quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
BaldéGOD doet weer mee aan de partijvormen zo te zien. Dat duurt dus ook niet heel lang meer.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindelijk. Erg benieuwd naar Balde.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindelijk. Erg benieuwd naar Balde.
Ach, ik sta liever met beide beentjes op de grond. Baldé heeft nog niets laten zien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje een droevige user he.
Ja, die lofzang van mij over Baldé dat het een geweldenaar is die zichzelf al bewezen heeft als nieuwe internationale top vleugelspeler sloeg inderdaad nergens op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach, ik sta liever met beide beentjes op de grond. Baldé heeft nog niets laten zien.
Ach, het is in elk geval nog op een forum.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
Vind het altijd zo bijzonder dat spelers na een paar minuten speeltijd al afgeschreven worden
Behalve bij Pratto, toen mocht het wel wat mij betreft.
Ebi heeft anders prima spel op de mat gelegd bij Polen en B. Dortmund. Dit zie ik in de huidige selectie eigenlijk niemand doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, het is in elk geval nog op een forum.
Ebi Smolarek kon er volgens Gullit niets van want hij had 'een rare blik in zijn ogen'. True story. Nou kon Ebi er ook niet bijzonder veel van, maar dat vond ik wel een erg vreemde conclusie
Maar op zich wel eens verder, het is vooral vermoeiend als het gaat om 1 kutbal ofzo waar dan een gifje van is. Terwijl je ook van de beste spelers ter wereld wel een actie kan vinden die compleet mislukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Naja in sommige gevallen zie je het direct. Bij dat sprintje van Burgerking bijvoorbeeld, maar ook van Liam Kelly schrok ik echt enorm, die was echt schandalig slecht zijn eerste wedstrijd. Vaak gaat het dan niet om één kutpassje of een absurde misser, maar is het probleem meer het fysiek. Als er een tengere dwerg of een uitgerangeerde bierbuik meespeelt valt dat gewoon ontzettend op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
Vind het altijd zo bijzonder dat spelers na een paar minuten speeltijd al afgeschreven worden
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Ebi heeft anders prima spel op de mat gelegd bij Polen en B. Dortmund. Dit zie ik in de huidige selectie eigenlijk niemand doen.Hij had 1 of 2 aardige jaren bij Dortmund ja en daardoor ook bij Polen. Maar van een geweldige carrière ofzo kon je toch niet spreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dortmund was op dat moment ook een middenmoter in de Bundesliga, die waren toen niet beter dan Feyenoord. Inderdaad niet heel bijzonder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij had 1 of 2 aardige jaren bij Dortmund ja en daardoor ook bij Polen. Maar van een geweldige carrière ofzo kon je toch niet spreken.
Nog vreemder dat Buffel van eigen doorgestroomd talent met een vaste basisplaats opeens naar onnodig ging toen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, het is in elk geval nog op een forum.
Ebi Smolarek kon er volgens Gullit niets van want hij had 'een rare blik in zijn ogen'. True story. Nou kon Ebi er ook niet bijzonder veel van, maar dat vond ik wel een erg vreemde conclusie
Maar op zich wel eens verder, het is vooral vermoeiend als het gaat om 1 kutbal ofzo waar dan een gifje van is. Terwijl je ook van de beste spelers ter wereld wel een actie kan vinden die compleet mislukt.
Heb wel de indruk dat het wat meer begint te lopen, die transferzomer. Nog niet op volle kracht maar er gebeuren wel genoeg dingen. Snap wel dat we wachten, zou lekker zijn als je een buitenspeler of spits die bij de topclubs net buiten de boot valt kan huren ofzo.quote:
Ik heb er curieus genoeg best vertrouwen in dat ze nog een goede weten aan te trekken die elders niet meer in de plannen voorkomt oid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb wel de indruk dat het wat meer begint te lopen, die transferzomer. Nog niet op volle kracht maar er gebeuren wel genoeg dingen. Snap wel dat we wachten, zou lekker zijn als je een buitenspeler of spits die bij de topclubs net buiten de boot valt kan huren ofzo.
Denk het ook wel. Vertrouwen in de scoutingquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb er curieus genoeg best vertrouwen in dat ze nog een goede weten aan te trekken die elders niet meer in de plannen voorkomt oid.
Ja precies, heel onwennig dit maar na Trauner, Jahanbaksh, Aursnes en Til verdienen ze wat krediet, toch? Ben gewoon nieuwsgierig wat er uit de koker komt rollen nog.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Vertrouwen in de scouting(haha, dat iemand dat ooit nog zou zeggen over onze scouting).
Overigens is Jahankbakhsh opgeroepen voor Iran. Leuk voor hem, niet zo voor ons, die zal daar wel een been breken ofzo.
Bij Til en Jahanbakhsh zal er niet veel gescout zijn, maar die andere twee en Pedersen zijn prima natuurlijk (vooralsnog).quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja precies, heel onwennig dit maar na Trauner, Jahanbaksh, Aursnes en Til verdienen ze wat krediet, toch? Ben gewoon nieuwsgierig wat er uit de koker komt rollen nog.
Ik moest bij Baldé ook denken aan die rare mispeer. Maar goed..het zegt nog niks..Sinistierra bakte er ook weinig van in het begin maar bleek toch aardig te kunnen ballen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
Dat was een rare actie van Baldé ja, maar op andere momenten liet hij wel zien wat te kunnen. Sowieso wat prematuur, laten we het nog maar afwachten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moest bij Baldé ook denken aan die rare mispeer. Maar goed..het zegt nog niks..Sinistierra bakte er ook weinig van in het begin maar bleek toch aardig te kunnen ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |