Je kan me bannen dus kan je ook m’n ip checkenquote:
En snapt er geen bal van hoe het werkte.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:06 schreef D_A het volgende:
Woerts heeft een mening over Messi.
En we gaan door.
Hij ging altijd achter gasten aan die jonger waren dan hij met zijn dronkenkop.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Fiets zonder zadel neem ik aan?
Ja want hij kon er toch niet eens gratis spelen al zou hij willen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
En snapt er geen bal van hoe het werkte.
Ik heb je nieteens gebannedquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je kan me bannen dus kan je ook m’n ip checken
Klopt maar ze hebben het natuurlijk ook zo gespeeld. Strakke regie van het kamp Messi. Contractje komt ook in 2 dagen tot stand, tuurlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ja want hij kon er toch niet eens gratis spelen al zou hij willen?
@Danny wanneer overeenkomst met EasyToys?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:09 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Chris zit daar alleen om de contractjes he.
Knaken.nl, EasyToys, wat nog meer?
quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
De kijkcijfers waren met Helene goed omdat Helene een stel goeie tieten heeft.
Alsof de gemiddelde mens die inschakelt weet welke gasten er zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
De kijkcijfers waren met Helene goed omdat Chris er niet steeds zat maar eens wat andere gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |