek op je maar kun je jouw moeder laten verdwijnen?"
O jammer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh, vals alarm.
Ze kwam alleen vlees afgooien en verder niet binnen of zo.
Zie je mij praten tegen een witte cavia met california-aftekeningquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien voelde ze mijn vibe vanaf boven, helemaal naar beneden.quote:
Oké, oké, meneer 4E danquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je mij praten tegen een witte cavia met california-aftekening
On a dark desert highway...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we straks hier weer een vragenuurtje hoe je het beste 'sinaasappelsap' weg krijgt of 'geraniums verplanten'quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lieve schat, ik ben stapelgek op je maar kun je jouw moeder laten verdwijnen?"
Cavia's stekken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we straks hier weer een vragenuurtje hoe je het beste 'sinaasappelsap' weg krijgt of 'geraniums verplanten'
Is dat niet gewoon hoe je het lijk weg maakt?quote:
Jij praat niet tegen je caafs?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doorgaans niet over hun moederquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij praat niet tegen je caafs?
Ja maar we spreken hier liever in codetaal voordat de AIVD weer gezellig komt borrelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hoe je het lijk weg maakt?
ja die klootzakken nemen nooit eens nootjes mee of zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar we spreken hier liever in codetaal voordat de AIVD weer gezellig komt borrelen
Ik heb nieuw zaagsel besteld. Hopelijk is dit weer wel het goede. Ze hebben de verpakking veranderdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doorgaans niet over hun moeder![]()
Ik moet wel tegen ze praten, anders schrikken ze en heb ik weer 5 kilo aubiose op de grond liggen
Ik vind zaagsel ook best oke, maar als ik dat bij bepaalde fb groepen zeg: mishandel ik cavia'squote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nieuw zaagsel besteld. Hopelijk is dit weer wel het goede. Ze hebben de verpakking veranderd
Achthonderd miljard in het land gepompt "Ok top, lukt het nu zelf jongens?" "Ja hoor en bedankt nog hè dat jullie ons van de griezels verlost hebben"quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://www.newsweek.com/(...)ndons-allies-1619865
"Leuk statement"
De luxepoezen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind zaagsel ook best oke, maar als ik dat bij bepaalde fb groepen zeg: mishandel ik cavia's
Want je moet tegenwoordig cagefleeceliners hebben
Ja doei, hoef niet elke dag te wassen en mn wasmachine vol met caviahaar
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind zaagsel ook best oke, maar als ik dat bij bepaalde fb groepen zeg: mishandel ik cavia's
Ik heb dat ook niet verzonnenquote:
Taiwan heeft wel wat techniek waar het Westen blij van wordt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achthonderd miljard in het land gepompt "Ok top, lukt het nu zelf jongens?" "Ja hoor en bedankt nog hè dat jullie ons van de griezels verlost hebben"
Ja dat probeer ik dan ook uit te leggen. Een hond is minder werk, tering zeg. Heb het een keer geprobeerd bij een cavia met bumblefeet, maar die had ook diarree dus dat schoot niet op. Drie keer per dag de stront uit dat hok vegen of opzuigen en halverwege de dag was alles al zeiknat. En dan die vieze doeken uitkloppen, maar dat haar blijft er lekker aan plakken, en sprietjes hooi en restjes voer. En natte kak. Alles doorweekt. En dan zeggen ze van 'ja ik klop de boel gewoon twee keer per dag uit en dan veeg ik de keutels op'. Ik was er een paar uur mee bezig en wilde die vieze doeken niet in m'n wasmachine. Weggetyft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof een incontinente baby met slechte genen nog minder werk is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik dan ook uit te leggen. Een hond is minder werk, tering zeg. Heb het een keer geprobeerd bij een cavia met bumblefeet, maar die had ook diarree dus dat schoot niet op. Drie keer per dag de stront uit dat hok vegen of opzuigen en halverwege de dag was alles al zeiknat. En dan die vieze doeken uitkloppen, maar dat haar blijft er lekker aan plakken, en sprietjes hooi en restjes voer. En natte kak. Alles doorweekt. En dan zeggen ze van 'ja ik klop de boel gewoon twee keer per dag uit en dan veeg ik de keutels op'. Ik was er een paar uur mee bezig en wilde die vieze doeken niet in m'n wasmachine. Weggetyft.
En dan moet je er van die puppypads onder leggen en als ik zeg 'daar vreten ze aan' 'NEEE DAAR ETEN ZE NIET VAN'. O jawel, daar eten ze van.
En wat doen die kutbeesten, die kruipen onder die doeken en gaan op de onderlaag liggen. Alles vies.
En ik woon boven een terras, waar klop ik die troep uit? Doen zij dat gewoon vanaf de galerij of in de tuin?
Is het ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof een incontinente baby met slechte genen nog minder werk is.
Die hebben zelf een luier om die de meesten zo wegflikkeren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof een incontinente baby met slechte genen nog minder werk is.
Ja preciesquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Die beesten vreten aan alles toch? Hoezo zouden ze dan van specifiek die puppypads of die doeken afblijven.
Ook echt de ultieme combinatie zegquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:30 schreef CherryLips het volgende:
een cavia met bumblefeet, maar die had ook diarree dus dat schoot niet op.
Ja dat gaat zeker de next build-up worden en een keer raden welk land daar samen met de Amerikanen en de Britten (toevallig hebben die een nieuw speeltje) de tartan op aan het tillen is?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Taiwan heeft wel wat techniek waar het Westen blij van wordt.
Hangt er vanaf, of je round up over die dozen hebt uitgegoten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies
Maar als ik zeg dat ik ze kartonnen dozen geef om te slopen dan gaan ze er meteen dood aan en word ik voor dierenbeul uitgemaakt.
Ja was mooi. Beestje verrekte van de buikpijn, zat te kermen en het kwam er zowat vloeibaar uit. Dus ik naar de dierenarts waar ik al vaker was geweest. Geven ze hem een soort laxeermiddel 'want hij eet niet'. Ja goed plan. Toen kwam ik dus op Facebook en bij Eva terecht. Er stond ook gewoon in de bijsluiter 'niet geven bij diarree', maar die dierenarts bleef zo op dat 'niet eten' hameren, omdat de darmen dan zouden stilliggen. Nou, die darmen lagen zeker niet stilquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook echt de ultieme combinatie zeg_!
En dan mensen die durven te beweren dat je het niet goed genoeg doet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was mooi. Beestje verrekte van de buikpijn, zat te kermen en het kwam er zowat vloeibaar uit. Dus ik naar de dierenarts waar ik al vaker was geweest. Geven ze hem een soort laxeermiddel 'want hij eet niet'. Ja goed plan. Toen kwam ik dus op Facebook en bij Eva terecht. Er stond ook gewoon in de bijsluiter 'niet geven bij diarree', maar die dierenarts bleef zo op dat 'niet eten' hameren, omdat de darmen dan zouden stilliggen. Nou, die darmen lagen zeker niet stil
Maar beestje is heel ziek geweest, paar keer mee naar België gereden en toen ze het juiste medicijn had, was hij snel weer aan de beterende hand. Maar dan is dat immuunsysteem van dat beestje naar de kloten en kreeg ie bumblefoot. Gelukkig wel een makkelijk beestje, supertam, dus dat was goed in te tapen.
Ah, arm dingquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was mooi. Beestje verrekte van de buikpijn, zat te kermen en het kwam er zowat vloeibaar uit. Dus ik naar de dierenarts waar ik al vaker was geweest. Geven ze hem een soort laxeermiddel 'want hij eet niet'. Ja goed plan. Toen kwam ik dus op Facebook en bij Eva terecht. Er stond ook gewoon in de bijsluiter 'niet geven bij diarree', maar die dierenarts bleef zo op dat 'niet eten' hameren, omdat de darmen dan zouden stilliggen. Nou, die darmen lagen zeker niet stil
Maar beestje is heel ziek geweest, paar keer mee naar België gereden en toen ze het juiste medicijn had, was hij snel weer aan de beterende hand. Maar dan is dat immuunsysteem van dat beestje naar de kloten en kreeg ie bumblefoot. Gelukkig wel een makkelijk beestje, supertam, dus dat was goed in te tapen.
Misschien ergen uit een hoekje roepen dat je aan het eten moet beginnen ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou kerel aan het eten beginnen als ik lang genoeg uitstel?
Hij is 'm naar zolder gepeerd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ergen uit een hoekje roepen dat je aan het eten moet beginnen ?
That looks painfulquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is zielig
https://dierenkliniekmarn(...)oot-suus-300x188.jpg
Appje sturen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is 'm naar zolder gepeerd.
Z'n telefoon ligt naast me, dus dat lost niets op.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom blijven jullie maar UI's en UN's veranderen![]()
Kan dit heel slecht handelen
Beetje hypocriet welquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom blijven jullie maar UI's en UN's veranderen![]()
Kan dit heel slecht handelen
Wat ga je koken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje sleept zichzelf richting keuken
Ligt er aan wat je ermee wiltquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit weet jij, werkt deze site een beetje betrouwbaar?
https://www.marinetraffic.com/
Engnekken die Chinezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://www.newsweek.com/(...)ndons-allies-1619865
"Leuk statement"
Zocht een Nederlands marineschip maar ze is niet op de plek waar ik haar zou verwachten.quote:
die varen zonder AIS, ga je met geen enkele publieke site vinden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zocht een Nederlands marineschip maar ze is niet op de plek waar ik haar zou verwachten.
Maar goed, kan me voorstellen dat ze die informatie niet zo nauwkeurig willen weergeven.
Beetje globaal toch wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die varen zonder AIS, ga je met geen enkele publieke site vinden.
Heb je ook die app waarmee je de sterrenbeelden en planeten etc in de lucht kan zien 's nachts? Niet dat het te maken heeft met jouw vraag verderquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit weet jij, werkt deze site een beetje betrouwbaar?
https://www.marinetraffic.com/
Nope.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje globaal toch wel?
Van sommige schepen zie ik dat het klopt in ieder geval.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je ook die app waarmee je de sterrenbeelden en planeten etc in de lucht kan zien 's nachts? Niet dat het te maken heeft met jouw vraag verder
Uiteraard heb ik die, als ik een lampje aan de nachtelijke hemel zie en ik twijfel dan klik ik die open.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je ook die app waarmee je de sterrenbeelden en planeten etc in de lucht kan zien 's nachts? Niet dat het te maken heeft met jouw vraag verder
Oh vet!!!quote:
MI van US die verdwaast onder een lantaarnpaal staat met z'n telefoon heen en weer zwaaiendquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik die, als ik een lampje aan de nachtelijke hemel zie en ik twijfel dan klik ik die open.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik die, als ik een lampje aan de nachtelijke hemel zie en ik twijfel dan klik ik die open.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
MI van US die verdwaast onder een lantaarnpaal staat met z'n telefoon heen en weer zwaaiend
op de laptop is Stellarium een aanrader (en gratis)quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh vet!!!moet m ook eens installeren
Ja ok, dat schip is voor het eerst in tientallen jaren weer eens onderweg om Nederlandse harige ballen te laten zien aan de nieuwe grote vijand dus dan kan het wel kloppen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope.
als 't uit staat klopt 't beetje globaal ook niet.
Dan ze je alleen de laatste positie die ze ooit uit gezonden hebben
Mijn laptop is een tijdje terug gecrasht, dus heb nu alleen een iPad en mn mobieltjequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op de laptop is Stellarium een aanrader (en gratis)
Welk schip? De 7 provinciën?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, dat schip is voor het eerst in tientallen jaren weer eens onderweg om Nederlandse harige ballen te laten zien aan de nieuwe grote vijand dus dan kan het wel kloppen.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Wat een dag, had het zowaar druk op het werk.. dat ben ik niet meer gewend
dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welk schip? De 7 provinciën?
De Bruyne Sterquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Amerikanen hadden een ongelukje met een van hun schepen een tijdje geleden die ze wilden gebruiken om China onder druk te zetten dus de Britten hebben aangeboden om hun nieuwe vliegdekschip door de Chinese Zee te laten varen om een territoriaal plasje te doen, Nederland mag ook meevaren met de Zr.Ms. Evertsen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
goed dat je 't zegt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Afspraak gemaakt voor jaarlijkse bloed en pis onderzoek. Kan daarvoor nog steeds niet bij mijn eigen huisartspraktijk terecht. Gelukkig wel eentje dichtbij
Oncoloog???quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed dat je 't zegt.
Ook ff wat afspraken maken
oa tandarts, longarts, oncoloog enzo..
Ik heb die Jiskefet aanbidding nooit echt begrepenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
Alle afleveringen van Multilul achter elkaar!![]()
![]()
![]()
Okee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had 3 jaar geleden een fout moedervlekje
klinkt dramatischer dan het is
Oh gelukkig valt het mee, schrok alquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had 3 jaar geleden een fout moedervlekje
klinkt dramatischer dan het is
Die aflevering over Bertje is GE-NI-AAL!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
Geniaal![]()
Blikje bier pakken om half 11 in de ochtend om naar niet hoorbare muziek te luisteren![]()
Ik vind multilul het grappigste wat jiskefet ooit gedaan heeft, en de Heeren van de Bruyne Ster ook welquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb die Jiskefet aanbidding nooit echt begrepen![]()
![]()
Ook hun werk naast Jiskefet. Paar boekjes gelezen van Herman Koch, waaronder het bejubelde Het DIner. Nou dat vond ik echt een zware tegenvaller, dat boek....![]()
![]()
ditquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Weet je welke hype ik nooit snapte? Die van de Lama'squote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Ook hun werk naast Jiskefet. Paar boekjes gelezen van Herman Koch, waaronder het bejubelde Het DIner. Nou dat vond ik echt een zware tegenvaller, dat boek....![]()
![]()
Vind veel van zijn films wel echt super.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
maar dat heb ik ook met Quentin Tarantino
Dat magquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind veel van zijn films wel echt super.
Niet-te-doen, beetje humor voor VMBO mensen denk ik, net als dat ene kutkonijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet je welke hype ik nooit snapte? Die van de Lama's..
Moet kunnenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat mag
ik deel die mening niet
Oh gatver ja! Ik weet wat je bedoelt maar herinner me gelukkig de naam nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet-te-doen, beetje humor voor VMBO mensen denk ik, net als dat ene kutkonijn.
Dus eigenlijk is het helemaal niet echt lekker?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk is het lekkerste aan shakshuka het naanbrood
Konijn?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
het is ideaal om van groenten af te komen die op moetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het helemaal niet echt lekker?
Ja, dat is wel zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is ideaal om van groenten af te komen die op moeten
het is alleen jammer dat zowat alles naar tomaat smaakt
Why!!! Ik was heel happy met mn vergeetachtigheidquote:
Ja dat was ook een beetje overdreven soms. Zaten echt wel goede dingen tussen hoor. Om Ruben vd Meer kon ik meestal niet lachen. Die keek te veel van : Hey kijk mij eens suppergrappig doen....quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet je welke hype ik nooit snapte? Die van de Lama's..
ja kloptquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo.
Je kunt ook soep of een omelet (smaakt alles naar ei) maken.![]()
Zo'n leuke rubriek ditquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
Humor herken je door te luisteren met je ogen dicht, is het dan nog grappig dan heb je autisme en dus een wat minder ontwikkelde smaak, humor zit hem vaak in de blik, timing en de houding in plaats van wat er daadwerkelijk gezegd wordt.
Oh dat is zo vaak ja! Dat kijk mij eens grappig zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat was ook een beetje overdreven soms. Zaten echt wel goede dingen tussen hoor. Om Ruben vd Meer kon ik meestal niet lachen. Die keek te veel van : Hey kijk mij eens suppergrappig doen....![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je het zelf gemaakt of uit een pak?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja klopt
maar had hier 'zin' in ofzomaar eet mn bordje braaf leeg hoor. En de portie voor persoon 2 gaat in de koelkast.
Ik denk echt nooit aan dingen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Zo diep als je soms overdag kunt slapen slaap je snachts nooitsnachts denk je weer aan honderdduizend dingen.
Uhuhquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk echt nooit aan dingen.
zelf gemaakt uiteraardquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het zelf gemaakt of uit een pak?
Shakshuka uit zo'n pak smaakt naar een op hol geslagen chemische fabriekquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het zelf gemaakt of uit een pak?
Oh ik wel, maar niet dagelijks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelf gemaakt uiteraard
ik kook nagenoeg nooit met pakjes/zakjes
ik bak zoveel mogelijk ook zelf mn brood enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar niet dagelijks.
Lekkere geur in huisquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik bak zoveel mogelijk ook zelf mn brood enzo
Vandaag ook weer voor de triljoenste keer gehoord. Kom je de 100.000 brengen....quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat is zo vaak ja! Dat kijk mij eens grappig zijnmensen die moeite moeten doen om grappig te zijn, zijn dat dus NIET
Oh dat at ik vaak in Israël, mn ex was echt master in dat gerecht makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk is het lekkerste aan shakshuka het naanbrood
Keer je lul uit je broek halen, is het zo over met die flauwigheden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag ook weer voor de triljoenste keer gehoord. Kom je de 100.000 brengen....![]()
![]()
Ja maybequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is anders toch
Ja en ben ik ook meteen mijn baan kwijt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer je lul uit je broek halen, is het zo over met die flauwigheden.
Hoef je die flauwe grap ook nooit meer aan te horen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ben ik ook meteen mijn baan kwijt...
En met die A B C D E F G Z Artiest Robbie Ronalds..quote:
Erger nog, waarom deel je het met ons?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom weet ik dit zonder op te zoeken![]()
![]()
![]()
Cozyquote:
als t maar ff droog is ergens komende dagen vind ik 't bestquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Komende dagen wordt het gelukkig weer wat beter weer. Zaterdag zelfs 25 graden. Woohoo.
en wegloopt..quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang je desem geen eigen leven gaat leiden
Wéfquote:
Die heb ik allemaal weggegeven, want ik maakte het nooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier volgens mij nog wel zo;n Knorr pak Shaksouka staan![]()
![]()
Maar inderdaad zelf maken is eigenlijk altijd veel lekkerder...
Austin Archey drumgodquote:
Mijn chinees was altijd dicht op dinsdag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Patatjes besteld, beiden Chinezen leveren niet
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wat visolie en garnalenpasta over de friet heen, dan smaakt het nog een beetje Chinezerig.
Chinezen zijn echt heel slecht in bezorgen, doen ze hier ook allemaal niet, hooguit dat ze bij bedrijven bezorgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Patatjes besteld, beiden Chinezen leveren niet
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wat visolie en garnalenpasta over de friet heen, dan smaakt het nog een beetje Chinezerig.
De ene chinees was dicht op maandag en de ander op dinsdag, maar degene die op maandag dicht was, heeft nu vakantiequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn chinees was altijd dicht op dinsdag.
Ja prima jungske, al zet ge 'm op dertigggggquote:
Schotse gezelligheidquote:
Nu je het zegt.. overal waar ik heb gewoond bezorgen ze niet nee, maar goed, halen is ook prima.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chinezen zijn echt heel slecht in bezorgen, doen ze hier ook allemaal niet, hooguit dat ze bij bedrijven bezorgen
Beetje trassi verkruimelen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Het is bijna hogere wiskunde om daar aan een plastic bakje behanglijm te komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De ene chinees was dicht op maandag en de ander op dinsdag, maar degene die op maandag dicht was, heeft nu vakantie
En hier is precies deze week het grillhouse dicht terwijl ik eigenlijk morgen pizza had willen bestellenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De ene chinees was dicht op maandag en de ander op dinsdag, maar degene die op maandag dicht was, heeft nu vakantie
Ja, het is echt verschrikkelijk, bijna verhongerd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is bijna hogere wiskunde om daar aan een plastic bakje behanglijm te komen.
Gezellig, zo'n cv.quote:
Tell that to the children in Africaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is echt verschrikkelijk, bijna verhongerd.
Lekker knus en warm tochquote:
Het is helemaal niet koud.quote:
Waarom heb je opeens zo'n enge UIquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Logic. M'n pakje heeft als verzendlocatie Frankfurt, maar hij ging via het VK?
Bij jou misschien nietquote:
Oh, omdat verandering.quote:
Vind je dat niet passen bij jou nee?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Italianen pizzeria's, Chinezen een Chinees en Grieken een Grieks restaurant moeten hebben, dat is hetzelfde als dat ik een dancing voor leernichten zou beginnen, dat past niet, iedereen moet wel een beetje bij zijn leest blijven eigenlijk.
Het is in het binnenland doorgaans warmer dan hier.quote:
Die schieten hun eten gewoon uit de bomen en die zijn nooit gesloten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tell that to the children in Africa![]()
Stop hiermeequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, omdat verandering.Gaat zo weer terug.
Aargghh weet je wie net zo is?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen hebben tegenwoordig Turken/Arabieren de pizzeria's, Chinezen hebben de snackbars en de Grieken eehm, die hebben nog wel Griekse restaurantsquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Italianen pizzeria's, Chinezen een Chinees en Grieken een Grieks restaurant moeten hebben, dat is hetzelfde als dat ik een dancing voor leernichten zou beginnen, dat past niet, iedereen moet wel een beetje bij zijn leest blijven eigenlijk.
Misschien nu niet, kan in mijn wijk ook stormen en gieten en de aangrenzende wijk heeft zonneschijn enzo, dus tjaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in het binnenland doorgaans warmer dan hier.
Ja doe maar jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, omdat verandering.Gaat zo weer terug.
Daar gaat al 100 jaar zending naar toe, ik vind het wel goed met die kindjes van Afrika.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tell that to the children in Africa![]()
En de NLs een uitkering en die vreten dat spul op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen hebben tegenwoordig Turken/Arabieren de pizzeria's, Chinezen hebben de snackbars en de Grieken eehm, die hebben nog wel Griekse restaurants
Ja en doen gezellig de verwarming aan in huis dan en kaarsjes aan etcquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schotten zijn toch juist van de kou en nattigheid?
Oh, het is hier ook pestweer hoor. Maar vlakbij zee, dus meer wind enzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien nu niet, kan in mijn wijk ook stormen en gieten en de aangrenzende wijk heeft zonneschijn enzo, dus tja
Ken die niet maar Google zegt kots.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aargghh weet je wie net zo is?
Die invaller van Ruud de Wild, ene Eddie Keur.
Zou me niet verbazen als die Ab normaal insprak.
Ook een viezige homo ook.
Was ook maar een grap hèquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar gaat al 100 jaar zending naar toe, ik vind het wel goed met die kindjes van Afrika.
En zo is de hele cirkel weer mooi rondquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En de NLs een uitkering en die vreten dat spul op.
En die betalen niet eens bezorgkostenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar gaat al 100 jaar zending naar toe, ik vind het wel goed met die kindjes van Afrika.
Computer says barfquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken die niet maar Google zegt kots.
I knowquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die betalen niet eens bezorgkosten
De zinnelozen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dit was de beste onbedoelde reclame voor uitkeringslijers ooit.
Sturen ze ons poep-vis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die betalen niet eens bezorgkosten
quote:
Nou ja waarschijnlijk red je haar leven daarmee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds ik gezegd heb dat ik Tilapia en die andere Poep vis niet meer eet, koopt mijn moeder het niet meer
Ik ga mijn schoonloeder enthousiasmeren voor poepvisquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja waarschijnlijk red je haar leven daarmee.
Hele stapel vis in haar bakkes duwenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga mijn schoonloeder enthousiasmeren voor poepvis
Maar Tilapia IS poepvisquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds ik gezegd heb dat ik Tilapia en die andere Poep vis niet meer eet, koopt mijn moeder het niet meer
Ik leen de blender van US wel ffquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hele stapel vis in haar bakkes duwen
Death by poep-vis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga mijn schoonloeder enthousiasmeren voor poepvis
ja vis die groet door cyclisch zich te voeden met zijn eigen poep. Of zo.quote:
Serieus?quote:
Zijn toch wel betere woorden verzonnen de laatste tijd? 🤔quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zullen we die indienen voor woord van het jaar?
Nou als hij zo op mijn bord ligt heb ik er ook niet zo'n trek in eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.mcgill.ca/oss(...)-and-poop-connection
Yup
Zinneloze zou ik eindeloos mooi vinden als woord van het jaar. Omdat degenen die dat zijn zich dan wel aangesproken voelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zijn toch wel betere woorden verzonnen de laatste tijd? 🤔
Panga is overigens net zo erg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als hij zo op mijn bord ligt heb ik er ook niet zo'n trek in eerlijk gezegd
[ afbeelding ]
Palingbeestjes - Rotterdamse slangachtige vissoort thans onder bescherming van Frau bitterbal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zijn toch wel betere woorden verzonnen de laatste tijd? 🤔
Tilapia is prima te eten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als hij zo op mijn bord ligt heb ik er ook niet zo'n trek in eerlijk gezegd
[ afbeelding ]
En Nijlbaars het foutst, iedere keer als je dat eet sterven er zes chocoladekleurige baby's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Panga is overigens net zo erg.
Iewl.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vis die groet door cyclisch zich te voeden met zijn eigen poep. Of zo.
Zijn dat mensenbaby's of caviababy's?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Nijlbaars het foutst, iedere keer als je dat eet sterven er zes chocoladekleurige baby's.
KSC woordenboekquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Palingbeestjes - Rotterdamse slangachtige vissoort thans onder bescherming van Frau bitterbal.
Schoonloeder - Brabantse variant van de schoonmoeder.
Stiefmonster - Niet zo aardige stiefmoeder.
Pirk - Vaccinatie.
Zeurpreut - Vrouw die veel en graag zeurt, kort kapsel ook vaak.
Wiewelen - Te lang doorgaan over hetzelfde onderwerp.
Smek - De enige juiste schrijfwijze van smakken en smak.
Rare Kwok - Beest met plopogen dat altijd blij is.
Tüteren - Wat Turken doen in de auto als ze met voetjebal hebben gewonnen.
Afschuifrukker - Soort martelapparaat voor BBQ vlees.
Bovengnoom - Homofiele dikke bovenbuurman die zwaar loopt.
Handvaten - Prima variant op handvatten.
Gerrie - Poep, favoriete onderwerp van de vrouwen in Foqueville.
Oemfoefoe - Donkerhuidige medemens van het continent Afrika.
Smurfen - Helemaal niks doen, bij voorkeur in een smurfbroek.
Blije Fant - Een erg gelukkige olifant.
Broccoli-gehakt - Naarste combinatie ter wereld, vies, wansmaak.
Naardepreutprater - Iemand die slijmerig op vrouwen reageert met als doel in het broekje te komen.
Verwenkoffie - Erg lekkere koffie voor in de ochtend.
Lesgeefmens - Lerares.
Rekroeter - Iemand die anderen laat werken.
Aanneemmannetje - Iemand die mannetjes en vrouwtjes een baantje aanbiedt.
Berig - Geil, loops, hitsig, tochtig.
Dekprop - Wat er uit caviabeertjes komt als ze geil zijn maar er is geen zeugje in de buurt.
Toffels - Heerlijk zachte pantoffels.
Vleeskleurig badpak - Hoog uitgesneden badpak, verplicht op de stranden van Foqueville.
Snavelen - Bekken, kussen of zoenen.
Wiebeldansjes - Lekker relaxen op mooie muziekjes, kan overal, ook in de huiskamer.
Gekke springkikker - Iemand die soms niet helemaal in orde lijkt te zijn.
Viesdik - Foquevillers houden van eten.
Poep-vis - Tilapia.
Kaiserschmarren - Geslachtsdeel van Duitse artsen.
Pruttig - Staat van zijn na sporten op een nat grasveld.
Snorrensmeersel - Hummus.
TrekThai - Promiscue meisje uit Thailand, niet gratis.
Pruimencompote - Ongesteldheid, rooie klats maar dan de chique benaming.
Hoerenpasta - Dit eet bitterbal twee keer per week maar het helpt niet.
Badkamerman - Iemand die badkamers opknapt voor een appel en een ei.
Plafondman - Mannetje met veel verstand van plafonds.
Malle Cola - Cola voor arme mensen.
Zinnelozen - Mensen waar je niet zoveel aan hebt.
Pantynegert - Chocoladekleurige man met rastahaar verborgen in een damespanty.
Huid - Gekookte ham.
Trommeltrappelen - Ongeduldig met de voetjes zijn.
Naaktslakken - Manier van voortbewegen over een gladde vloer in opgewonden toestand, zie tevens sopdoos.
Turbojoekser - Handkarrende groenteversnipperaar.
Replicatielust - Niet te stoppen aandrang om kinderen te maken.
Moekerig - Mistig, laaghangende bewolking.
Hoeneer - Vragend bijwoord met identiteitscrisis.
Sopdoos - Opgewonden vrouw, verschillende oorzaken, kan ook door sushi komen.
Platgeslagen vliegen - Aziatische lettertekens.
Vlooienbaarden - Manspersonen met restjes ongetemd schaamhaar op hun kin.
Dan toch maar zinnelozenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Palingbeestjes - Rotterdamse slangachtige vissoort thans onder bescherming van Frau bitterbal.
Pirk - Vaccinatie.
Naardepreutprater - Iemand die slijmerig op vrouwen reageert met als doel in het broekje te komen.
Lesgeefmens - Lerares.
Dekprop - Wat er uit caviabeertjes komt als ze geil zijn maar er is geen zeugje in de buurt.
Vleeskleurig badpak - Hoog uitgesneden badpak, verplicht op de stranden van Foqueville.
Wiebeldansjes - Lekker relaxen op mooie muziekjes, kan overal, ook in de huiskamer.
Poep-vis - Tilapia.
Huid - Gekookte ham.
Naaktslakken - Manier van voortbewegen over een gladde vloer in opgewonden toestand, zie tevens sopdoos.
Jawel, poepsmaak dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl.
Nou at ik het sowieso al niet omdat er kraak nog smaak aan zit.
Alfabeteisch sorteren joh nikskunnerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pirk - Vaccinatie.
Lesgeefmens - Lerares.
Poep-vis - Tilapia.
Huid - Gekookte ham.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |