SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het daarom een ex-schoonloeder geworden?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonmama deed dat ook. Die wist dat ik het niet leuk vond als ze met allerlei voer voor de deur stond. Dus nam ze steeds meer mee
Mijn verzet heeft vast bijgedragenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het daarom een ex-schoonloeder geworden?
Nee omdat je de bal news smiley misbruiktquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:20 schreef UitStraling het volgende:
Bal is boos op me, om niks weer eens een keertje
Briljante omschrijvingenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks groeiende tot niemand ter wereld nog iets snapt van wat wij zeggen.
Ja gebruik die dan zelf eens wat vakerquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee omdat je de bal news smiley misbruikt
Beetje alfabetisch ordenen was weer te veel gevraagdquote:
Dat heb ik nu al soms hoor...quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks groeiende tot niemand ter wereld nog iets snapt van wat wij zeggen.
Alleen als er breaking news isquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gebruik die dan zelf eens wat vaker![]()
@:Flory?
Kun je die nieuwsbal ook met een knappe man maken?
quote:4E - schoonmoedermaatje, caviakanonnier en mensenmens.
quote:De Amerikaanse president Biden zal maandagavond reageren op de plotselinge herovering van Afghanistan door de radicaalislamitische Taliban. De toespraak aan het Amerikaanse volk wordt om 21.45 uur (Nederlandse tijd) verwacht, meldt het Witte Huis.
Ik heb er nog een paar die op omschrijvingen staan te wachtenquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohja, nou ik zal erop letten hoor.
staartjes is balquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohja, nou ik zal erop letten hoor.
Zou hij: "Foei" gaan zeggen?quote:
Misschien eet hij ook wel broccoli met gehakt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na zijn dutje en zijn bananenprakje.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar die op omschrijvingen staat te wachten![]()
Hoerenpasta - Dit eet bitterbal twee keer per week maar het helpt niet.
Badkamerman - Iemand die badkamers opknapt voor een appel en een ei.
Plafondman - Mannetje met veel verstand van plafonds.
Malle Cola - Cola voor arme mensen.
Zinnelozen - Mensen waar je niet zoveel aan hebt.
Pantynegert - Chocoladekleurige man met rastahaar verborgen in een damespanty.
Huid - Gekookte ham.
Trommeltrappelen - Ongeduldig met de voetjes zijn.
Naaktslakken
Turbojoekser - Handkarrende groenteversnipperaar
Replicatielust
Moekerig
Inkaktus
Hoeneer - Vragend bijwoord met identiteitscrisis
Denk "Shit happens y'all"quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou hij: "Foei" gaan zeggen?
Dat er straks nog restjes broccoli-gehakt in zijn mondhoek zitten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien eet hij ook wel broccoli met gehakt.
Als een soort powerfood.
Maar dan in de blender, omdat hij bejaard is.
Am who I where?quote:
En doorrrr...quote:
Yep, moving on, NEXT!quote:
nou heb ik aangedacht he, gezien gas zo duur isquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet je terrasheater lekker binnen
Vriend van mij doet dit al jaren. Nergens verwarming aan, maar hij loopt de hele dag met een straalkacheltje rondquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb ik aangedacht he, gezien gas zo duur is
Begint gewoon gelijk aan die microfoon te knagen ..of hij houdt 'm bij zn oor " i can't hear you mother, speak louder!"quote:
hij gaat op stroomquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Flat afgebrand in Rotterdam; niet al te slimme vrouw zet terrasheater binnen aan.
Het was toch klaar?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
Morgen heb ik waarschijnlijk weer met plafondman afgesproken
Zou zo een Somaliër kunnen zijnquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Flat afgebrand in Rotterdam; niet al te slimme vrouw zet terrasheater binnen aan.
Baleisje in wordingquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat ook schilderen en de rest doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |