SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het daarom een ex-schoonloeder geworden?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonmama deed dat ook. Die wist dat ik het niet leuk vond als ze met allerlei voer voor de deur stond. Dus nam ze steeds meer mee
Mijn verzet heeft vast bijgedragenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het daarom een ex-schoonloeder geworden?
Nee omdat je de bal news smiley misbruiktquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:20 schreef UitStraling het volgende:
Bal is boos op me, om niks weer eens een keertje
Briljante omschrijvingenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks groeiende tot niemand ter wereld nog iets snapt van wat wij zeggen.
Ja gebruik die dan zelf eens wat vakerquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee omdat je de bal news smiley misbruikt
Beetje alfabetisch ordenen was weer te veel gevraagdquote:
Dat heb ik nu al soms hoor...quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks groeiende tot niemand ter wereld nog iets snapt van wat wij zeggen.
Alleen als er breaking news isquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gebruik die dan zelf eens wat vaker![]()
@:Flory?
Kun je die nieuwsbal ook met een knappe man maken?
quote:4E - schoonmoedermaatje, caviakanonnier en mensenmens.
quote:De Amerikaanse president Biden zal maandagavond reageren op de plotselinge herovering van Afghanistan door de radicaalislamitische Taliban. De toespraak aan het Amerikaanse volk wordt om 21.45 uur (Nederlandse tijd) verwacht, meldt het Witte Huis.
Ik heb er nog een paar die op omschrijvingen staan te wachtenquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohja, nou ik zal erop letten hoor.
staartjes is balquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohja, nou ik zal erop letten hoor.
Zou hij: "Foei" gaan zeggen?quote:
Misschien eet hij ook wel broccoli met gehakt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na zijn dutje en zijn bananenprakje.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar die op omschrijvingen staat te wachten![]()
Hoerenpasta - Dit eet bitterbal twee keer per week maar het helpt niet.
Badkamerman - Iemand die badkamers opknapt voor een appel en een ei.
Plafondman - Mannetje met veel verstand van plafonds.
Malle Cola - Cola voor arme mensen.
Zinnelozen - Mensen waar je niet zoveel aan hebt.
Pantynegert - Chocoladekleurige man met rastahaar verborgen in een damespanty.
Huid - Gekookte ham.
Trommeltrappelen - Ongeduldig met de voetjes zijn.
Naaktslakken
Turbojoekser - Handkarrende groenteversnipperaar
Replicatielust
Moekerig
Inkaktus
Hoeneer - Vragend bijwoord met identiteitscrisis
Denk "Shit happens y'all"quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou hij: "Foei" gaan zeggen?
Dat er straks nog restjes broccoli-gehakt in zijn mondhoek zitten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien eet hij ook wel broccoli met gehakt.
Als een soort powerfood.
Maar dan in de blender, omdat hij bejaard is.
Am who I where?quote:
En doorrrr...quote:
Yep, moving on, NEXT!quote:
nou heb ik aangedacht he, gezien gas zo duur isquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet je terrasheater lekker binnen
Vriend van mij doet dit al jaren. Nergens verwarming aan, maar hij loopt de hele dag met een straalkacheltje rondquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb ik aangedacht he, gezien gas zo duur is
Begint gewoon gelijk aan die microfoon te knagen ..of hij houdt 'm bij zn oor " i can't hear you mother, speak louder!"quote:
hij gaat op stroomquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Flat afgebrand in Rotterdam; niet al te slimme vrouw zet terrasheater binnen aan.
Het was toch klaar?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
Morgen heb ik waarschijnlijk weer met plafondman afgesproken
Zou zo een Somaliër kunnen zijnquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Flat afgebrand in Rotterdam; niet al te slimme vrouw zet terrasheater binnen aan.
Baleisje in wordingquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat ook schilderen en de rest doen
Yippee-ki-yay, Motherfuckers.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Begint gewoon gelijk aan die microfoon te knagen ..of hij houdt 'm bij zn oor " i can't hear you mother, speak louder!"
Ik heb serieus op regio 15 voorbij zien komen dat er ergens in een flat mensen BINNEN gingen bbq-en.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yippee-ki-yay, Motherfuckers.
Dat gebeurd wel vakerquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb serieus op regio 15 voorbij zien komen dat er ergens in een flat mensen BINNEN gingen bbq-en.
En nee, dat liep niet goed af.
ja maar kan de pc ookquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kan ie alsnog vlam vatten he![]()
Gohquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb serieus op regio 15 voorbij zien komen dat er ergens in een flat mensen BINNEN gingen bbq-en.
Ja, dus slaat jouw opmerking als een pener op een Tamtamquote:
Blanken? Offe..???quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat weet ik niet, want dat stond er niet bij.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dus slaat jouw opmerking als een pener op een Tamtam![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ze vķķr de brand ook al een kleurtje haddenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet, want dat stond er niet bij.
Ja, me like 😉quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat ze vķķr de brand ook al een kleurtje hadden
Dilemma's... 🤔quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zin om mijn radio op standje burenruzie te zetten, maar ben anderzijds bang voor te veel prikkels....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wedden dat je daar ook vuur mee kunt maken?quote:
Vraag maar aan Teslaquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wedden dat je daar ook vuur mee kunt maken?
Hoe noem je een huilende neger?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat ze vķķr de brand ook al een kleurtje hadden
Is er niet een volumelevel waarmee je wel de buren irriteert maar jou niet al teveel prikkels geeft?quote:
Ja en wat gaan we eraan doen, zullen we ze eens even een lesje leren die baardmannen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
Ben een beetje teleurgesteld en boos dat die teringinteelt gekken hebben gewonnen
Vertel!quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe noem je een huilende neger?
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
met hun simpele hoofden die duidelijk zuurstof tekort hebben gehad bij de geboorte. Die domme teringsmoelen van ze![]()
Ga door, gooi het eruitquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
met hun simpele hoofden die duidelijk zuurstof tekort hebben gehad bij de geboorte. Die domme teringsmoelen van ze![]()
Snikkerquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe noem je een huilende neger?
we kunnen er niks aan doenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wat gaan we eraan doen, zullen we ze eens even een lesje leren die baardmannen?
Geen idee, nooit getest....quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er niet een volumelevel waarmee je wel de buren irriteert maar jou niet al teveel prikkels geeft?
ja heb je welles gekeken naar die hoofden van ze. Het licht brand maar er is niemand thuis. en dat loopt dan met wapens rond en denkt de ultieme waarheid in pacht te hebben.quote:
quote:
Dat dacht Amerika ookquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het genoeg boosheid, centjes, tijd en een gouden hartje komen we een eind hoor.
Amerikanen hebben een nog wat vreemde opvatting t.a.v. wapens....quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje dom van Amerika dat ze zoveel wapens en andere meuk hebben achtergelaten. Neem dat lekker mee of zo?
Nou, win-win dan toch?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee, nooit getest....Mijn radio staat wel tegen de muur van een van de buren aan. Maar die houdt ook van Led Zeppelin, dus die zou Sonata Arctica, die ik nu heb aanstaan, best wel kunnen waarderen...
Ja die Taliban hebben ineens een flink prima uitgerust leger, zag ook al een filmpje dat ze joelend in een gevechtshelikopter rondjes boven Herat aan het maken waren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje dom van Amerika dat ze zoveel wapens en andere meuk hebben achtergelaten. Neem dat lekker mee of zo?
Ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb je welles gekeken naar die hoofden van ze. Het licht brand maar er is niemand thuis. en dat loopt dan met wapens rond en denkt de ultieme waarheid in pacht te hebben.![]()
![]()
Echt hoor. dat ze een walgelijke dood sterven
Maar van Badr krijg je een sopdoos?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
kijk
[ afbeelding ]
Dit ziet er toch gewoon zwakzinnig uit.
Dat bedoel ik dan maar... maak die dingen dan onklaar op z'n minst.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die Taliban hebben ineens een flink prima uitgerust leger, zag ook al een filmpje dat ze joelend in een gevechtshelikopter rondjes boven Herat aan het maken waren.
Nadeel is wel, dat ik dan ook gewoon keihard mee blčr.quote:
@UitStralingquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar van Badr krijg j een sopdoos?
Die ziet er echt heel anders uitquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar van Badr krijg je een sopdoos?
Eens, maar dit is gewoon opper achterlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amerikanen hebben een nog wat vreemde opvatting t.a.v. wapens....
Ja veeeeel intelligenter vooralquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ziet er echt heel anders uit
nee het is "bokbier bokbier"quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
met dat smerige schaamhaarbaardje op zijn lelijke kutkop
takbir takbir roepend maar waarschijnlijk nog nooit een letter zelfstandig uit de koran kunnen lezen
Is niks nieuws, kan me vaag herinneren een artikel te hebben gelezen jaren terug dat het Nederlandse leger dat ook deed in Afghanistan , maar kan me vergissen en dat het ook de Amerikanen waren 🤔quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
welke?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bal is weer lekker met vooroordelen aan het smijten...
Please do continuequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
daar gaat het mis he met extremisme.... Dat ze zelf dus nooit de koran hebben hebben gelezen omdat ze simpelweg gewoon te dom zijn. En dan komt er zon engnek end ie vertelt ze wel eens wat er in de koran staat en die heeft al een vertyft karakter dus weet alles zo te draaien dat hij denkt de waarheid in pacht te hebben
Echt .. Facepalm..quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is niks nieuws, kan me vaag herinneren een artikel te hebben gelezen jaren terug dat het Nederlandse leger dat ook deed in Afghanistan , maar kan me vergissen en dat het ook de Amerikanen waren 🤔
Ja 200 Toyota's toch?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is niks nieuws, kan me vaag herinneren een artikel te hebben gelezen jaren terug dat het Nederlandse leger dat ook deed in Afghanistan , maar kan me vergissen en dat het ook de Amerikanen waren 🤔
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
takbir takbir roepend maar waarschijnlijk nog nooit een letter zelfstandig uit de koran kunnen lezen
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
die achterste met dat tering grote voorhoofd. Zit denk ik allemaal wate rin
Dance and sing like nobody is watching or listeningquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nadeel is wel, dat ik dan ook gewoon keihard mee blčr.
A ik zing vals
B ik kan geen noot vasthouden
C mijn stem klinkt echt voor geen meter....
nou feit is dat de meeste idd niet zelf de koran hebben gelezen omdat die vrij ingewikkeld is om te lezen. Ze krijgen waaarschijnlijn koranles van de imam maar betwijfel of ze deze zelf lezen...quote:
Neem dan die sleuteltjes op z'n minst meequote:
Die geestelijk leider van de Taliban heeft al aardig wat ledematen af laten hakken las ik ook.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah wat moet ik er nog op zeggen
zal vastquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die geestelijk leider van de Taliban heeft al aardig wat ledematen af laten hakken las ik ook.
Na een paar weken snuffelstage bij de taliban ziet die er precies hetzelfde uit hoorquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ziet er echt heel anders uit
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem dan die sleuteltjes op z'n minst mee
Stuurslot erop, let's goooooquote:
Dat ik vals zing, heeft Sjefke een keer op een pijnlijke manier bevestigt..quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dance and sing like nobody is watching or listening![]()
jij ookquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na een paar weken snuffelstage bij de taliban ziet die er precies hetzelfde uit hoor
APK laten verlopen, dat zal ze leren die vieze baarden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stuurslot erop, let's gooooo
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
APK laten verlopen, dat zal ze leren die vieze baarden.
Ik zal zo ook maar weer eens naar buitenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
De weergoden zijn in een goede bui vandaag, toen ik net naar buiten ging om te lopen trokken alle wolken weg en vol in de zon
Die had het kabinet Rutte toch geschonken aan "gematigde rebellen" in Syrië? Of haal ik nu weer shit door elkaar?quote:
Ik lees soms zulke domme shit, dat ik me afvraag of sommige dingen gewoon opzet zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die had het kabinet Rutte toch geschonken aan "gematigde rebellen" in Syrië? Of haal ik nu weer shit door elkaar?hahaha
Weet wel dat Amerika een paar jaar terug wapens e.d. dropten in Syrië bedoeld voor de Koerden (of wie dan ook die tegen IS vocht) en kwam een eind verderop terecht zo in de handen van ISepic fail
Bij mij dus niet. Heb 1 poststuk mee teruggenomen om dat de regen de envelop zo had beschadigd dat ik het niet netjes vond deze nog te bezorgen....quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
De weergoden zijn in een goede bui vandaag, toen ik net naar buiten ging om te lopen trokken alle wolken weg en vol in de zon
"Friendly fire"quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die had het kabinet Rutte toch geschonken aan "gematigde rebellen" in Syrië? Of haal ik nu weer shit door elkaar?hahaha
Weet wel dat Amerika een paar jaar terug wapens e.d. dropten in Syrië bedoeld voor de Koerden (of wie dan ook die tegen IS vocht) en kwam een eind verderop terecht zo in de handen van ISepic fail
Sorryquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees soms zulke domme shit, dat ik me afvraag of sommige dingen gewoon opzet zijn.
Ja hier is het ook de hele dag kutweer geweest, maar toen ik rond 17.30 naar buiten ging trok het opeens helemaal openquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij dus niet. Heb 1 poststuk mee teruggenomen om dat de regen de envelop zo had beschadigd dat ik het niet netjes vond deze nog te bezorgen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor je het weet ben je idd net een aluhoedjequote:Op maandag 16 augustus 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees soms zulke domme shit, dat ik me afvraag of sommige dingen gewoon opzet zijn.
die hele geschiedenis daar is een aaneenschakeling van dit soort dingen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
#cloudseeding #agend2030 #wokequote:Op maandag 16 augustus 2021 19:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je idd net een aluhoedje
Zou een mooie omschrijving zijn in een cryptogram, als je "truttenschudder" bedoelt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal van die haatbaarden in aygo's
Het is sowieso een complexe situatie en ik weet niet of we ons er goed aan doen om ons ermee te bemoeien en ons Westerse normen en waarden op te dringen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hele geschiedenis daar is een aaneenschakeling van dit soort dingen.
Denk wel dat het een strategie kan zijn om bepaalde gebieden constant in een vorm van chaos te houden maar dit zijn denk ik echt fouten geweest
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal van die haatbaarden in aygo's
Het is daar ook wel een laf land qua mannen ook wel hoor, zo'n enorm leger en politiemacht, eeeeks een man met baard en oude AK-47, help rennen, laat vrouwen en kinderen achter, ik ga aan een vliegtuig hangen, ok doei.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk wel dat het een strategie kan zijn om bepaalde gebieden constant in een vorm van chaos te houden maar dit zijn denk ik echt fouten geweest
Mijn werk ligt vlakbij een bakkerij. Heerlijk om daar smorgens in de vroegte langs te fietsen...quote:
Ja ik heb van de week maar de volledige versie er op gezet met de betekenis erachter want dat had nog niemand gedaanquote:
De enige (of imo voornaamste) reden dat Amerika daar zat was niet om de zgn war on terror, maar om de heroīne handel in handen te krijgen en het geld wat daarmee gemoeid is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisteren waren er beelden van het vliegveld waar veel vrouwen waren. Maar goed die gaan niet als een halve gare aan een vliegtuig hangen, zijn toch slimmerquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is daar ook wel een laf land qua mannen ook wel hoor, zo'n enorm leger en politiemacht, eeeeks een man met baard en oude AK-47, help rennen, laat vrouwen en kinderen achter, ik ga aan een vliegtuig hangen, ok doei.
Ah okeequote:Op maandag 16 augustus 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisteren waren er beelden van het vliegveld waar veel vrouwen waren. Maar goed die gaan niet als een halve gare aan een vliegtuig hangen, zijn toch slimmer
Die zoeken nu op tinder.afg naar de man met de kleinste piel en grootste baard.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisteren waren er beelden van het vliegveld waar veel vrouwen waren. Maar goed die gaan niet als een halve gare aan een vliegtuig hangen, zijn toch slimmer
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb van de week maar de volledige versie er op gezet met de betekenis erachter want dat had nog niemand gedaan
talibanderquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zoeken nu op tinder.afg naar de man met de kleinste piel en grootste baard.
Nou eigenlijk heel slim... gewoon gezinshereniging aanvragen en alles wordt gratis voor je geregeld.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is daar ook wel een laf land qua mannen ook wel hoor, zo'n enorm leger en politiemacht, eeeeks een man met baard en oude AK-47, help rennen, laat vrouwen en kinderen achter, ik ga aan een vliegtuig hangen, ok doei.
Ballie zei dat ze juist slimmer waren toch?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zoeken nu op tinder.afg naar de man met de kleinste piel en grootste baard.
Als ze hadden gezegd dat er nagellakjes in de aanbieding lagen in dat vliegtuig, hadden ze er nu nog aan gehangenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het pure vrouwenhaat is omdat ze allemaal op elkaar vallenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef LTVDK het volgende:
Snap die Talidownies niet zo goed, die willen dat vrouwen allemaal binnen zitten opgesloten terwijl de jongens heel de dag op gezellig met elkaar pad zijn, tikkeltje gay wel hoor.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nuff saidquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef LTVDK het volgende:
Snap die Talidownies niet zo goed, die willen dat vrouwen allemaal binnen zitten opgesloten terwijl de jongens heel de dag op gezellig met elkaar pad zijn, tikkeltje gay wel hoor.
Ja maar ja, dan zit je dadelijk met een vrouw waar duizenden vlooienbaarden overheen gegaan zijn "Gaat het een beetje Nalle Puh? heb ik dat goed geregeld of niet, ze hebben hier zelfs kaas"quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk heel slim... gewoon gezinshereniging aanvragen en alles wordt gratis voor je geregeld.
Ze willen liever alleen met hun neefjes vozen maar dat vrouwvolk is pure noodzaak om nageslacht te broedenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het pure vrouwenhaat is omdat ze allemaal op elkaar vallen
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze hadden gezegd dat er nagellakjes in de aanbieding lagen in dat vliegtuig, hadden ze er nu nog aan gehangen
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ja, dan zit je dadelijk met een vrouw waar duizenden vlooienbaarden overheen gegaan zijn "Gaat het een beetje Nalle Puh? heb ik dat goed geregeld of niet, ze hebben hier zelfs kaas"
https://www.nytimes.com/2(...)s-abuse-of-boys.htmlquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen liever alleen met hun neefjes vozen maar dat vrouwvolk is pure noodzaak om nageslacht te broeden
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vlooienbaarden![]()
Mag die niet in de lijst?
Prima poes.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:17 schreef bitterbal het volgende:
kijk nouuuu jongens en meisjes![]()
![]()
![]()
https://fb.watch/7qlNzv881a/
Vlooienbaarden - manspersonen met restjes ongetemd schaamhaar op hun kinquote:
Staat exact zo in de lijst onder sopdoos.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vlooienbaarden - manspersonen met restjes ongetemd schaamhaar op hun kin
H H Hquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:19 schreef UitStraling het volgende:
Serieus, nummer 49![]()
https://www.betekenis-bab(...)n%20in%20Afghanistan
Nummer 59 dan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:19 schreef UitStraling het volgende:
Serieus, nummer 49![]()
of nummer 5quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:19 schreef UitStraling het volgende:
Serieus, nummer 49![]()
82quote:
Pizza-ansjovisquote:
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, we kunnen op reis hoor@:Dr_Flash, je krukje staat bovenop de bus omdat ie niet in je rugzakje past.
En @:Liesje1979 is de chauffeur zonder rijbewijs, dat houdt het spannend
@:Bomenverzameling wilde liever op de fiets.
[ afbeelding ]
84 !quote:
Nou jongens, we kunnen op reis hoor@:Dr_Flash, je krukje staat bovenop de bus omdat ie niet in je rugzakje past.
[ afbeelding ]
waar gaan we naar toe?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
En ik tussen Lossie en Gerriequote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
ik zit bijna achterin bij de stoere mensen
Ik zit achteruit dan wordt ik misselijkquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
ik zit bijna achterin bij de stoere mensen
Oh, das lullig voor grmbl in dit gevalquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zit achteruit dan wordt ik misselijk
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, das lullig voor grmbl in dit geval
[ afbeelding ]
Mag ik met Koen ruilen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, das lullig voor grmbl in dit geval
Mag ballie dan ruilen met Lossiequote:Op maandag 16 augustus 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koen moet als laatste de bus uit, want op vakantie sluit ie de busdeur ipv de poort
Cavia-kindjes, die alleen maar broccoli- gehakt papjes lusten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Karzai en 4E gaan romantisch kindjes proberen te maken op het dak zo te zien.
Ik pas nooit op jullie kinderenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia-kindjes, die alleen maar broccoli- gehakt papjes lusten.
Jammer, ze zouden dol op ome US zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pas nooit op jullie kinderen
Dat moet nog beslist wordenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar gaat de reis eigenlijk naar toe? Niet naar Afghanistan toch?
zo lang blijf ik niet op het dak zitten hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor een uurtje kan ik echt wel doen alsof kinderen mijn fijnste hobby zijn, daarna sluip ik naar de besteklade.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer, ze zouden dol op ome US zijn.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Koen zit in de dampen van bal, gelukkig klaagt hij nooit zo snel.
Ik ben wel blij dat ik op het dak zit, lekker veel zuurstofquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang blijf ik niet op het dak zitten hoor.
En nu? Naar Afghanistan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar, ja maar ... dacht dat we gewoon een dubbeldekker touringcar zouden hebben zodat we ruimte haddenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
Op de terugreis wisselen we wel van plaatsen. Niet zo zeuren kinders
Ik vind een uurtje al wel heel veelquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een uurtje kan ik echt wel doen alsof kinderen mijn fijnste hobby zijn, daarna sluip ik naar de besteklade.
Zit toilet in de busquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
Hoe vaak hebben we plaspauze @:kwiwi
Elke 40-45 minutenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
Hoe vaak hebben we plaspauze @:kwiwi
India, kan je zo van het dak van de bus overstappen op het dak van de treinquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, en nu gewoon stilzitten en je mond houdenquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ja, dat is tante 4E, maar daar is een hoekje vanaf, geen oogcontact maken!"
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, en nu gewoon stilzitten en je mond houden
De Foqueville bank had niet meer geld in de kluis, nu moeten we het doen met dit armzalige busjequote:Op maandag 16 augustus 2021 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar ... dacht dat we gewoon een dubbeldekker touringcar zouden hebben zodat we ruimte hadden
Weet je hoe verrot dat isquote:
Ik denk dat India heel erg stinkt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
India, kan je zo van het dak van de bus overstappen op het dak van de trein
Mag ik niet mee?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden we niet eerst een bankoverval kunnen plannen dan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De Foqueville bank had niet meer geld in de kluis, nu moeten we het doen met dit armzalige busje
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat India heel erg stinkt.![]()
Bovendien hoef ik niet per se deel te nemen aan groepsverkrachtingen en in brand gestoken te worden.
[ afbeelding ]
bier en worst!quote:
is dat dn de budaconda?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maareh Kwiwi, als je wat warms in je nek voelt, moet je niet klagen he?
Er is gewoon een andere reden dat ie van jou achterin moet zittenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koen moet als laatste de bus uit, want op vakantie sluit ie de busdeur ipv de poort
Uhm.. dat is een beetje raar op zo'n lijst.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maareh Kwiwi, als je wat warms in je nek voelt, moet je niet klagen he?
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
Nou dimmy zit er ook op, met haar favoriete petje op
[ afbeelding ]
is het gehijg van US?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo lang is die ook weer niet hoor.
Poolse kinderen gaan echt wel stenen en poep naar die bus gooien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
meer bier voor mijquote:
Of ingemaakte groenten...quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poolse kinderen gaan echt wel stenen en poep naar die bus gooien.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je nou niet stil bent zet ik je uit de bus
Las ooit een column van 1 of andere Britse acteur/celeb/whatever, over zijn reis naar India, en omschreef het moment dat ze uit het vliegtuig stapten als " an attack on all the senses "..quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat India heel erg stinkt.![]()
Bovendien hoef ik niet per se deel te nemen aan groepsverkrachtingen en in brand gestoken te worden.
Zou ik nooit doen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:38 schreef bitterbal het volgende:
ze gooit etto zo van de bus als niemand op let
Ja, plus dat het daar heel warm is en ik niet zo heel goed tegen warmte kan, lijkt me dat sowieso geen succesverhaalquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Las ooit een column van 1 of andere Britse acteur/celeb/whatever, over zijn reis naar India, en omschreef het moment dat ze uit het vliegtuig stapten als " an attack on all the senses "..geloofde ik gelijk
Precies in het middanquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Igorrrrrrrrrr, wat doe je daar ?quote:
En lelijk manvolkquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, plus dat het daar heel warm is en ik niet zo heel goed tegen warmte kan, lijkt me dat sowieso geen succesverhaal
Zou ook niet mijn eerste keuze zijn.quote:
Is dit een metafoor?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee de Bossche bollen van US.
Tweede keuze wel dus als de hoog hoog is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ook niet mijn eerste keuze zijn.
Ik stap al uitquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele bus vol met knappe mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |