SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een koetje dat een fijn onbezoldigd leven heeft gehad met gras en bloemetjes en bijtjes en zo
Joeeequote:onbezoldigd. onˇbeˇzolˇdigd (bijvoeglijk naamwoord) geen loon ontvangend geen loon opleverend
Ja, weet niet.. zou misschien wel eens goed zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn om een koe salaris uit te betalen.
"Verwen jezelf maar eens goed Yvonne 34"quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet niet.. zou misschien wel eens goed zijn.
"Hier Yvonne 34, je salaris voor al je melk deze maand. Koop er maar wat leuks voor! "
BODEMDRIFTquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde een paar katjang pedis-nootjes eten.
Is ineens die halve zak leeg
Geloof me, het is het meest onhygiënische volkje ter wereldquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik werkte heel vroeger in de koeltechniek. En mister Hu was een grote klant toen, had 10 restaurants en betaalde altijd cash (soms gewoon 300K).
Er was toen een kapotte koelcel, maar kon niet bij de unit want er stonden allemaal speciekuipen met voorgekookte bami onder.
“Kun je dat even weghalen?”
Nee kun je gewoon in staan, kijk maar. Chinees gaat in bak staan.
Dus ik, oké, in de bak bami staan en beetje draadjes afknippen en daarin gooien.
Wedden dat die avond iemand met een stuk koper in zijn strot zat.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde een paar katjang pedis-nootjes eten.
Is ineens die halve zak leeg
Ja niet eens de hele zakquote:
Ook een dikke koe gebruikt voor de fotoquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Verwen jezelf maar eens goed Yvonne 34"
https://shoptrashqueen.com/products/cow-print-skater-dress
Misschien moet Yvonne 42 zich eens gaan verwennenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wie koopt zoiets dan nog?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook een dikke koe gebruikt voor de foto
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien moet Yvonne 42 zich eens gaan verwennen
Nou idd !!!quote:
Godver.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je nickchange.quote:
Gaat dit over je lesbische nichtje met een paar pondjes teveel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een potje met vet, al op de tafel gezet, ik heb een potje potje potje potje ve-e-et, al op de tafel gezet.
Ja gelijk geen inwoner meer van Foqueville.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver.
[..]
Met je nickchange.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |