SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, das niet best danquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het oudje aan Joop z'n kant, die van vandaag de mijne.
Maar die van vandaag is al jaren niet meer de persoon die het was. Sterker nog, ik vroeg me een week voor overlijden nog af of 'ie niet al stiekem dood was.
Ja, vol afschuw.quote:
Dat heb je van de week getest op Gergi?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, das niet best danVerbaas me af en toe wat een lichaam aan kan en hoe lang mensen onverwachts alsnog in leven blijven.
Omdat jij in je eentje alleen al 6 zitplaatsen in beslag neemt met dat walgelijk dikke fatsige lijf van je.quote:
Nee, Gergi wil ik graag gezond en wel hebbenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb je van de week getest op Gergi?
Ik zit midden tussen de knappe vrouwenquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Omdat jij in je eentje alleen al 6 zitplaatsen in beslag neemt met dat walgelijk dikke fatsige lijf van je.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Spotten met iemands gewicht is geen grapje.
ettoquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit midden tussen de knappe vrouwen![]()
![]()
Wie is die baardagaam naast Dimmy eigenlijk?
Ik verslik mij in mijn verwenkoffie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook als je echt de kookworst duidelijk ziet zitten?
Lijkt me niet toch?
Nee je zit achter mij dus je gedraagt je maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef CherryLips het volgende:
God ik had die bus nog niet eens gezien.
Zit ik achter Los? Kan ik stiekem dingen in z'n haar plakken?
Verwenkoffie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslik mij in mijn verwenkoffie.
Wil je dat niet meer doen
die is op kantoor. heeft geen tijd voor fok. moet even de secretaresse doorsmerenquote:
Spontane slikreflex.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslik mij in mijn verwenkoffie.
Wil je dat niet meer doen
Etto. Dimmy en Etto wilde per se bij elkaar zitten schijnbaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit midden tussen de knappe vrouwen![]()
![]()
Wie is die baardagaam naast Dimmy eigenlijk?
Geil.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
die is op kantoor. heeft geen tijd voor fok. moet even de secretaresse doorsmeren
Ja, zo heet dat.quote:
ja zodat ze elkaar van de bus kunnen gooienquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Etto. Dimmy en Etto wilde per se bij elkaar zitten schijnbaar.
dat is ook wel een leuk koppel samenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
weet niet hoe de secretaresse eruit zietquote:
Misschien ligt het aan je oortjes?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ze zohier de voor vloer omhoog boren.
wat eeen teeeeeeeeeeering herrie. godverdomme zeg
Ja, we wisten al een tijd dat 'ie niet zo gezond bezig was (denk nu een jaar of 6 geleden), met de laatste paar jaar continu opgenomen zijn omdat 'ie een gevaar voor zichzelf en anderen werd. Willen autorijden enzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, das niet best danVerbaas me af en toe wat een lichaam aan kan en hoe lang mensen onverwachts alsnog in leven blijven.
Lekker tegen je rugleuning trappen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je zit achter mij dus je gedraagt je maar
nee met zon beton boor hier beetje beton borenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je oortjes?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker tegen je rugleuning trappen.
De hele dag snaaienquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
Ik had tussen @:cherrylips en @:ama willen zitten![]()
![]()
lonely island genotquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van maar dan met koffie.
Meer problemen met alcohol in de familie als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, we wisten al een tijd dat 'ie niet zo gezond bezig was (denk nu een jaar of 6 geleden), met de laatste paar jaar continu opgenomen zijn omdat 'ie een gevaar voor zichzelf en anderen werd. Willen autorijden enzo.
Moet je straks weer werken of zit je ook nog eens hele dag thuis?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee met zon beton boor hier beetje beton boren
Welke sport?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit in het zwembad. En daarna weer gewoon thuis aan het werk.
Kan ik tenminste ondertussen de British open kijken
snookerquote:
Dan cha ick de heele teid iritande brievjes ophannen med verfelente sgreiffautenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker tegen je rugleuning trappen.
nee ben vrij maar heb met familie afgesproken in den haagquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je straks weer werken of zit je ook nog eens hele dag thuis?
Kleffe neukneuzenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denkt iedereen dat die briefjes van balletje afkomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan cha ick de heele teid iritande brievjes ophannen med verfelente sgreiffauten
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denkt iedereen dat die briefjes van balletje afkomen.
gelukkig heb ik wel een keuquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denkt iedereen dat die briefjes van balletje afkomen.
of is na de eerste bochten al misselijk en kotst op de grond en dat komt voorbij drijvenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Wie zit er op de achterbank? Laat die dan ook een zak nep-M&M's vallen zodat die de hele bus door rollen naar voren?
Den Haagquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben vrij maar heb met familie afgesproken in den haag
Koen, dus die laat die zak waarschijnlijk pas vallen als iedereen al lang en breed de bus is uitgestaptquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Wie zit er op de achterbank? Laat die dan ook een zak nep-M&M's vallen zodat die de hele bus door rollen naar voren?
Nope.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer problemen met alcohol in de familie als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Familie Bal. Met nichtje gehakt en tante bamiquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben vrij maar heb met familie afgesproken in den haag
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
lekker broccoli nassen samenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Familie Bal. Met nichtje gehakt en tante bami
Kunnen ze geen dubbeldekker maken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik OP de bus zit, met al die kots
Oke Brabant.quote:
Neem wel een paraplu en een poncho meequote:
[..]
Nope.Aaaw, klinkt als een tragisch leventje toch maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nope.Dat kan nog steeds vrij ingewikkeld zijn. Vriend van mij is paar jaar geleden ook uit de kast gekomen en voelt zich af en toe nog steeds soort van "schuldig" omdat hij anders is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit wel op de goede plek ja. /wagenziekquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of is na de eerste bochten al misselijk en kotst op de grond en dat komt voorbij drijven
Zit zelfs een kanon voor cavia's in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem wel een paraplu en een poncho mee
Als je nu een rokje aantrekt regel ik een glazen schuifdak voor de bus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik OP de bus zit, met al die kots
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:13 schreef LTVDK het volgende:
Kijk, de ellende voor vandaag begint al zoals voorspeld
Harde knallen gehoord in Breda en omgeving, oorzaak nog onbekend
Alleen als jij ook een rokje aantrekt, met naaldhakken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nu een rokje aantrekt regel ik een glazen schuifdak voor de bus.
Ja, precies. Ik zie het middelenmisbruik ook meer als symptoom.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds vrij ingewikkeld zijn. Vriend van mij is paar jaar geleden ook uit de kast gekomen en voelt zich af en toe nog steeds soort van "schuldig" omdat hij anders is.
Geen probleemquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als jij ook een rokje aantrekt, met naaldhakken.
een stoeltje denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dat ding vooraan boven op de bus, boven Liesje?
Stoeltje van Fles?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Een wasrek?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
jullie vinden varen leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:20 schreef Haags het volgende:
En waarom zitten @:franticdj en ik in een bootje
Is het opklapstoeltje dat niet in zijn rugzakje past.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zag het eerst voor een antenne aan.
had ook nog gekundquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zag het eerst voor een antenne aan.
Bovenop een bus voelt het wel een beetje als roeien met de riemen die je hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |