SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, das niet best danquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het oudje aan Joop z'n kant, die van vandaag de mijne.
Maar die van vandaag is al jaren niet meer de persoon die het was. Sterker nog, ik vroeg me een week voor overlijden nog af of 'ie niet al stiekem dood was.
Ja, vol afschuw.quote:
Dat heb je van de week getest op Gergi?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, das niet best danVerbaas me af en toe wat een lichaam aan kan en hoe lang mensen onverwachts alsnog in leven blijven.
Omdat jij in je eentje alleen al 6 zitplaatsen in beslag neemt met dat walgelijk dikke fatsige lijf van je.quote:
Nee, Gergi wil ik graag gezond en wel hebbenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb je van de week getest op Gergi?
Ik zit midden tussen de knappe vrouwenquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Omdat jij in je eentje alleen al 6 zitplaatsen in beslag neemt met dat walgelijk dikke fatsige lijf van je.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Spotten met iemands gewicht is geen grapje.
ettoquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit midden tussen de knappe vrouwen![]()
![]()
Wie is die baardagaam naast Dimmy eigenlijk?
Ik verslik mij in mijn verwenkoffie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook als je echt de kookworst duidelijk ziet zitten?
Lijkt me niet toch?
Nee je zit achter mij dus je gedraagt je maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef CherryLips het volgende:
God ik had die bus nog niet eens gezien.
Zit ik achter Los? Kan ik stiekem dingen in z'n haar plakken?
Verwenkoffie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslik mij in mijn verwenkoffie.
Wil je dat niet meer doen
die is op kantoor. heeft geen tijd voor fok. moet even de secretaresse doorsmerenquote:
Spontane slikreflex.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslik mij in mijn verwenkoffie.
Wil je dat niet meer doen
Etto. Dimmy en Etto wilde per se bij elkaar zitten schijnbaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit midden tussen de knappe vrouwen![]()
![]()
Wie is die baardagaam naast Dimmy eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |