Die loopt weer 2x op snelheid langs een gehandicapte back en hij kan weer voor 10 miljoen naar *insert random club.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat we ook nooit van de extreem vermoeiende rubriek Kerk afkomen.
Jammer dat Willem 2 zich aan het indekken is inderdaad.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overbodig tegen Feyenoord
Halve selectie lag naar adem te happen daar toch in de voorbereiding.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat Willem 2 zich aan het indekken is inderdaad.
Op een ic bedje?quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Halve selectie lag naar adem te happen daar toch in de voorbereiding.
Hij zag vandaag een team dat op zijn Utrechts met STRIJD EN PASSIE speeldequote:
Ik stop regelmatig wat uit liefde in je moeder.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:03 schreef Makamba_ het volgende:
Als je ruim 40 miljoen in FC Utrecht stopt uit liefde voor de club snap ik best dat je juicht.
Wat ordinair.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stop regelmatig wat uit liefde in je moeder.
Had wel verwacht dat hij een stap zou maken ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:05 schreef fetX het volgende:
Wel bijzonder dat die Harroui nog niet is opgepikt.
Debiel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stop regelmatig wat uit liefde in je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |