abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:01:25 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_200938041
Vandaag is het nieuwe IPCC rapport uit gekomen. En daarin wordt duidelijk gemaakt dat de mens de klimaatcrisis veroorzaakt en dat we dat niet meer terug kunnen draaien, alleen maar minder erg kunnen maken.

https://www.nu.nl/klimaat(...)imaatpanel-ipcc.html

https://nos.nl/l/2393226

https://www.ad.nl/binnenl(...)de-oorzaak~a6c593d9/

Korte uitleg van Hiemstra:
twitter

Nog meer uitleg:
https://klimaatveranda.nl(...)et-nog-een-keer-uit/

De korte samenvatting: ja mensen we weten het zeker. Het klimaat warmt op door onze uitstoot van broeikasgassen, daardoor neemt extreem weer toe, smelt er steeds meer ijs en stijgt de zeespiegel steeds sneller. De toekomstige opwarming hangt in hoge mate af van de hoeveelheid broeikasgassen zoals CO2 die wij met z’n allen nog gaan uitstoten. Om te voorkomen dat de opwarming een bepaalde waarde overstijgt (bijv. 2 graden boven het gemiddelde van eind 19e eeuw) zal de netto CO2-uitstoot naar nul moeten (bijv. omstreeks 2075).

16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_200938306
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_200938785
Ik heb het de meeste dagen van het jaar te koud, en dat toch al zolang als me herinneren kan. Een opwarming van de aarde is hier dus een welkom iets. Hoef ik tenminste minder stookkosten te betalen.
pi_200939087
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:59 schreef torentje het volgende:
Ik heb het de meeste dagen van het jaar te koud, en dat toch al zolang als me herinneren kan. Een opwarming van de aarde is hier dus een welkom iets. Hoef ik tenminste minder stookkosten te betalen.
Ik zou graag willen dat het echt zo simpel was.

Het kan hier namelijk ook net zo koud worden als noord Canada.
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:27:06 #5
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_200942123
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:17 schreef babylon het volgende:

[..]

dat mag wel weer. strenge winters <3
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_200947589
quote:

[..]

Als alle inwoners van het land hun handen zouden laten wapperen, zouden de mensen niets te klagen hebben over de koude. Want dan zouden we alle dagen van het jaar een aangename buitentemperatuur hebben.
pi_200948594
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:59 schreef torentje het volgende:
Een opwarming van de aarde is hier dus een welkom iets.
Waarmee je dus volledig voorbij gaat aan het feit dat in andere delen van de wereld de hitte zo erg zal worden dat miljoenen mensen uit die regio's naar het noorden zullen trekken. Op het moment dat dat gebeurd zul je zien dat er extreem rechtse politici aan de macht komen en klimaatvluchtelingen bij bosjes tegelijk aan de grenzen worden neergemaaid. Is dat ook een welkom iets? of ben je zo dom en kortzichtig dat je nooit bij dat scenario hebt stilgestaan? Dacht je soms dat ons kikkerlandje niets met de rest van de wereld van doen heeft?
pi_200948918
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:25 schreef Navifactiva het volgende:

[..]
Waarmee je dus volledig voorbij gaat aan het feit dat in andere delen van de wereld de hitte zo erg zal worden dat miljoenen mensen uit die regio's naar het noorden zullen trekken. Op het moment dat dat gebeurd zul je zien dat er extreem rechtse politici aan de macht komen en klimaatvluchtelingen bij bosjes tegelijk aan de grenzen worden neergemaaid. Is dat ook een welkom iets? of ben je zo dom en kortzichtig dat je nooit bij dat scenario hebt stilgestaan? Dacht je soms dat ons kikkerlandje niets met de rest van de wereld van doen heeft?
Komt nog eens bij dat ons kikkerlandje letterlijk een badkuip is.
pi_200948956
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:25 schreef Navifactiva het volgende:

[..]
Ik denk slechts aan mijn eigen welzijn? Dat doe jij toch ook? Jij bent dus zelf dom en kortzichtig.
pi_200948995
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:50 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik denk slechts aan mijn eigen welzijn? Dat doe jij toch ook? Jij bent dus zelf dom en kortzichtig.
Wat een stuk stront ben jij zeg.
pi_200949016
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:50 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat doe jij toch ook?
Hoe doet hij dat precies? Hij voorziet problemen voor andere mensen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200949072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:48 schreef babylon het volgende:

[..]
Komt nog eens bij dat ons kikkerlandje letterlijk een badkuip is.
Wij zullen net zo goed klimaatvluchtelingen worden inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:02:15 #13
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200949138
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wij zullen net zo goed klimaatvluchtelingen worden inderdaad
Hoe oud denk jij wel niet te worden dan? :')
De mens mag dan tegenwoordig iets ouder worden maar ik betwijfel dat Fok-it z'n 500ste verjaardag ooit gaat vieren
pi_200949219
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:02 schreef the-eye het volgende:

[..]
De mens mag dan tegenwoordig iets ouder worden maar ik betwijfel dat Fok-it z'n 500ste verjaardag ooit gaat vieren
Ik zeg niet wij als users hier, ik zeg wij, als wij Nederlanders

Pijnlijk weer dat je dat niet snapt kennelijk
pi_200949305
Ik had mijn bingokaart vol staan met:
- Bevolkingsgroei remmen
- Kernenergie
- Ja maar andere landen dan
- Daken vol leggen met zonnepanelen
- We verbruiken teveel energie met bijv. internetten en bitcoins

Heb ik al bingo?
pi_200949335
En wat zou je precies met zo'n bingo willen dan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200949436
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Hoe doet hij dat precies? Hij voorziet problemen voor andere mensen?
Maar hij houd geen rekening met de eigen inwoners die te weinig vlees op de botten hebben. Die laat hij in de koude zitten.
pi_200949487
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:21 schreef torentje het volgende:

[..]
Maar hij houd geen rekening met de eigen inwoners die te weinig vlees op de botten hebben.
Hou op met me hoor
pi_200949576
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:02 schreef the-eye het volgende:

[..]
Dat gaat echt geen 475 jaar meer duren.
pi_200949580
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:12 schreef Stepperoller het volgende:
Ik had mijn bingokaart vol staan met:
- Bevolkingsgroei remmen
- Kernenergie
- Ja maar andere landen dan
- Daken vol leggen met zonnepanelen
- We verbruiken teveel energie met bijv. internetten en bitcoins

Heb ik al bingo?
Zeker!
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:34:28 #21
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200949628
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:30 schreef babylon het volgende:

[..]
Dat gaat echt geen 475 jaar meer duren.
Wanneer moeten we vluchten dan?
pi_200949772
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:53 schreef arie_bc het volgende:

[..]
Wat een stuk stront ben jij zeg.
Jij zal wel een groter stuk stront zijn.
pi_200949798
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:34 schreef the-eye het volgende:

[..]
Wanneer moeten we vluchten dan?
Als het aan mij ligt niet, maar dan moet er wel nu wat gebeuren.
pi_200951358
quote:
Bijvoorbeeld Newfoundland (ligt op zelfde noorderbreedte als Nederland)

Ik ben daar wel eens overheen gevlogen op weg naar Chicago, maar godsamme, wat een desolate toestand daar! En als de Golfstroom ons in de steek laat door o.a. Groenlands smeltwater, krijgen we dat dus ook hier. :'(
pi_200951411
Wat een klootzakken dan van het IPCC.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')