Volgens mij had hij in een eerdere fase al gezegd dat Sophie (toch?) eigenlijk niks was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 03:30 schreef Za het volgende:
En die Vincent die niet kan kiezen, maar zodra hij van weinig diepgang wordt beschuldigd doet hij net of hij deze vrouw toch al niet zag zitten, zo zwak en doorzichtig.
Hopelijk vertrekt Monique zelf.
Maandag het vertrek van de vier dames van Jacob en donderdag is de laatste aflevering van B&B Vol Liefde seizoen 1. Jacob gaat weer aan het werk en het gezellig maken met assistente Mariana en de dieren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:59 schreef Za het volgende:
Als ik het goed begrijp was dit de laatste aflevering met Jacob, dat vind ik oprecht jammer.
Dat kutstemmetje van debbie ook lol.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:43 schreef Sangha het volgende:
Henry van Loon imiteert Jacob: https://www.rtlboulevard.(...)ie-uit-bb-vol-liefde
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:43 schreef Sangha het volgende:
Henry van Loon imiteert Jacob: https://www.rtlboulevard.(...)ie-uit-bb-vol-liefde
Ik vond de imitaties best matig, had meer verwachtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:43 schreef Sangha het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de imitaties best matig, had meer verwacht
Ik vond die van Jacob wel geslaagd eerlijk gezegd, maar die van Jelka had ik meer verwacht!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de imitaties best matig, had meer verwacht
Klopt ja, zei hij al bij die eerste wandeling de berg op. Was ook zo'n ongemakkelijk gesprek wat totaal niet liep.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij had hij in een eerdere fase al gezegd dat Sophie (toch?) eigenlijk niks was.
Dan heb je 1 dag die leuk is en denk je dat het nog wat kan worden, wanneer je dan jezelf bent en gezegd wordt dat dat niet genoeg diepgang heeft, houdt het al snel op.
Ik zie / snap het nie!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Waarom hebben 3 vd 4 leggings aan.
Hoe bedoel je? Leuk dat Melvin, Theun, Pascal en Mitch (L → R) in Utrecht waren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is ook zo'n strak stretch ding.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:46 schreef JanGroen het volgende:
Then (2e van links) heeft gewoon een normale short aan hoor, alleen zitten zijn zakken vol met een telefoon en portemonnee.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik draag geen korte broeken, hoewel ik me afvraag hoe dat relevant is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ook van die strakke broekkies?
wat maakt het jou nou weer uit wat ik ervan vind wat voor broeken zij dragen, zelfs al zou ik vinden dat het leggings zijn of anderszins volgens mij rare broekenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en ten tweede, wat maakt het jou nou weer uit wat voor broeken zij dragen, zelfs al zouden het wel leggings zijn of anderszins volgens jou rare broeken
Vind zijn horkengedrag en smoezeligheid echt geen reclamebord. Als ik ergens heen ga, ga ik voor mijn plezier. Niet om een negatieve horkerige man te treffen die mij verblijf vergalt met zij onaangenaamheid.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Pap89 het volgende:
Familielid kon die mensen die bij Bert op visite waren (2 dagen geleden?)
Die mensen hadden ook verteld dat hij eigenlijk puur meedeed voor “reclame” voor z’n B&B.
Ik snap die Sophie ook niet. Eerst is hij te serieus en wil ze alleen plezier en avontuur. En nu moet hij diepgang hebben. Maar dat heeft hij niet, hij is ongecompliceerd net zo als hij zijn b&b aan pakt. Vind het nog steeds jammer dat hij Marcella heeft weggestuurd, denk dat die hen goed had kunnen aanvullenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Vincent is een makkelijke allemansvriend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |