Ben niet op zoek naar een activiteit perse. Gewoon mooie locaties om te bekijken en met de camper te staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:20 schreef dimmak het volgende:
Zoek je ook een plek waar je wat kan doen? Of wil je gewoon een beetje rondlopen en loeren?
De Afsluitdijk over en naar Urk dan. Urk zal je denken? But hear me out.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:26 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ben niet op zoek naar een activiteit perse. Gewoon mooie locaties om te bekijken en met de camper te staan.
Bijzondere stadjes of dorpjes, mooie natuurplekken, dat soort dingen.
Vind het ook niet erg om langere afstanden te rijden.
Kijk, leuke tip! Ben er volgens mij nog nooit geweest zelfs..quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
De Afsluitdijk over en naar Urk dan. Urk zal je denken? But hear me out.
Daar heb op het haventerrein camperplekken. Dan zit je midden in de oude dorpskern en is genoeg te zien en te doen. (Als dit te druk is zijn er op de camping ook camperplekken) Ook kan je via dijk lopen naar het Urkerveld en bos en langs het stenen reservaat door het bos terug. In het Haventje van Urk is het prima te doen aan de bar als eenzame toerist en er zijn genoeg restaurants. Zorg wel dat je er op zaterdag bent, want op zondag is er niet zoveel aan de hand.
Waarom via de Afsluitdijk naar Urk als je in Noord-Holland woont?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
De Afsluitdijk over en naar Urk dan. Urk zal je denken? But hear me out.
Daar heb op het haventerrein camperplekken. Dan zit je midden in de oude dorpskern en is genoeg te zien en te doen. (Als dit te druk is zijn er op de camping ook camperplekken) Ook kan je via dijk lopen naar het Urkerveld en bos en langs het stenen reservaat door het bos terug. In het Haventje van Urk is het prima te doen aan de bar als eenzame toerist en er zijn genoeg restaurants. Zorg wel dat je er op zaterdag bent, want op zondag is er niet zoveel aan de hand.
Je hebt toch geen camper om de kortste/snelste weg te nemen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom via de Afsluitdijk naar Urk als je in Noord-Holland woont?
N307 lijkt me logischer.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je hebt toch geen camper om de kortste/snelste weg te nemen?![]()
Bij Kornwerderzand kan je, bij geschikt weer, "hangen" met de surfers daar.
Leuk plan, nog even en het is zover! Laat je het hier weten hoe het was?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dank voor de tips alvast, over 2 weekenden mag ik!
Voorlopige locaties:
- Lauwersmeer (hopelijk is het onbewolkt en kan ik genieten van Dark Sky).
- Urk
- Deltawerken (nooit eens goed bekeken)
Niet in de buurt van elkaar, maar fuck it!![]()
Meer tips altijd welkom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |